★»»--0.8--««★

151 9 18
                                    

   Selamlar! Beni tanıyorsunuz, o yüzden bölüme geçmek istiyorum!
Ama ondan önce bir duyuru yapacağım
Bölümleri artık daha kışa yapacağım, yani 1000 kelimeyi geçmeyecek, arada geçebilir ama. Çünkü okullar başlıyor,ve benimde derslerimle ilgilenmem lazım, o yüzden artık bölümler daha kısa gelecek, haberiniz olsun
Herneyse...
Umarım bölümü beğenirsiniz canlarım...
Herneyse, Let's Go!











    ~Sasuke'nin Ağzından~

Naruto ile sevgili olmamızın üstünden birkaç ay geçmişti. Bu süre zarfında ben yüksek bir derece ile eğitimimi bitirdim, Narutonun doğum gününü kutladık ve abimler evlendi. Şuan ben ailemle yaşıyorum, abimler ise ayrı eve taşındılar. Ama abimi özlediğimi söylemem lazım, çünkü gerçekten özlüyordum.

Biraz yorgun bir şekilde yatakta yatıyordum, çünkü daha yeni kızışmadan çıkmıştım, BİRDE birşey öğrendim, Naruto'nun kızışması, benim kızışmam bitince başlıyor. Ne kadar garip bir tesadüf, değil mi? Herneyse, elimdeki çikolatayı yemeye devam ederken birden boynumun ağrıdığını hissettim. Tam boynum değil, eksen ike boynumun arasındaki yer. Çok feci acımaya başlayınca zorlukla ayağa kalktım, gidip boynuma baktım. Garip bir... iz?

    ~Akira'nın Ağzından~

Sasuke boynunda gördüğü izin dahada büyüdüğünü gördü. Büyürkende çok feci acıtıyordu. Sasuke acıdan gözlerini sıkı sıkı kapatmıştı. 30-40 saniye sonra birden acı kesildi, Sasuke'de gözlerini araladı, ve tekrar o ize baktı. Çok büyümemişti, ama çok garipti. En büyük şanssızlığı ise ailesinin şehir dılında oluşuydu. Oda tek çare abisini aramaya gitti.

(Bundan sonraki konuşmalar telefonda)

  İtachi: Alo  Sasuke?

  Sasuke:A-abi müsait misin?

  İtachi: Evet de  ne oldu?

  Sasuke:Bizim eve gelebilir misin?

  İtachi: Sasuke ne olduğunu anlatacan mı?

  Sasuke:Gelince anlatacağım, ama çabuk gel!

  İtachi:Tamam geliyorum, 10 dakikaya oradayım, tamam mı?

  Sasuke: Tamam abi, çok saol

  İtachi: Hadi bay bay

(Telefon konuşmaları bittiğ)
 

Telefonu kapatınca Sasuke koltuğa oturdu, ve beklemeye başladı. Sonradan o izin görüntüsü geldi aklına. Abisinin mührüne çok benziyordu. Nasılsa artık benzetmişti. Hatta birebir aynı olabilirdi. Ama onu kimse mühürlememişti ki? Ve mühür mühürlendiği anda çıkmaz mıydı? Yoksa yanlış mı biliyordu Sasuke?

Bu nerakla ağabeyini beklemeye başladı Sasuke. Ağabeyinin dediği gibi tam 10 dakika sonra zil çaldı, Sasuke gitti ve kapıya baktı. Ağabeyi direkt konuya girdi.

  İtachi: Noldu Sasuke?!Neyin var?!

  Sasuke:Anlatacağım abi ama gel içeriye.

İtachi ayakkabılarını çıkarıp içeriye geçti. Direkt koltuğa oturdu ve Sasuke'da yanına oturdu. Sasuke hiç geçikmeden konuya geçti. Konuyu ağabeyine anlatmaya başladı. İtachi merakla dinledi. Sasuke sonunda bitirdiğinde ise ağabeyini bir gülme tuttu.

  Sasuke:Abi... neden gülüyorsun?! Çok mu komik?!

   İtachi:*gülmesini durdurmaya çalışarak * Ayh Sasuke, sen bilmiyordun, değil mi?Yazık *tekrar gülmeye başlar*
  
  Sasuke: Abi! Ne olduğunu anlatacak mısın?!

  İtachi: Tabii, bir öğretmen edasıyka anlatacağım.

  Sasuke: Dinliyorum, peki

  İtachi: Şimdi Sasuke, mühürlenmenin 2 yolu vardır. Bu yollardan birincisini ise zaten biliyorsun, anlatmayacağım (:D) . İkincisi ise duygu yoğunluğu sayesinde olmaktadır. (İlham kalmadığı için tek çare uydurmaktır artık :D)

  Sasuke: O Ne be?

  İtachi: Şimdi Sasuke, eğer birbirinize karşı çooğğk büyük duygular hissediyorsanız, duygu bağlarında daha büyük bir bağ olur, ve buda sizin mühürlenmenize neden olur.

   Sasuke: Cidden böyle birşey  var mı?

  İtachi: Yaşamış biri olarak söylüyorum *gülümser*

  Sasuke: Ama abi... Bunun anlamı... E BEN 1 AY İÇERİSİNDE EVLENİYORUM?!


















  Selamlar! Uzun zaman sonra yeniden bölüm atıyorum. Baştada dediğim gibi, okul başladığı için bölümleri artık daha kısa yazmam lazım. Yani sonuçta bende öğrenciyim :)

Birde bu bölümü gece yazıyorum, o yüzden yazım hatası olabilir, şimdiden özür dilerim!

Beni anladığınızı umuyorum canlarım!

Herneyse...
Umafım bölümü beğenmişsinizdir canlarım...
Sizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın arkadaşlar!...


Sayonara!❤❤❤👋👋👋

  


~535 Kelime~

𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin