Selamlar! Yeni bölümle karşınızdayım! Herneyse, en son herhalde ne olduğunı biliyorsunuz? O yüzden uzatmayacağım, hadi o zaman,
Herneyse
Umarım bölümü beğenirsiniz canlarım...
Herneyse... Let's Go!(Akira'nın Ağzından)
Sasuke, asla ama asla Naruto'yu karşısında görmeyi beklememişti. Yıkılmıştı resmen. En güvendiği kişilerden birisi, gine onu arkasından bıçaklamıştı...
Sasuke:.... N-Naruto..... G-g-gerçekten sen misin!...
Naruto: Ne sandın Sasuke? Başka biri falan mı? Ah, tabii, öyle sanman çok normal, sonuçta, bana çok güveniyordun, DEĞİL Mİ!?
Naruto: Ah~ Sen bana zarar bile veremezsin, sonuçta baskın bir alfayım ben *sırıtır*
Sasuke hala şaşkınlıktan sadece Naruto'ya bakıyordu. O öyle yapacak birisi değildi, asla değildi!
Sasuke:.......
Naruto: Feromonlarımın hepsini yaysam bile, şuanda kurtulamazsın Sasuke. Çünkü benim feromon sınırıma dayanamıyorsun. Ah~ ne kadarda yazık sana
Sasuke sadece bir soru sormakla yeltendi;
Sasuke: ...... N-Naruto, ......N-neden yaptın b-b-bunu?.......
Naruto: Neden mi? NEDEN Mİ? Ah Sasuke~
Tam bir iyilik meleğisin, bunu biliyor olman lazım, hiçbirşey'i anlamıyorsun... Sadece, canım istedi~Sasuke: ..... N-neden benim abimler peki!
Naruto: Hm~ Sanırım, bilemiyorum, canım çok fena istiyordu, kokuları bu kadar benzeyen iki kişi~ Ah ah~ çok nadirlerdir, sanırım bu yüzden Sasuke, bilemiyorum ...
Sasuke:......... Ş-şuan Ö-ölü m-m-ü o-onlar?....
Naruto: Ne sandın? Yaşadıklarını falan mı? TABİKİDE ÖLDÜLER APTAL ŞAPŞİK! Ah~Herneyse, seninle daha fazla uğraşamam Sasuke
Dedi ve Naruto feromonlarını sınırına kadar (yani yayabildiği kadar) feromon yaydı. Sasuke bu anı koku karşısında ilk önce şaşırdı, sonra ise birden afallamaya başladı. Birden o kadar feromon yayılmasına asla alışkın değildi, hiçte bu konuda antreman yapmamıştı. İşte şimdi bitmişti Sasuke. Kendisi bu kadar feromon yüzünden feromon yayamıyordu, bedeni zaten kilitlenmişti. Birazdan kesin bayılacaktı, hemde hiç kuşkusuz...
Sasuke:........ K-k-kes.... Ş-ş-şunu........
Naruto: Hmm~ Hayır, asla olmaz *sırıtır*
Sasuke hala bayılmamıştı. Sadece öyle duruyordu. Bütün algısını yitirmişti. Birşey anlayamıyordu, düşünemiyordu. Sadece yere bakıyordu...
Bir anda aklına abisi ve Shisui geldi. O kanlı bedenleri, ölü bedenleri geldi aklına. Naruto'ya döve diye öldürmek istedi. Bunu da yapmaya kararlıydı. Sonunda bedeninin bütün kilitlerini kırdı, ve ayağa kalktı. Naruto ilk başta şaşırdı, en sonunda ise sırıttı
Naruto: Anlaşılan bugün çok eğleneceğiz~
(Ben bile şuan fesat anladım :D)Dedi Naruto. Sasuke birşey söylemeden hızla Naruto'nun üstüne atladı, ve onu yumruklamaya başladı. Naruto birden Sasuke'den kurtuldu. Kaçmaya başlamıştı. Tabii bütün kapılar kapalı olduğu için bir yere kaçmıyorlardı. Odada dört dönüyorlardı sadece. Sasuke hemen Naruto'nun arkasından koşmaya başladı. Sasuke hızlı koşması nedeniyle hemen Naruto'nun arkasına geldi, ve hemen tekmeyi yapıştırdı. Naruto birkaç metre uçtuktan (ve evet, uçtuktan) sonra ayağa kalktı, hemen Sasuke'nin arkasına zıpladı ve Sasuke'nin ellerini tuttu, arkasında birleştirdi ve onu yere yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦)
RomanceNeden herşey tam tersi olmak zorundaydı ki?.... Bu benim ikinci kitabımdır! Narusasu'dur Boy×Boy'dur Yaoi'dir Omegaverse'dir Ve sanırım smut yazmayacağım. Smutımsu şeyler olcak. Homobofik'sen okuman gerekmiyor:) Hiç güçsüz bir alfa gördünüz mü? G...