★»»--0.9--««★

107 10 50
                                    

Uzun süre sonra geldim uzatmadan yeni bölüme geçelim hadi...
Bölümün sonunda önemli duyuru yapıyom okursanız çok sevinirim haberiniz olsun...neyse
Let's Go!






       ~1 Hafta Sonra~

      -Akira'nın Ağzından-

    Naruto'nun kızışması yeni bitmişti. Duşa girmiş, duştan çıkmadan önce kurulanıp, beline  havluyu bağlamış ve çıkmıştı. Dolabından kıyafet almadan önce, aynada bir şey dikkatini çekmişti. Giyinmeden aynaya yürüdü, ve boynuna baktı. Neydi bu siyah, mühre benzeyen şey? Biriylede yatmamıştı, bunu çok iyi biliyordu. Hem yatsa, kendisi kesin üst olurdu, orası kesin. Guren'e sormaya karar verip, dolabına yöneldi. Üstünü giyip saçını kuruttu. Naruto'nunda çalışmaları bitmişti, sadece Guren onu bir müddet daha burada tutmaya karar vermişti. Nedenini bilmiyordu ama umursamıyordu. Ayakkabılarını giyince Guren'in odasına adımlarını yöneltti. Gelince kapıyı tıkladı. Guren'in sesini duydu ve girdi.

       Naruto: Selam Guren-nii. Buraya birşey sormaya geldim.

   Guren masasının üstündeki kağıtlardan kafasını kaldırıp Naruto'ya baktı.

     Guren: Buyur otur Naruto.

  Denileni yaptı. Oturdu ve anlattı.

     Naruto: İşte böyle Guren-nii. Mühürler hakkında bir bok bilmiyorum-

     Guren: Çabuk yanıma gel, mührü kontrol etmeliyim.

   Naruto sandalyeden kalkıp Guren'in önünde diz çöktü. Guren mühür bölgesine, yani böynuna baktı. Tahmin ettiği gibiydi. "Uzumaki ve Uchiha mührü karışımı gibi..." diye geçirdi içinden Guren.

     Guren: Kalkabilirsin.

   Kalktı, ve Guren'e soru sorar gözlerle baktı. Guren derin nefes aldı ve konuşmaya başladı.

    Guren: Naruto, bu dediklerimi şuanlık hiçbir arkadaşına söyleme. Tamam mı?

    Naruto: Tamam da, neden ki dattebayo?

    Guren: Bak Naruto, mühürlenmenin yolları 2'ye ayrılır. 1'incisi sevişerek, 2'ncisi ise duygu bağları. İnsanlar, eğer kendilerine karşı çok ve aşırı duygu hissediyorlarsa, kendi kendine mühürlenirler.

     Naruto: Anladım da, peki bu benim mühürlendiğim kişi kim peki?

     Guren: Aslında hissetmen lazım, ama ben söyleyeyim sana...

  Naruto bir an damağının kuruduğunu hissetmiş, ve masadaki su sürahisinden bardağa doldurup dudaklarına getirmişti.

   Guren: Sasuke olabileceğinden şüpheliyim-

  Naruto bu cümle karşısında ağzındaki suyu püskürtecek gibi olmuş, ama kendini son anda tutmuştu. Ağzındaki kalan suyuda yutmuştu.

    Naruto: Ciddi misin Guren-nii? Şaka mı bu?

    Guren: Mühür neden Hem Uzumaki, hem Uchiha mührü gibi o halde? Açıkla bunu Naruto? Neden Sasuke ike çok yakınsınız o halde? Tanrılar artık sizi mühürlediler. Birbirinizden asla ayrılamazsınız artık. Bu mühür, 1. Yol gibi değildir Naruto...

  Guren devam etmeden önce ayağa kalktı ve hem kendi masasının, hemde masasının önündeki sandalyelerin etrafında dolanmaya başladı.

    Guren: 1. Yolda, ister aşık ol veya olma, bir ısırık, sadece bir ısırık yeter Naruto. Fakat 2. Yol tanrılar tarafından yapıldı. Asırlardır çözüm aranıyor, fakat bir gram ilerlenemedi. İnsanlar seferber oldular, ama artık şuna kanaat getirdiler; "Bu Tanrılar tarafından yapılan bir mühür. Asla çözülemez ve asla-

     "Guren-niii, ammada konuştun ya" diye söylendi Naruto. "Sence ben kötü anlamda mı söyledim o 'Şaka mı bu?' yu? Tabiki hayır. Yoksa evet, Sasuke'ye aşığım ben. Hem, biz çoktan sevgiliyiz ki."

    Naruto bunları derken hiç kızarmamıştı, çünkü madem tanrılar tarafından verildiyse, utanılacak ne vardı ki?

   Guren gülümsedi. "Anlıyorum" dedi sadece.

   Naruto kalktı, kapıya doğru giderken döndü arkasını. "Görüşürüz Guren-nii"."Nereye?" dedi Guren. Naruto bir an sırıttı; "Sasuke'nin yanına." Dedi. "İyi, hadi görüşürüz." Dedi. Bunu derken masasına oturuyordu. Naruto kapı kolunu aşağıya doğru çekti, ve odadan çıktı. Gideceği yer Sasuke'lerin eviydi. "Kesin şuan deliriyordur" diye geçirdi içinden. Nede olsa, bir ay sonra düğünleri vardı, değil mi?

      ☆♡☆♡

Sonunda kapının önünde idi Naruto.Kapıyı çaldı.

Ses seda yok.

Tekrar çaldı.

İçeriden ses yükseldi. "Geliyorum!"

Naruto'da şaşırdı. "İtachi mi?" Dedi içinden. Daha düşüncesi bitmeden kapı açıldı.

"Hoşgeldin Naruto, hadi gel içeriye" dedi. Sesi çok samimi idi. İçeri girdi. Bildiği salona doğru yürüdü. Sasuke yoktu. Arkasından İtachi geldi. "Yukarıda, gelir birazdan". Anladım der gibi baktı Naruto İtachi'ye. İtachi koltuğa yönelmişti. "Otursana, hem konuşuruz biraz" dedi İtachi. "Saygısızlık edip, birşey demeden geldiğim için özür dilerim, fakat birşey konuşmaya gelmiştim.". İtachi, sanki konuşacağı şeyi biliyor gibiydi. Anlamıştı zaten. "Mühür konusu mu? Evet, Sasuke'de ortaya çıktı bile. Acele ile beni çağırmıştı. Bugünde canım sıkıldığı için geldim zaten. Düğün hakkında konuşacaktık, üste çıktı.". Dedikleri uzun olsa bile dinlemişti İtachi'yi. "Gelmedi mi?" Dedi Naruto. "Uzun süredir yok." diye bir cevap aldı. Naruto koltuktan kalkıp nerdivenlere doğru gitti. "Kontrol edeceğim" dedi ve merdivenden çıkmıştı. İtachi düşündü bi an "Ne kadar çabuk büyüyorlar, daha geçenlerde minik,utangaç ve güçlerini kullanamayan bir baskın alfaydı." Dedi. Dudakları yana kıvrıldı, ve aklına gelen eski anılar ile gülümsedi..

     ♡☆♡☆

Naruto Sasuke'nin odasının önünde idi. Kapıyı tıklattı. İçerideki kişi bi an duraksadı. "Sanırım tanımaya çalışıyor." dedi. "Sasuke, benim. Naruto." Dedi. "Gelebilirsin,tabii Naruto" dedi. İçeri girince ayna karşısında oturan, bir Sasuke gördü. Naruto bi an güldü. "Ayin mi yapıyorsun?" diye sordu. "Hayır " dedi Sasuke. "Sadece hayal kuruyordum. Evlensem... Acaba ne olurdu?". Naruto yanına oturdu. "Bence mükemmel bir anne olurdun. Gelinlik sana baya bir yakışırdı." Sasuke kahkaha attı. "Cidden mi?" diye sordu. "Cidden" dedi ve Sasuke'nin dudaklarına dudaklarını bastırdı. Sasuke karşılık verdi. Beden bilmezdi, sakin sakin öpüşüyorlardı. Naruto Sasuke'nin kafasını arkadan tuttu ve kendine bastırdı. Sasuke ani hareketle inlerken Naruto dilini içeri itti. Olaylar hızlı gerçekleşmişti. Öpüşmeleri daha alevli bir hal almıştı. En sonunda nefessiz kalınca durdular.
"Abini bekletmeyelim, sevgili karıcığım" diye Sasuke'yi sinir etmeye çalışmıştı Naruto. "Peki, inelim kocacığım" diye karşılık verdi. Sanırım pek, etkilenmemişti?...

















Öldüm dirildim ve tekrar geldim.
Yazım stilimi değiştirdim biraz, yazım şeklimide. Ama güzel oldu gibi...sizce?

Sevmediyseniz önceki haline geçerim.

Herneyse, burada çok uzun tutmayacağım sizi..

Fakat sadece iki şey diyeceğim.

Birincisi: Bu kitabı bırakabilirim. Evet, kitabı erkenden final yapacağım. Çünkü, kitaba 21 ağustos gibi bir tarihte başladım, ve hala 10. Bölümde değiliz la
Neyse, fakat final şuan değil başka zaman

İkincisi: bu kitaptan sonra, farklı bir animeden farklı bir shipe hikaye yazıcam. Çoktan karar verdim bu arada.

Sizce ne? Tahmini olan??? Tahminlerinizi tabiki yazabilirsiniz canlar, çekinmeyin!

Herneyse...
Sizleri çok seviyorum canlarım <3
Kendinize çok dikkat edin aşkolar!❤💖💖
  

   


Sayonara!❤💖❤💖❤💖

𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin