1.Bölüm Şiddet (Giriş)
Vugar Huseynov Beni neden sevmedin şarkısını anlatıyor
Aşklarım sizi çok özledim bu öylesine bir hikaye okumanızı çok isterim.
Kristal 'in Anlatımıyla
Selam millet ben Kristal hikayeme hoş geldiniz.Hepinizi teker teker özledim. En çokta seni vampirelda .Kristal' in Anlatımıyla
Lise' deki korkunç olay
Benim annem ve babam ayrıldı ve hayatlarına yeni insanlar girmişti Babamın hayatına giren kadının başka bir adamla çocuğu vardı. Adı Onur'du benden kat ve kat daha büyüktü. Beni tehdit ediyordu, benim onunla aynı yatakta yatıcağıma tehtit etmişti ve beni buna zorlamıştı. Üvey annemi onun sayesinde öğrenmiştim. Bunu babama sormuştum ve kızım öyle bir şey yok demiştiki o sırada üvey annemde babamın evine gelmişti. O gece çok sıkılmıştım insanlar gibi kendim sosyal medyaya vermiştim ve gece saatlerinde suratsız bir beyfendi bana istegram'dan mesaj yazmıştı.
0556020667 : Selam nasılsın,
Ben : Selam beyfendi ama siz kimsiniz ve bana neden yazıyorsunuz ama bu arada biraz kötüyüm ve iyi geceler.
0556020667 : İyi geceler bebeğim. Seni çok seviyorum Kristal
Ben : Bence bu sizin gibi insanların doğruluk mu cesaret mi oynunuzdan sonra oyunda sen kaybettin ve bu yüzden bana yazıyorsunuz "Adımı 'da Onur'dan biliyorsun değil mi!"
0556020667 : Onur çıkartamadım :) ...
Ben : Ben seni şimdi çıkartıcam pislik!
0556020667 : Ya benimle evlenirsin ya da bunları herkese yayarım ehh seni de öldürürüm... Bak ilk defa senin kadar çok yazabildim nasıl hanımefendi.
0556020667 engellendi!
Aslında başlarda çok karizmatik çok centilmendi ama şimdi tam bir pisliğe dönüşmüş. Ve bu benim gerçekten çok sinirlerimi bozdu...
Emre : Seni bekliyoruz bugün senin doğum günün hadi gel yarım saat sonra on altı yaşına giriyorsun. Bu şarkı sana prenses.😏 Kapıdayım hadi hazırlan... Sevgilimin arabasına binicektim ki Onur kolumdan tutup beni kucağına aldı ve evine götürüp beni tecavüz etti sevgilim arıyordu ve telefonumu kırmıştı. Benim cinayetimi en kötü şekilde yapmıştı. Bana en kötü katiliği etmişti.
Zorla fotoğrafımızı çekmişti beni istediği hale sokup istediği şeyi yapıp benim fotoğrafımı çekmişti.O pis bir canavardı ve sevgilimi öldürmüşlerdi...