Alone

10K 55 3
                                    


Syaza berdiri di bilik tidur.

Dah ke hulu dan hilir bilik. 

Stay in the room, Syaza, kan he give a way out. Stay sampai masa habis.

Tetapi dia tak boleh baring dengan pakaian yang sedia ada. Dah peluh, dah kotor, bersih dari luar tidak cukup untuk Syaza. Dia tahu dia perlu mandi. 

Fuck it. Dia tak tipu, so far. You have one hour, alone. Mandi lah.

Dia mula menangga baju kurung, dan bra full cup dan panty dia. Selalunya, Syaza bersalin cepat, tidak berlengah masa bila mula dalam keadaan telanjang. Tetapi kini, dia berdiri dan memandang dekat dirinya di cermin besar sebelah pintu. Dan Syaza masih bertudung. Bogel, teteknya seperti buah mangga besar dan pantat yang telah dicukur, semalam.

Damn you, Syaza, kenapa cukur semalam. And why are you masih bertudung, what is going on?

Tetapi dia masih berdiri. Dia menggeleng kepalanya, menanggalkan tudung dan menarik tuala dari atas katil. 

Air panas turun dan membersihkan badannya. Sabun hotel mewah memang berbau hebat. Tangan menari di seluruh badannya sambil meletak sabun. Kepalanya mula tenang kembali dan tidak celaru. Minggu depan ada kelas corporate law dan bulan depan kawan-kawannya nak bercuti di Surabaya, dengan her besties, Mila dan Ain. Three girls in Indonesia untuk shopping, chilling di kafe dan ambil many, many OOTD.

Mata Syaza tutup membayangkan trip yang akan datang dan jauh dari bilik hotel ini.

Tetapi sambil  dia bayangkan lawatan ke Surabaya, and all the selfies, tangannya, kedua-dua tangannya sedang meramas dadanya. Patutlah bersenyum sambil menggenggam kedua-dua dadanya. 

What? What the hell, Syaza, you are masturbating. You selalu kutuk kawan-kawan hostel yang tidur dengan shorts, sebab you kata mengundang iblis, tetapi now, you are rubbing your breasts!

Walaupun Syaza memarahi dirinya, dia masih meraba dadanya. Seakan marah olok-olok sahaja. Sebab tangannya semakin rajin memicit putingkan yang tegang dan keras.

Feels so nice, I like this, a lot.

Air dari shower head tak mengalir dah. Hanya sedikit sabun dan Syaza berdiri sambil menolak putingnya ke atas sambil lidahnya menjilat puting kirinya. 

Oh shit, this is so good. This is, OMG. I so, oh.

Dan jari Syaza dah mula merasai biji kelintitnya. Dia memainkan sekali lagi masa dia menghisap Selva dengan Ros.  Dia ingat, and dia dan Ros mencium dan main lidah atas batang Selva. Dan dia mula merasakan air keluar dari pantat, mengingat semula Ros meramas dadanya dari luar.

Ros, kenapa tak buka baju saya dan jilat puting saya, kenapa rasa hanya dari luar?

Dan sejurus menanyakan soalan itu, Syaza terus mengalami orgasma pertama dalam hidupnya. Badannya bergeletar dan kenikmatan tidak terhingga dirasai. Teramat sehingga Syaza seakan nak pengsan.

Bila dia celik kembali dia baring bogel di atas katil dan jarinya masih bermain manja dengan seluruh badannya. 

Oh, no, Syaza, u ketagih onani. You like it, bitch.

Entah brapa kali Syaza melayan dirinya, tetapi dia tertidur akhirnya. 


12 Jam, Syaza Nak Simpan DaraWhere stories live. Discover now