Tepat empat jam tinggal apabila Syaza keluar dari biliknya. Semua orang terdiam melihat gadis superhot yang keluar dari bilik. Kalau ada yang classmate Syaza dari sekolah ataupun kolej, mereka tidak akan kenal siapa dia.
Bukan sahaja dia sudah memakai dress singkat dan ketat, dan nampak penuh dadanya melekat pada baju dan lurah hampir ke perut, tetapi Syaza mengambil masa meletakkan make up yang disediakan dalam bilik.
Baju merah dengan lipstick merah. Stiletto.
Tuan Dam senyum dari sebelah bar, dan berjalan ke gadis muda yang mengiringinya masuk bangunan ini hampir tujuh jam sebelum ini bertudung sopan, as girl-next -door. Sekarang semua IG star satu Malaysia akan ikut akaunnya.
Dia mengambil tangan Syaza dan memperkenalkan dia kepada semua di sana.
Fara. Stanley. Sheela. Nur. Ina. Badrul....
Banyak nama. Nampak macam lebih daripada dua puluh orang dalam suite petang ini. Lewat petang ini.
Selepas itu, Dam membawanya ke bilik kedua. Bilik Tuan Dam.
"Kenapa masuk sini. Tak ke parti?"
Tuan Dam senyum.
"Ini stage seterusnya. Sekarang Syaza akan teruskan pendidikan seks."
Dia membuka bag pakaianya dan mengeluarkan kolar besar. Senang kata seperti payung, tetapi yang ini di ikat ringan kat leher Syaza. Dia cuba memahami apa yang sedang berlaku.
"Sekarang Syaza tidak nampak anything bawah leher u. Semua orang sudah diberi briefing. Mereka boleh sentuh u dan Syaza perlu agak samada laki atau perempuan yang menyentuh u. Kalau laki bagitau sesuatu tentang cuaca. Kalau Syaza rasa perempuan, sebut sesuatu tentang fashion pakaian. Okay?"
Tanpa menunggu jawapan Syaza, Tuan Dam menariknya kembali keluar berhadapan semua orang diluar.
"Ingat, cakap kuat sikit, semua org nak tahu jawapan u."
Tuan Dam meninggalkan dia berdiri seorang.
Tidak lama kemudian satu pasangan laki dan perempuan datang berbual dengannya.
"Hai, nama saya __________ dan ini suami saya ___________. Great to meet you."
Syaza beberapa jari menari di atas punggungnya. Bergerak perlahan.
Wait, bukan couple ini, tapi siapa?
Dia tahu dia disentuh dari belakang. Siapa?
"Cik tak kenalkan diri."
"Oh yes, saya Syaza, kawan lama Tuan Dam. Sangat panas ye hari ini, memang panas."
Dia pasti tangan lelaki meramas buntutnya. Tangan besar.
Pasangan itu masih bercakap dengannya apabila dia rasa tangan yang agak sejuk memegang pehanya dari bawah.
"Oh saya pun dari sini, Kuala Lumpur. Sebab tu saya selalu suka memakai blouse dan skirt selalu. Senang nak gerak di bandar."
Couple tu bergerak ke tempat lain, dan satu lagi pasangan approach Syaza. Tetapi tidak penting siapa yang berbual dengannya. Tempatnya agak sesah untuk bilangan orang yang ada, maka di kiri, kanan, depan dan tepi ada orangnya.
Dan dia pasti ada orang di kanan sebab ada tangan masuk menyentuh lurah dan membuat huruf V di atas longkang yang membahagi dua dada besar C nya. Dan tanpa apa-apa amaran jari tu masuk dan meraba puting kirinya.
Oh, Syaza, this is awesome. Laki, perempuan? Tak sure, agak lembut tangan.
Tidak ada masa untuk tentukan sebab satu lagi tangan sedang bermesra dengan dada kanannya.
"Ye, terima kasih datang ke parti Tuan Dam ye, saya suka lepak waktu malam bila suhu menurun dan kita boleh pakai baju-baju evening wear. Yes (Syaza dah tak tahan dengan semua godaan) dan I like to wear baju pun. Baju ketat, baju longgar. Baju, ye, saya Syaza suka baju."
Sekarang ada hampir lima tangan bergerak di seluruh badannya. Dan yang belakangnya meraba punggungnya, Syaza kenal seorang lelaki sebab zakar kerasnya mengesel.
Air mula mengalir dari pantat (Oh ye, Syaza tidak memakai panty)
Yes, if tak pakai bra, baik tak pakai panty pun.
Dia terkejut yang bahasa slut ada dalam dirinya.
YOU ARE READING
12 Jam, Syaza Nak Simpan Dara
RomancePercaturan antara lelaki tua, Dam, dan gadis berusia 19 tahun, Syaza. Adakah Syaza bakal didewasakan oleh lelaki yang jauh lagi tua dan berpengalaman. Ataupun iman Syaza terlalu kebal?