"Ah, dia masih di sini."
Dam berjalan sehingga berdiri depan Syaza yang duduk di sofa panjang.
"Boleh bermula?"
Syaza angguk kepala.
Dam duduk sebelahnya. Tetapi dengan cukup jarak. Jangan bersentuhan.
Buzzer bilik berdering.
"Come in"
Seorang lelaki dan wanita masuk dalam. Nampaknya pintu bilik memang tidak dikunci. Betul, Dam sanggup membenarkan Syaza balik.
Lelaki yang matang, tapi tidak setua Dam berjalan perlahan dengan seorang gadis yang muda. Mungkin sebaya dengan Syaza. Banyak persamaan dengan Syaza, seakan dia dipilih sebab paras rupa sama sepertinya.
Lelaki yang mungkin 30an, berdiri, dan ya dia segelap Tuan Dam.
Mereka berdiri dua meter dari Syaza dan Dam.
Tanpa menunggu arahan seterusnya, gadis turun dan melutut di depan lelaki hitam, dan menurunkan zip jean dan membuka butang besar. Jeans jatuh ke lantai. Jeans labuh yang rappers pakai. Dan lelaki tersebut tidak memakai seluar dalam.
Batang!
Syaza tidak pernah melihat lelaki dewasa bogel.
Bukan dia bodoh, Syaza banyak kali dipelawa oleh laki-laki muda, tua, dan pertengahan di Internet chat room yang meminta dia itu serta. Syaza suka mengutuk mereka, marah mereka dalam bahasa melayu ke, bahasa putih ke, sbb mereka miang. Syaza kata, jgn hilang pedoman. Yang Syaza hanya akan ikut nasihat ibu bapa dan agama. Syaza bangga dan angkuh. Masa online.
Sekarang Syaza duduk dan seorang lelaki bogel di depannya.
Die menutup mata.
"Syaza, syarat. Ikut syarat. I want you to watch. Mata on the action."
Syaza cuba geleng kepala tidak setuju tetapi matanya dah mula menonton. Air mata turun dan Syaza rasa semua sudah mula rosak.
Gadis bertudung yang hampir rupa dengan Syaza mula menghisap batang lelaki tersebut. Dengan penuh dedikasi. Seperti dia pakar. Syaza tak penah lihat orang bersetubuhan tetapi dia cukup pandai untuk mengenali bila kerja dilakukan dengan ketelusan.
Pelir semakin keras.
Dam dengan tangannya meminta pasangan merapatkan diri kepada Syaza dan diri dia.
Dari 2 meter mereka bergerak kurang dari semeter dari Syaza yang duduk. Kalau Syaza letak tangannya ke depan dia boleh menyentuh batang yang keras dan panjang.
Dam tepuk tangan.
Mereka berhenti.
Gadis bangun.
Syaza bernafas semula. Bagus sudah tamat.
Tetapi tidak.
Lelaki itu mengumpul seluar jeans dan melipat baik dan letak atas coffee table. Dan menarik keluar t-shirt. Sekarang dia bogel sepenuhnya.
Gadis ayu, sementara tu membuka blouse dan skirt labuhnya. Tanggal bra dan panty.
Bogel. Tapi masih bertudung.
Seperti sudah dirancang. Dam bangun dan Gadis tersebut duduk sebelah Syaza dan lelaki hitam berdiri depannya. Dan dia mula hisap batang sekali lagi.
Dam sudah ke peti ais/bar dan menyediakan satu lagi minuman untuk dirinya. Tetapi sentiasa menonton aksi. Sama seperti Syaza.
Syaza menonton. So, selama ini, dia mengelak seks di Internet. Kalau filem barat ada kissing scene pun Syaza akan forward. Apa diajar- elak semua yang memudaratkan. Itulah satu-satunya perlindungan yang ada. Jangan fikir, elak sahaja. Hidup, iman semua akan aman.
Ini bukan cerita porn, ini seks show live depannya. Seorang Muslimah sedang masuk keluar batang hitam dari mulutnya. Dan dia nampak bahagia. Nampak nikmat itu indah. Adakah Syaza pun akan hisap batang suami seperti itu?
Tak, no, tak, stop it Syaza. U lebih baik dari orang-orang terkutuk ini. Menggunakan badan untuk mendapat keindahan duniawi. Ini bodoh, ini bodoh.
Namun mata Syaza terpacak kepada batang dan mulut couple ini. Sebelahnya.
"Bantu dia Syaza"
Syaza terbangun dari lamunan. Dam sudah duduk di sofa single seat sebelah sofa panjang.
Gadis muda membuka tapak tangan di depan mulut Syaza.
"Ludah ke atas tangannya. Ros perlukan air liur u."
WTF? Syaza geleng-geleng kepala. NO.
"Syarat. Ikut cakap saya."
Syaza mengeluarkan sedikit air liur dan jatuh atas tangan budak yang bernama Ros.
"More, Syaza. Jangan be boring. You smart girl. You know."
Syaza memandang ke Dam, dan pusing balik ke tangan dan meludah seperti macam mana Ros slurp batang tersebut sepanjang sepuluh minit sebelum itu.
Ros mengambil tangan itu dan meletak kat batang laki hitam.
Air liur Syaza dan Ros mix di atas batang laki yang tak dikenali dan kini Ros hisap again.
YOU ARE READING
12 Jam, Syaza Nak Simpan Dara
RomancePercaturan antara lelaki tua, Dam, dan gadis berusia 19 tahun, Syaza. Adakah Syaza bakal didewasakan oleh lelaki yang jauh lagi tua dan berpengalaman. Ataupun iman Syaza terlalu kebal?