Half-time

10K 46 0
                                    


Mula sedar dari lena, dari mimpi. 

Must be a dream, Syaza. Sebab u bogel, dan basah. 

Masih rasa lembab khususnya di celah kakinya. Syaza tidak pernah tidur tanpa pakaian. Masa kecil, pajama. Waktu sekolah pun ke kolej, yang paling daring memakai seluar pendek dan t-shirt labuh. Tetapi shorts yang panjang, lepas lutut dan hodoh. Sebab Syaza nak rasa selesa tetapi bukan nakal. Bukan macam some of the girls dari sekolah menengah private. Nama je Islamik, tetapi ramai pakai macam-macam bila di luar kelas. Dalam bilik tidak perlu sebut lah.

Syaza tidak pernah macam itu. Sering dia memberi nasihat. Menegur tu tanggungjawab bagi Syaza, sebab selalu diulang kepadanya. Memberi nasihat moral dan agama, walaupun pendengar tidak ingin dengar adalah satu amanah bagi yang memberi nasihat. Lama-kelamaan nasihat akan sebati dengan orang. Ambil masa, semua orang akan berubah untuk arah yang baik, itulah apa yang dipercayai oleh Syaza sepanjang hidupnya. Degil dengan apa yang dipanggil prinsip yang sebenarnya disampaikan kepadanya oleh barisan cikgu-cikgu alim dari sekolah rendah ke menengah sehingga sekarang di kolej. 

Except bitch, you been so bad, Syaza. So bad atas katil di hotel suite ini. Bogel dan main jari. Dari depan, dari belakang dan still, you want more. I want more?

Syaza merasakan ini semua tidak real. Tidak mungkin. Bukan dia. Mungkin kawan-kawannya, tapi bukan anak Ismail. 

"Hello"

Suara Tuan Dam mengejutkan anak dara dari Hartamas. Syaza melihat lelaki gelap tinggi duduk di hujung bilik. Serta-merta apabila dia sedar dia telanjang dan baring di atas katil tanpa selimut, Syaza menarik kain untuk menutup hampir semua yang mungkin.

"Too late, Syaza. I dah dua jam di sini. Keluar masuk pun sudah. Tapi u rajin main gunakan jari-jari u seperti dildo ajaib. Agak terpegun dengan stamina u. Ataupun ini kali pertama masturbate?"

Muka Syaza kemerahan dan tiada suara keluar dari mulutnya.

"Oh, first time. Tak terpikir ada yang zaman, tidak kisahlah pakai apa diluar, tudung labuh ataupun miniskirt tidak pernah tonton porn dan try sedikit."

"Get out, please!" itu je keluar dari mulutnya, hampir macam membisik sahaja. 

"Come on, Syaza, I dah kata about using the Queen's language. Cukuplah. I been watching. Rajin Syaza menyentuh diri dan cepatnya boleh orgasm. I ada good news. Dah half time. Dah lebih tiga jam lalu. Sekarang lima jam setengah sahaja tinggal untuk kita bersama."

What? 

Syaza merasa dirinya terhina. Berjam-jam dia beronani. Gosok, nikmat dan tidur, lepas tu ulang. Tetapi apa yang Syaza tidak mahu sebut adalah dirinya mengalami perubahan mendadak. Semua rasa stress, takut dan risau hilang, seakan sudah kena hipnosis. 

"Majlis dah mula, di wardrobe ada pakaian, see you outside. Guests semua dah sampai. Don't take too much time."

Tuan Dam buka pintu dan keluar. Terdengar perbualan di luar bilik, di ruang legar. Dan pintu tertutup.

Sepuluh minit berlalu.

Syaza bangun dan berjalan ke closet.  Di dalam, ada dua pilihan, dan dua pilihan sahaja.  Satu baju kurung bersih, bersama tudung pakaian dalam. Dan lagi satu set hanya hanya one piece tight dress merah. Menurun di depan dan ketat. Sah, tidak boleh pakai bra kalau pakai baju ini.

Stupid lah u ni Syaza. Tak boleh pakai bra. Girl, you tak boleh pakai tudung kalau u pakai dress ni. 

Pilihan mudah kan, untuk gadis ayu dan sopan dari Hartamas. Kaya tetapi ada harga diri, tahu salah dan betul. Tahu apa itu pegangan agama. Dan tahu apa itu dara dan bila boleh menamatkan era dipanggil anak dara. 

Senang nak pilih. Kecuali Syaza berdiri dan memeriksa berulang kali dengan matanya dua pilihan yang ada. Pilihan.

12 Jam, Syaza Nak Simpan DaraWhere stories live. Discover now