son 6 gün.

253 20 4
                                    

" Son altı gün kaldı Yusuf. Hissediyorum.

Trabzona gelmene değil, gidişime altı gün kaldı. Ne kadar acı değil mi? İnsanın öleceğini tahmin etmesi. Daha hayatının baharında bile değilken hele.

Neyse, ölümü konuşacak kadar vaktimiz yok. Ben sana, gücüm yettiği kadar  beni ve o hiç bilmediğin aşkımı anlatmaya geldim.  Parmaklarımı hissedebildiğim kadar.

Okula birlikte gidip gelmeye başladık, ancak hiç sohbet etmiyordun benimle.

Beni bir zorunluluk olarak gördüğünü düşünmeye başlamıştım, çünkü ilk günden eser yoktu halinde.

Yağmurlu bir gündü, okula giderken atkın olmadığı için kendi kendine homurdanmaya başlamıştın.

Abimden kalan bereyi kafana geçirmiştin, Çakır gözlerin etrafı tarıyordu saniye saniye.

Bir anda seni incelerken buldum kendimi.

Bakışlarımız birleşti.

Sonra kolumda bir baskı hissettim. Kulaklarımda sesin çınladı.

"Önüne baksana Kardelen! Eziliyordun az kalsın."

O yeşil gözlerinin korkuyla koyulaştığı an hala aklımda, gözlerimin önündedir.

Benim için endişe etmene neden sevindim ki?

Daha anlamadan etmeden sevmişim ya ben seni.

Daha on yaşındaki çocuğun anılarına nasıl oldu da böyle kalıcı şekilde yerleştin Yusuf?

Dört çocuklu bir aileni, beşinci çocuğu ve en şanssız çocuğu olarak dünyaya geldim. Annem beki doğurmak istemezken Babaannemin ısrarı üzerine dünyaya getirdiği, amansız hastalıklarla donatılmış bir bebek olarak dünyaya geldim.

Keşke gelmeseydim Yusuf.

Ailem zaten zar zor geçinirken onlara sadece masraf yığını olmak beni o kadar yoruyor ki. Aldığım ilaçlardan ve sonuçsuz tedavilerden daha çok yakıyor canımı.

Annemin bana attığı nefret dolu bakışların altında eziliyorum her geçen gün.

Ancak sorun değil, altı gün sonra gideceğim zaten. Altı gün sonra sessiz sedasız göç edeceğim ve buna en çok ailem sevinecek.

Doktorların en fazla 15 bilemedim 25 yıl yaşayacağımı söylediklerini biliyorum. Sana kavuşmak için 5 yılım varken neden öleceğimi hissediyorum?

Senin için kendimi arabanın önüne atarken ölümden korkmamıştım. Çünkü seni tanımasam bile yanımdaydın.

Ancak şimdi deli gibi korkuyorum Yusuf. Ölmek istemiyorum.

snowdrop,  Yusuf Yazıcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin