2022.05.26. Csütörtök
Louis-Horkolsz. Tudtad? -fordultam hasra morogva.
-Fogd be, nem is.
-Nem tudtam tőled aludni!
-Miért nem ébresztettél fel?!
-Aranyosan aludtál. Különben is, tegyem tönkre a te álmaidat is?
-Igen! -vágta rá. -És köszi -kacsintott.
Megforgattam a szemeim és felültem.
-Basszus, Harry. Olyan voltál mint egy kibaszott vonat -néztem rá. A válasza csak annyi volt, hogy nekem vágott egy párnát, és a fürdőbe ment.Szóval, szokása reggel is zuhanyozni, mert megint csak egy törölközővel a nyakában jött ki. Azonnal az ajtó felé fordult mikor kopogtak, és kinyitotta azt.
-Jó reggelt, fiúk. Fél óra múlva reggeli, a cuccokat is hozzátok.
Harry bólintott. -Mr. Grey -szólt a tanár után, mikor az ellépett az ajtótól. Kidugta a fejét az ajtón és körbenézett, majd megszólalt. -Sajnálom a tegnapit.
-El van felejtve, Harry -legyintett mosolyogva a tanár, és elment.
-Idegesít, hogy ilyen kedves velem -ült le Harry az ágyra.
-Miért? -pillantottam hátra rá, de folytattam tovább a dolgaim összepakolását. Kivételesen nem csináltam olyan óriási rendetlenséget, de azért volt mit elraknom.
-Mert annyira próbálkozom, hogy ne kedveljen, de ő folyamatosan mosolyog és... olyan sokszor bántottam már meg, és ő még mindig mellettem áll.
-Talán...nem kéne el löknöd magadtól? -kérdeztem halkan. Nem akartam megbántani, de hál' istennek csak bólintott egyet, és nekiállt felöltözni.
Előbb lettünk kész, mint ahogyan a reggeli kezdődik ezért leraktuk a cuccainkat a busz mellé és leültünk a hintaágyba.
-Hogy állsz a zenével? -nézett oldalra rám Harry, miközben a lábával hintáztatott minket.
-Ez hogy jött? -vállat vont és újra a lábaira nézett. -Nos, tudok zongorázni.
-Tényleg? -emelte fel a fejét és a szemei gyermekien csillogtak.
-Igen -bólintottam nevetve.
-Mi a kedvenc dalod?
-Mármint eljátszani, vagy hallgatni?
-Mindkettő.
-Igazából ugyanaz. A How to Save a Life a The Fray-től. Neked?
-Kedvenc dalom nem nagyon van, de a Fleetwood Mac és Shania Twain mindent visznek.
-Shania Twain? -nevettem fel. -Komolyan?
-Ne nevess! Hallottad már a Still The One-t?
-,,You're still the one that I love The only one I dream of" -énekeltem, direkt elváltoztatva a hangomat.
-Jézusom -nevette már el Harry is magát. -Ez szörnyű volt.
-Tudom -bólogattam. -De kihagyhatatlan is.
Mosolyogva néztem le a lábaimra és lóbálni kezdtem őket. Harry mellettem lökte a hintát, ami visongva tiltakozott minden mozdulat ellen.
-Hagyd abba Styles - ült le mellék Liam, lábával leállítva a hintaágyat. Ásított egyet, aztán hátrahajtotta a fejét.
-Baszki, Zayn és Gina együtt aludtak. Ott sugdolóztak meg nevetgéltek. Jó hogy nem rögtön basznak is - morogta.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Erdély (Larry Stylinson)
Фанфик~ Harry és Louis nem igazán ismeri egymást mikor az osztálykirándulás elkezdődik azon a bizonyos keddi napon. Louis legalább Harry nevét tudja, de a másik fiú még ennyivel sem büszkélkedhet. Lassan kezdenek megnyílni egymásnak, a napok előrehaladtáv...