2022. 05. 29. Vasárnap
Louis
Annyira utálom, hogy Mr. Grey felkapcsolja azt a kibaszott villanyt minden reggel, mikor felkelt minket.
-Utálom a nevelő apádat. - jegyeztem meg.
-Louis, itt állok. - mondta a tanár.
-Elnézést. - motyogtam, de nem nagyon tudott érdekelni. Befurakodtam Harry takarója alá, hogy ne vakítson meg a lámpa.
-Louis, gyere ki a takaró alól. Harry szedd ki. Reggeli aztán indulunk.
Most már hallottam az ajtó csukódását. Harry mosolyogva kukkantott be a takaró alá. A meztelen mellkasán feküdtem, kezemmel a hasánál öleltem.
-Lou. Fel kéne kelni. - szólt halkan.
-Fent vagyok.
-Igen, látom.
-Csak egy icipicit.
-Te vagy az icipici.
-Nem mindenhol. - nyitottam ki a fél szemem. Harry hátradobva a fejét nevetett fel.
-Határozottan nem. - mondta és kimászott alólam úgy, hogy a takarót is vitte magával.
-Harry. - nyafogtam.
-Gyerünk. - támaszkodott az ágyra. - Szeretnél reggeli tornát? Megmozgathatlak.
-Nem. - nyitottam ki a szemeit.
-Rosszra gondolsz. - nevetett fel.
-Kapd be! - ültem fel, hogy a fürdőbe tudjak menni.
-Megtenném, drágám, de most...
-Jézus, Harry, kuss. - mondtam miközben a fürdőbe sétáltam.
-Hé, én akarok zuhanyozni!
-És mi van, ha nekem is ehhez van kedvem?
-Akkor együtt zuhanyozunk! - csapta be maga mögött az ajtót.
*
Reggelire svédasztal volt, megint tojást ettem, már szokássá is válhatna, komolyan.
-Srácok, elhiszitek, hogy vége?
-Nem telt el olyan egetrengetően sok idő, mióta itt vagyunk, de Liam, el hiszem hogy vége. - válaszolta Zayn a srácnak. - Ez egy nagyjából fasza, de szar hét volt.
-Nem mi tehetünk róla, hogy te nem élvezted, drága szívem. - nézte Liam.
Harryhez hajoltam és halkan kezdtem hozzá beszélni, amíg Liam és Zayn egymással kezdtek vitatkozni valami faszságon.
-Mi lesz velük?
-Mármint a két faszfejjel? Nem tudom. - vont vállat.
-De téged nem zavar az, hogy kerülgetik egymást mint a forró kását?
-Mi a franc? - nevetett fel. - Évek óta ez megy, Louis. Én magam sem tudom eldönteni, hogy ezek ketten csak barátok akarnak maradni, vagy szeretők akarnak lenni. Komolyan, nem tudom.
YOU ARE READING
Erdély (Larry Stylinson)
Fanfiction~ Harry és Louis nem igazán ismeri egymást mikor az osztálykirándulás elkezdődik azon a bizonyos keddi napon. Louis legalább Harry nevét tudja, de a másik fiú még ennyivel sem büszkélkedhet. Lassan kezdenek megnyílni egymásnak, a napok előrehaladtáv...