Eveet geçen 4 senenin ardından herkese merhaba nasılsınız iyi misiniz umarım bu geçen zaman da istedikleriniz olmuş ve şu an ki hayatınızdan memnunsunuzdur. Ben genel olarak memnunum en son buradan üniversiteye hazırlanmak için ayrılmıştım sonra sildim bir daha da yüklemek aklıma gelmedi ama bir kaç gün önce tekrar yükledim kafama esti bi sonra sizin meraklı mesajlarınızı gördüm açıklama yapmak istedim. Öncelikle hikayemi beğendiğiniz ve yeni bölüm istediğiniz için teşekkür ederim çok mutlu oldum uzun zamandan sonra buraya girip böyle bir manzara ile karşılaşmak çok başkaydı yerim siziiii
Eğer merak ediyorsanız üniversite kazandım şu anda 3.sınıfa geçtim vee ben artık bir öğretmen adayıyımm (kalpli göz emojisi) ilk senemde kazanamamak beni çok yıpratmıştı sonra tekrar hazırlandım istediğim bölüm olan okul öncesi öğretmenliği gelmese dahi edebiyat öğretmenliğini kazandım bölümümden de gayet memnunum ama gerçekten zor bir bölüm beni bitirdi bütsüz asla olmuyor yani diyorum ki bu sefer büte kalmayacağım yine kalıyorum fhgvhdfvh zaten küçüklükten beri şiir ve kısa hikayeler yazardım benim için hayırlısı böyleymiş demek ki...
Şu yaşıma kadar bir çok şey öğrendim ve gördüm üniversite de olgunlaştığımı ve iyisiyle kötüsüyle hayatıma giren insanların bana bir şeyler kattığını düşünüyorum. Kalp kırıklıkları yaşadım bu devirde gerçekten seven birini bulmak çok zor bulanlar vardır elbette ama bana denk gelmedi iler de gelir mi bilmiyorum da... Ama bildiğim bir şey varsa etrafınız kalabalık olabilir, sevdiğiniz değer verdiğiniz arkadaşlarınız olabilir, sizi seven insanlar olabilir bunlar olabilir sevin sevilin tabii ki ama aşırı derece de güvenmeyin kimseye.
Hikayeye gelecek olursam da tekrar okuduğumda aşıırı amatör buldum dedim ne yapmışım ben böylee bir de edebiyat öğretmeni olunca insanın hataları daha çok gözüne batıyor haliyle. Size şunu söyleyeyim hikaye değişime uğrayacak bazı değişiklikler yapacağım Yusuf karakteri değişecek tip olarak, yan karakterlerin isimleri değişecek falan işte bu sefer daha iyi bir iş ortaya koyacağımı düşünüyorum bakalım inşallah öyle olur tabii sizin desteklerinizlee (kocaman öpücükler)
Kendinize çook iyi bakın yakında görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Mahallesinde Bir Avuç Mutluluk
Teen FictionBölümler düzenlenmiş hali ile yayınlanmıştır. Zümra ve Yusuf aynı mahalle de abi kardeş gibi büyümüşlerdir. Zümra'da Yusuf'da kendilerini bildi bileli bu hayat mahallesindeydi çocuklukları,üzüntüleri,sevinçleri,ergenlikleri bu mahalle de geçmişti. Z...