3. Bölüm (Affan)

10 2 11
                                    

Ben Affan garip bir ismim var biliyorum. 18 yaşıma yeni girmiş bir insanım kendimden biraz bahsedeyim.  Aşk denen şey hiç bir zaman mantigima yatmadı benim gibi bir mükemmelliği kimse hak etmez bence belkide bu benim dışarı yansıtmadığım egomdur. Kendimi 3 kelimeyle tanimlasam hani ilk kelime hırslı ikinci kelime oyuncu olurdu. Kendimde vicdan denen şeyi pek fazla görmedim . Hırsım cok fazla masum görünen bir tip olmanın yanı sıra soğuk görünen biriyim. Benim ailem yok 12 yaşından beri tek başımayım bu hayatta kendi kendime çalıştım kendi kendime okudum. Buna rağmen şikayetçi değilim çünkü kendi ayaklarımın üstünde durmayı 12 yaşında öğrenmek benim için bir avantajdı. İnsanların gerçek yüzlerini çabuk görebiliyorum. Neredeyse anlaşamayacagım kimse yok ve istediğimi elde etmek için aklınızın almıyacagı kadar ileri gidebilirim.  Fazla arkadaşım yok hatta yanlizim diyebilirim. İşim düşerse bir çok adam bulurum hiç sıkıntı değil ama güvendiğim biri var mı derseniz oda yok. Ve artık yeni okuluma gitmemin zamanı gelmişti.

Sabah Saatlerinde kalmıştım. Pek uyuyan biri olduğum söylenemez bu nedenle göz altlarım çöküktü. Bunu kapatmam gerekiyo mu acaba diye düşündüm.  Masanın üstünden gözlüğümü aldım lenste kullanıyorum ama gözlük takmaya karar verdim bugün lensleride çantama attım. Siyah saçlarımın rengi değiştirmeyi düşündüm hangi renk gider acaba önlere gri gider mi ki . Saate baktığımda 6 .30 u gösteriyodu. Size söyledim mi bilmiyorum ama evet ben bir yazılımcıyım. Gidiceğim sınıftaki insanlara bi baksam iyi olacak. Bilgisayar başına geçtim. Bilgisayarı yavaşça açtım. Okul bilgilerine ulaşmak yarım saatimi alacağa benziyo. Saat 7 olduğunda sonunda bilgilere ulaşmıştım. Listenin en başındayım vay  pek dikkat çekici isimler yok gibi 3 4 kişi dışında Ayvaz Sırca ya bastım. Maşallah bir çok disiplin suçu var çocuğun hatta Bora denen cocukla ortak yemişler yardımdan Kenan denen cocukta tutanak yemiş onlarida bi inceleyeyim. Sırada bakacağım kişi Bora olmuştu. Borada aşırı olmasada disiplin suçları var. Bu çocukların aile ortamını düşünemiyorum.  Kenan kimmiş bakalım.  Vay aralarındaki zeki buymuş demekki Seda ile tutanak yemişler. Sicil kayıtı temiz bunun polis sicillerini nasil onada bakmam lazım tc lerini alayım önce çantama uzanıp kağıt kalem cikardim ve not ettim. Şimdi kimmiş bakalım bu Seda vay grubun asıl zekisi bu sanırım tek tutanak yemiş oda kenanla sanırım bu okul eğlenceli olucak.  Bununda tc sini alayım bari polis sicillerine bakacaktim ki okul saatinin geldiğini fark ettim. Of ama tam eğlenceli yerine gelmiştim neyse gelince devam ederim. Bilgisayarı kapattim çantamı alıp okula gittim. Bahçe fazla dolu diyemezdim. Yukarı doğru çıktım ve sınıfımı buldum.  İçeri girmemle tüm herkesin bana bakması bir oldu ve bu çok rahatsız ediciydi. Baya masum bir ortama benziyodu burası ama o 4 lü kim en çok onu merak ediyordum. Hoca kendimi tanitmami söylediğinde kısaca Adim Affan sizden bir yaş büyüğüm 18 im yani deyip geçiştirmiştim. "Hocam rica etsem yoklamayı ben alabilir miyim herkesi daha iyi tanımama yardımcı olur" dedim ve hoca bunu kabul etmişti. İste simdi o 4 lüyü görebilecektim. "Ayvaz Sırca" Kim ayağa kalkacak diye bakıyodum. Bir kız ayağa kalkıp önündeki çocuğu dürttü. "Burdaaa" demekki Ayvaz bu benden kısa gibi sıra Boraya gelmişti. "Bora Kıraç" "Burdaa" dengim gibi bile durmuyodu ama Ayvazdan sonra güçlü duranlardan biriydi. Sıra Kenandaydı. "Kenan Başar " "Burdaaa" İşte aradığım adam aralarında en dik başlı bu olsa gerek 4 lü oturmalari herseyi belli ediyo 4dü ile kimse konusmuyodu bile demekki fazla sevilmiyolar. Kenanın yanındakide Seda olmalı o zaman listeyi hızlıca geçtim en sonda Seda vardı. "Seda Güneri " "Burda" en kısaları buydu kız tabi 180 olamaz ya biraz eğlence zamanı o zaman aralarından bu kızı almak grubun dağılmasına neden olur mu acaba diye düşünelim. Hepsini bir birine düşürüp yanliz bırakmak benim için ufak bir eğlence olur . O zaman onlara yakın bir yerde oturmak benim için daha iyi olur. Onlara en yakın sıra yan sıralarıydı.  Bende oraya oturdum. Tenefüste herkes başıma toplanmıştı.  O 4 kişi dışında hepsi bi şekilde güvenlerini kazanmam gerek demekki Affan ilk görevin bu olacak . "Evet hepinizle tanıştığıma memnun oldum gençler " deyip aradan sıyrıldım.  İste bu şimdi yapıcam. Dengemi kaybetmiş gibi yapıp Sedanın üstüne düştüm.  "Şey özür dilerim kusura bakma bian dengemi kaybettim" tahmin ettiğimden daha samimi bir şekilde "Sorun degil iyi misin ?" Dedi. O sırada Ayvazın dik dik bakışları beni süzsede umursamadım.  "İyiyim teşekkürler adın neydi?" "Seda ben " ayağa kalktim ve elimi uzattım."Bende Affan" oda elini uzattı. "Memnun oldum Affan" gülümsemisti.  Ve bu beni dahada kararlı yaptı.  Aralarından onu alicam ."Bende memnun oldum Seda " dedim. Ve sınıftan çıktım. Ellerimi cebime soktum sanırım tahmin ettiğimden daha kolay olucak...

İllüzyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin