Selamm ikinci bölümdeyizz.
Medyada ryeji bebeklerim var,ağır bir midzy olduğum doğrudur aşdödlldldk.
Okuyan herkes buraya bir kahve bırakabilir mii?☕
İyi okumalar.
Lisa'dan
Gördüklerimle gerçekten şok olmuş bir haldeydim.
Nasıl yani? Her şey planlanmış mıydı? İnanamıyorum.
Evimin adresini nereden biliyor,neden kendini fark ettirmesi gerekiyor,kim bu kadın...
Kutuyu elime alıp hızla koltuğa geçtim ve kulağımı kapağa koydum.
Ne? Belki de bomba vardır, aksiyon filmlerindeki gibi falan...
Daha fazla boş yapmadan kapağı açtım.İçindeki kremi elime aldım ve inceledim.Paranoyak birisi olduğum doğrudur.
Eh,bu kremi bende alıyorum, herhangi bir değişiklik yok.
Notu katlayıp cebime koyduktan sonra kremi sürmeye başladım.Gerçekten iyi gelmişti.
Hem dans kursumdan, hemde bu olaydan sonra bir hayli yorulmuştum.
Yorgun bir şekilde yatağıma doğru ilerledim.Kafamı yastığa koyduğum sırada aslında sadece uyumak istiyordum ama düşünmeden de edemiyordum.
Bir tanıdığım falandı ve bana kötü bir şaka mı yapıyordu? Sanmıyorum.
Sadece belirli arkadaşlarım vardı.Onlar dışında çok tanışmayı seven birisi değildim. Tanıştığım kişileri de kesinlikle hatırlardım.Yani bu bir ihtimal bile değildi.
Daha fazla düşünmek istemeyip uyumaya geçtim.
___________________________________________
"Aissh"
Jennie bir türlü toplayamadığı bavuluna sinirli (bana göre tatlı) bir şekilde bakıp söylendiğinde gülümsedim.
Onu izlediğimi fark eden Jennie bana döndü ve "Lisa,cidden bana gülüyor musun! Gel ve yardım et,lütfen~" dedi.Bebek gibi konuşmasıyla daha çok gülümseyip yanına gittim.
"Seni seviyorum,Kim Jennie."
"Bende seni seviyorum, Lalisa Manoban."
Yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra bavulu konusunda yardım etmeye devam ettim.
Bir anda sıçrayarak uyandığımda şaşkın bir ifadeyle etrafı izleyemeye başladım.
Hızla yatağımdan kalkıp mutfaktan soğuk bir su alıp yudum yudum içmeye başladım.
Bardağı tezgaha sert bir şekilde bıraktığımda hala rüyamı düşünüyordm.
Rüyamda yüzünü net bir şekilde görmüştüm,o...O çok güzeldi.
Ve aklımdan konuşmamız geçti.
"Seni seviyorum,Kim Jennie."
"Bende seni seviyorum,Lalisa Manoban."Sesi,sesi ipek gibiydi.Her dakika onu dinleyebilirdim.
Ah! Ne düşünüyorum ben böyle? O kadın,yani Jennie Kim kimdi, neden bu tarz şeyler yapıyordu?
Jennie Kim... Bir yerden tanıdık geliyordu fakat biliyordum, tanıdığım biri olsaydı kesinlikle hatırlardım.
Yüzü yeniden gözümün önüne gelince kafamı salladım.Daha fazla düşünmek istemiyordum.
Yatağıma yeniden geçtiğim sırada uyumaya çalıştım fakat sonuç başarısızdı.
Yatağın üzerinde biraz daha kıvrındıktan sonra uyuyamayacağımı anladım ve salona doğru gitmeye başladım.
Düşüncelerimden sıyrılmak için Stranger Things 4. Sezonu izlemeye başladım.
2. Bölüm sonu.
359 kelime!
bölümü burada bitirip bitirmeme konusunda çok kararsız kaldım ama bitirmeye karar verdim ğwmdokdpdk.
Sizleri seviyorum,diğer bölüm görüşmek üzeree.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream or not || jenlisa
RomansaBir rüyadan daha sıçrayarak uyandım.Bu kadın gerçekten kimdi? Neden benim rüyalarıma birden bire girip,anlamsız şeyler söylüyordu? Artık dayanamıyordum.Deliriyor muydum,yoksa bütün bunlar gerçek miydi? Lisa,normal bir şekilde sokakta yürürken bir ka...