Pazartesi gelmişti yine okul yine dersler saat 7 ye geliyordu istemsizce kalkıp banyoya gittim kısa bir duş alıp çıktım. Saçlarımı kuruttum siyah pantalonumu giyip üzerine gri tshirtümü giydim. Saçlarımı açık bırakıp hafif makyaj yaptım botlarımı giyip odadan çıktım. Babam kahvaltı masasında beni bekliyordu.
"Günaydın"dedim.
"Günaydın kızım"
dedi masaya oturup tabağıma bişeyler koyup yemeye başladım. Dün akşam rüyamda annemi gördüğümü hatırlayınca daha fazla yemeyip kalktım.
"Görüşürüz baba"
diyip evden çıktım. Hava sıcaktı ben siyahlarla pişmeye mahkumdum siyah kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu. Okula geldiğimde bahçe fazla kalabalık değildi sınıfa çıktım selini görüp sarıldım.
"Nasılsın bücür" dedim.
"Bana bücür deme"
diyip surat astı. Onu kızdırmayı seviyordum. Çok iyi anlaşıyorduk çocukluk arkadaşımdı diğer kızlarada selam verip sırama oturdum. Hoca geldiğinde suratımı astım ders coğrafyaydı en sevmediğim ders hoca bişeyler gevelerken kafamı sıraya koydum. Zil çaldığında kantine indim sıcak çikolata alıp boş masaya oturdum o sırada
"Günaydın"
diyip masaya oturan kağandı
"Günaydın"dedim.
"Nasılsın bakalım fıstık" diyip makas aldı.
"Makas alman hoş değil"
dediğm de sırıttı. Kağan oldukça yakışıklıydı okulun basketbol takımndaydı ama biz kardeş gibiydik. Okulda ki çoğu kız onu çok beğeniyordu haklılardı tabiki zil çaldığında masadan kalkıp beraber yürüdük kolunu omzuma attı. Kaşlarımı kaldırıp baksamda aldırmadı. Ve bingo yine o çocuk bizim okulda ne işi vardı bu okula gelmiş olamazdı dimi.
"Neye bakıyorsun"
dediğinde kağana döndüm omuz silktim.
"Neye bakıyorsun" diye bağırdığında
"Sanane"
diye bağırdım ona ne oluyorsa artık. Gerçi beni herkezden korur bir abi gibi davranırdı. Sınıfta doğru yürümeye başladım sınıfa geldiğimde sırama geçtim seline herşeyi anlattım cafeye gelmediği gün onu gördüğümden bahsettim.
"Şanslı kız"
diyip sırıttı. Karnına kolumu geçirdim hoca geldi yanında o çocuk ah! Şansa bak sen seline dönüp o çocuk bakışı attım. Mal mal baktı
"Fena yakışıklı"dedi.
Kolumu yine karnına geçirdim
"Ne var yalan mı?"
dediğinde haklı olduğunu biliyordum şansa bak o çocukla aynı sınıfta okuyacaktık.
Hoca oturun dediğinde onun nereye oturcağını merak ettim. Adı Demir miş ah kendi ismini iyi taşıyordu. Sınıfımızın en güzel kızının yanına oturdu piç! Arkasını dönüp bana baktığında göz kırptı karaktersiz piç önüne dönüp kızla konuşmaya başladı. Kıza ne diyorsa artık kız sırnaşmaya başladı. Seline"Senin ki ne oldu?"
diyip onu düşünmemeye başladım. Selin kağandan hoşlanıyordu uzun bir süredir.
"Ne benim ki kim"
dedi bilmemezlikten geliyordu. Kağana platonik olduğunu biliyordum.
"Kim olucak mal kağan işte"
diyip sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın
Чиклит"Hayata ve herkese karşı acımasızken bir tek senin yanında insan olabiliyorum"