ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΠΈΝΤΕ
KEFÁLAIO PÉNTE
CHAPTER FIVEspecial chapter where every couple has a special moment; almost 10.000 words chapter
grab your popcorn and get ready for some fluff and romance❝The party from the end of the world.❞
Nimeni nu și-a imaginat ce ne aștepta atunci când ne distram la marea petrecere de deschidere.
Că un dezastru ne pândea chiar din mijlocul nostru.
Eram tineri. Cântam. Dansam. Ne prosteam. Nu ne păsa de profesori sau de părinți. Eram ca o adunătură de adolescenți care de-abia atunci luau o gură din fructul libertății.
Pentru unii dintre noi a fost prima și singura dată când am avut parte de o asemenea distracție.
A fost frumos, dar prea frumos ca să țină mult. Noaptea s-a încheiat mai devreme de cât ne-ar fi plăcut.
Încă îmi amintesc luminile puternice, colorate și mirosul de alcool din aer. Băutură și transpirație. Era întuneric, dar destul de lumină încât să vezi silueta de lângă tine.
Mi-am petrecut timpul ca toată lumea, inconștient că în curând voi fi aruncat într-o misiune care-mi va pune viața în pericol.
Mie și prietenilor mei cei mai apropiați.
Zaharias stătea indecis în fața șifonierului, privind de la o cămașa la alta. Nu exista dilemă mai mare pe lume în acel moment decât dacă să-și ia o cămașa în carouri albastră sau roșie deasupra tricoului negru.
Acest inconveniente era, desigur, numai o scuză ca să își abată gândul de la ceea ce urma să se întâmple începând de luni încolo. Petrecerea de Deschidere avea să fie în acea seară și toată lumea abia aștepta să se îmbete și să danseze până le cădeau picioarele. Semizeii care nu s-au înscris puteau să-și facă de cap cât de mult doreau, însă campionii trebuiau să fie mai rezervați în ceea ce privea această petrecere. Putea fi considerată o formă de a-i distrage pe toți de la luptele ce aveau să se întâmple a doua zi, un mijloc de relaxare pentru campionii și așa destul de încordați.
CITEȘTI
PRODOSIA - enhypen apply fiction
Fantasyπροδοσία (prodosia) = betrayal, the action of betraying one's country, a group, or a person; treachery, disloyalty, deception shin sana;2022