ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΔΈΚΑΤΟ ΤΈΤΑΡΤΟ
KEFÁLAIO DÉKATO TÉTARTO
CHAPTER FOURTEEN❝λήθη...❞
Cred că am uitat ceva important, dar nu pot să-mi amintesc ceva. Am o senzație sâcâitoare în ceafă, care parcă vrea să țipe la mine să fiu mai vigilent și să nu mai las nimic să scape.
În același timp, o voce mică îmi spune că uitarea e normală aici. Că până la urmă o să uit totul și o să dispar complet. Probabil așa e mai bine, defapt.
De ce nu m-am lăsat prins de suflete? Ar fi fost o soartă mai ușoară și mai simplă... Acum aș fi putut să rătăcesc pe aici în liniște împreună cu celelalte suflete pierdute, toate împreună, niciuna neștiind de unde vine, dar existând împreună.
Uitarea are gust de miere și de nectar al zeilor, a sângele lor auriu care e atât de dulce, încât de poate îmbăta într-o clipită. Mai puternic decât orice vin al lui Dionysius.
M-aș putea lăsa în marea uitării.
Ar trebui să mă las să cad în gaura neagră care înseamnă uitare.
Din păcate, altceva din mine mă obligă să lupt în continuare și nu mă lasă să cad în uitare.
Urăsc și iubesc acea parte în același timp.
Deși a încercat să insiste, Althea nu a fost lăsată să meargă împreună cu Zaharias și Harmonie în camera băiatului, chiar dacă a punctat faptul că fiului lui Zeus i-ar fi de folos o gardă în plus. Profesorii au refuzat cererea ei, spunându-i că ar putea fi de mai mare ajutor dacă ar sta calmă în camera ei, împreună cu colegele sale.
Era blocată în camera aia de trei ore deja și îi venea să se urce pe pereți. Nu putea însemna nimic bun faptul că erau ținuți atât de mult în camere. Cel mai probabil, vinovatul nu a fost găsit – poate nici nu avea să fie găsit, deși nu înțelegea cum ar fi așa ceva posibil având în vedere că există camere de supraveghere. O astfel de Academie nu ar trebui să aibă un fel de sistem de securitate mai sofisticat care să-i protejeze în caz de astfel de prostii?
CITEȘTI
PRODOSIA - enhypen apply fiction
Fantasyπροδοσία (prodosia) = betrayal, the action of betraying one's country, a group, or a person; treachery, disloyalty, deception shin sana;2022