Gdybyś tylko wiedział...

516 13 0
                                    

Na wstępie powiem wam że są tutaj przekleństwa ale pozatym niczego takiego raczej tu nie ma i no zapraszam do czytania :)



Słuchaj Erwin na prawdę mi na tobie zależy i nie chce by ci się coś stało-odpwiedzial Gregory.

Niby tobie zależy na mnie?!- odsyczał Erwin.

Tak zależy mi-odpowiedział lekko już załamany Grzesiu.

To dlaczego gdy leżałem cały we krwi na zakrystii i błagałem się o śmierć ciebie nie było i wyraźnie miałeś we mnie wyjebane, wolałes te swoją k-9 dlaczego wtedy gdy błagałem cię o pomoc ty stałeś i patrzyłeś na mnie jakbyś wcale mnie nie znał dlaczego? DLACZEGO KURWA!?
DLACZEGO CIAGLE MNIE OKłAMUJESZ I UDAJESZ ZE CO ZALEŻY A TAK NAPRAWDE MASZ WE MNIE WYJEBANE DO CHUJA!?-Wykrzyczał Erwin

Ja...-gregory nie wiedział co ma odpowiedzieć

Wiesz co Gregory to nie ma już sensu nie będę dalej próbował i starał się abyś w końcu zauważył że mi na tobie naprawdę zależy i że cię kocham a raczej kochałem bo nie wiem czy jeszcze kiedy kolwiek dam radę kogo kolwiek pokochać,nie dam rady tak dłużej wiedz że to co powiedziałem ci w lipcu było prawdą a nie żartem lecz dla ciebie to cala ta relacja to chyba żart, wiesz kochaj tą swoją Mije tak jak ja ciebie i życzę ci szczęścia w życiu-powiedział Erwin po czym zszedł z dachu wsiadł do auta i odjechał...

Gregory w tamtym momencie zrozumiał swój błąd, wiedział że zjebał i to bardzo,wiedział że prawdopodobnie już nigdy nie zobaczy tego swojego malutkiego pastorka.

Szkoda tylko że Erwin nie wiedział co tak naprawdę czuję Gregory,niestety nie mógł się zadawać z Erwinem przez jego prace .














Gdyby tylko Erwin wiedział co czuję Gregory prawdopodobnie nie stał by teraz nad jego grobem...

Gregory Montana 19##-2021r
Też byłem człowiekiem i miałem uczucia mimo że nazywano mnie terminatorem.













Jakoś nabrało mnie by to napisać wiem że jest to okropne ale może kogoś to zainspiruje :) papa moze wkrótce znów się zobaczymy (a i przepraszam ale nie pamiętam kiedy Grzesiu się urodziła a nie chce mi się patrzeć

5cityOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz