Jesteście wolni

38 2 0
                                    

Głośny huk otwieranych drzwi rozbrzmiał nagle po pomieszczeniu
Wszystkie pary oczu powędrowały na miejsce z którego owy dźwięk się wydobył po chwili w drzwiach pojawił się nie kto inny jak Erwin knuckles.Lecz to nie był już ten sam Erwin,to nie był ten żywy pełny energii Erwin który ciągle był jako pierwszy do jakiejkolwiek akcji,tamten Erwin już dawno przepadl,odszedł,odszedł wraz z podpisywaniem papierów które zakończyły jego "biznesowa operacje".

"Odchodzę." Nagle rozbrzmiało po całym pomieszczeniu odbijając się echem tak jakby nikogo w owym pomieszczeniu nie było.Wszyscy zdziwionym wzrokiem mu się jedynie przyglądali przez pierwsze 5 minut nikt nie potrafił wypowiedzieć ani słowa.

C-co ?-pierwsza odezwała się Heidi przerywając głuchą ciszę.

Odchodzę-powtórzył pewnie Erwin-mam tego dość kurwa staram się robię wsyztsko nawet wbrew mojej woli a wam i tak ciągle coś nie pasuje,pierdole to.

Nie możesz odejsc-powiedzial cicho carbo.

Hm?-erwin spojrzał pytającym wzrokiem na niego.

Jesteś liderem zakszotu, obiecałeś kuiowi.-powiedzial pewniej z myślą że zatrzyma tym Erwina.

A więc razem ze mną odchodzi też zakszot-powiexzial nie patrząc na nikogo za to każda para oczu była wpatrzona w niego z lekkim nie zrozumieniem

No co się tak patrzycie? Ja Erwin knuckles drugi i zarazem ostatni lider grupy zorganizowanej zakszot powstałej w lipcu 2021 roku rozwiązuje owa grupę dnia 15 listopad 2023 roku*głęboki oddech, Erwin spogląda na wszystkich już byłych członków*-Dziekuje wam wsyztskim za te dwa lata jestem z was wszystkich dumny a teraz jesteście wolni"odpowiada z lekkim uśmiechem na twarzy usuwając grupę zakszotu z organizacyjnego tabletu"-Teraz możecie już iść i zakładać własne organizacje a ja będę wam dopingować."kończąc wypowiedź odwraca się w stronę wyjściowych drzwi.

Czekaj!-krzyczy za nim speedo- a rodzina ? "Pyta nie pewnie"

Jaka rodzina? Rodzina która od dawna już nią nie jest? Tu już nie ma żadnej rodziny Speedo.Powidzenia na nowych drogach życia."nie odwracając się szybko wychodzi z willi, wsiada w auto i odjeżdża w tylko sobie znanym kierunku nigdy więcej nie odwracając się za siebie.




Dnia 15 listopada 2023 roku słuch po erwinie knuckles zaginął,od kad ten wyszedł z willi nikt już nigdy nie zobaczył go na ulicach los Santos.Plotki na ten temat były różne niektórzy mówili że ten po prostu wyjechał ponieważ miał dość tego miasta a jeszcze inni że to członkowie zakszotu go wyrzucili i ten potem postanowil wyjechać lecz nikt oprócz obecnych wtedy członków nie wie że to on zakończył obecna wtedy grupe. Bez powrotnie.

Wiesz co kuiek? Tęskniłem.

Wiem Erwin,dobrze się spisałeś jestem z ciebie dumny.-wypowiedział mały chińczyk uśmiechając się w jego stronę.


I tak oto zakończyła się ta historia wiele nie wypowiedzianych słów bądź czynów doprowadziło do zakończenia tej organizacji a Erwin dołączył do kuia ponieważ tęsknota za "ojcem" zabijała go już od dnia 29 maja 2022 roku.



_______________________________________

Cześć dawno mnie tu nie było hah,ogólnie ptzperaszam za jakiekolwiek bledy pisane na szybko z nudów na lekcji może kiedyś to poprawie i może jeszcze kiedyś się tu coś pojawi. Miłegoooo :3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 14 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

5cityOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz