Güzel Bir Gün Olacak

172 7 0
                                    

Multimedya: Ufuk

Güzel olan her şey kısadır. Hayat gibi diyemeyeceğim. Çünkü hayat güzel değil.
Günahkârların yaptıkları kötülükler ve bunların sonuçlarına katlanan iyi insanlarla dolu.

" Derdi nedir bu sonbaharın
Neden soldurur gülleri
Nereden bulur bu insanlar ben mutsuzken
Gülünecek şeyleri."

Bu şarkı da gerçekleri söylüyor. Zaten  Halil Sezai' nin bütün şarkıları benim gerçeklerini yansıtıyor. Vodkadan bir yudum aldım.

" Siyah!"

" Buradayım Ufuk!"

Salona doğru ilerledi ve ışığı açıp yanıma oturdu. Elimdeki vodkayı alıp kaşlarını çattı.

" Bu gecede bana öğüt verme Ufuk içmek istiyorum. Böyle unutuyorum."

" Karışmayacağım... Ne var öyle bakma! Kız arkadaşımdan ayrıldım. Beni avutman gerekiyor."

" Nasıl?"

" Ne bileyim kız olan sensin!
Sen daha iyilerine layıksın,  o orospudan sana bir şey olmazdı, ne bekliyordun? evlenmenizi mi? falan..."

Gülerek vodkayı elinden aldım ve bir tekde bitirdim.

" Bu şarkı ne Siyah! Moonspell falan aç ya da Metallica!"

" Metal dinleyecek kadar üzüldün mü cidden? "

" Erkeklerde üzülür."

Şişeyi kafasına dikerken müzik çalardan DJ Snake -Get  now şarkısını açtım.

"Bu gece metal yok. Hadi kalk dans edeceğiz. "

Elinden tutup koltuktan kaldırdım ve dans etmeye başladım. Aslında dans etmeyi seven biriyim ve dans eğitmeni olmayi isterdim. Ufuk elindeki şişeyi bırakıp benimle dans etmeye başladı.

" Hatırlıyor musun? Bir gece disco ya gitmiştik. İçip içip sarhoş olmuştun sonra dansçı kızları pistten atıp direğin önüne geçmiştin. Sonra bütün erkekler sana bakarken deli gibi dans etmiştin. Birisi sana sarktığı için ona vurmuştum. S..."

Kahkaha atarak sözünü kestim.

" Sonra dayak yemiştin ve ben seni yine kurtarmıştım. "

Gülerek şarkı bitene kadar dans ettim. Birden şiddetli bir ağrı şakaklarımı yokladı. Koltuğa oturup elimi başıma koydum. Çok içmiştim ve başımı çok salladığım için simdi çok pişmanım.

" İyi misin?"  kıkırdayarak koltuğa oturdu

" İyiyim. Sadece çok içtim. Sanırım ben burada uyuyacağım. "

Gözlerim kapanınca şakaklarımdaki ağrı yavaş yavaş azaldı ve kendimi deliksiz bir uykunun kollarına bıraktım.

Ufuk' u kollarından tutup sarsarak  Yarım saat süren çabalarımla uyandırdım ve Ereni okula bırakması için yalvarıp onları okula gönderdim.
Bu gün antrenmanım olduğu için sabah erken kalkıp çoktan duş almıştım.

Saçlarımı kurutmaya gerek duymadan parmaklarımı saçlarımın arasında gezdirerek taradım. Bol ve biçimsiz bir şekilde örüp atletimin üstüne kapüşonumu giydim ve fermuarın yarısını çekip şapkamı kapattım. Güneş gözlüklerimi takıp evden çıktım ve yürümeye başladım.

Spor salonu çokta uzakta olmadığı için yürüyerek gidiyorum. Aslında çok üşengeç biriyim ama sporu sevdiğimden dolayı  yürümeyi tercih ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin