1

267 16 7
                                    

Annemin başka biri ile evlenmesi sonucu babam ile baş başa kalmıştım. Beni getirdiği kasabanın olayları bitmiyordu, haberlerde görüyordum. Ama bir olaya karışmayacağım için rahattım sanırım.

Çoğunlukla zenginlerin seçtiği bu doğa harikası yeri aptal insanların bu şekilde kullanması acınasıydı. Yine de görülmeye değer bir yer.

Babam beni sever, bu yüzden bana iş yaptırmaz. Bunu da fırsat bilerek kasabayı gezmeye başladım. Hava şehirin havasından daha temizdi, daha güzel kokuyordu. Evler mükemmeldi. "Fakir" olarak adlandırılan insanların evleri bile mükemmel ötesiydi. Sokakları geniş, bir o kadar da ara sokakları dardı.

Nedenini bilmediğim bir şekilde de her iki evin arasında kocaman boşluklar vardı. Bu da ara sokakları çok gösteriyordu. Kenardan yürürken karşıdaki ara sokaktan gelen çığlık sesleri ile irkilsem de oraya bakmamayı seçtim. Fakat yine salak gibi 'birine yardım edebilirim' gözü ile oraya koştum.

Bir zengin, uzun yollardan geçmiş, üstü yırtık pırtık olan küçük bir fakir çocuğa zorbalık yapıyordu? CIDDI MI BU? NE SUCU VARDI KI??

Sinirle onları izlerken yardım edemeyeceğimi anladım. Elimi telefonuma götürdüm ve polisi arayacaktım. Zengin çocuk, fakirin saçlarından tutup kafasını duvara vurmasaydı. O kadar korkmuştum ki telefonum yere düşmüştü.

Zengin şımarık ise bunu duyduğu için var gücümle koşmaya başladım. Tanrım, 100 metre bile koşamayan ben şu an tüm koşuculara fark atabilirdim. Sadece arkama bakmamla karşı karşıya gelmemiz bir oldu.

ilk kitabim arkadaslae bos verin kendi kendime takiliyom qgxkdbelkdhjwgs

He Is An Psychopath?! // HaruKyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin