6

120 10 3
                                    

Bu babamdı. Neden geldiğini anlayamamıştım.

Haruto'nun kolundan tutup yüzüne bir yumruk geçirildiğinde ise sadece oturduğum yerden bakmıştım anlık olanlara. Aralarında ne vardı bilmiyorum ama aralarının bok gibi olduğu kesindi.

Kyu'nun Babası: "Oğlumdan uzak dur!"
Haruto: "Babamla aranızdaki mesele beni alakadar etmez."
Kyu'nun Babası: "Jun gelmeden önce öyle demiyormuşsun ama!"

Onlar kavga ederken sesim çıkmadan izliyordum. Ne yaşamıştı bunlar??

Babam beni de alıp en yakın arkadaşının arabasına götürdü. Haruto ise arkamızdan geliyordu. Yetişemeyince arabasında bindi fakat yetişemedi.

Ne kadar ısrar etsem de babam hiçbir şey anlatmadı.

Pazartesi günü yaz bitimi festivali vardı, okulda da yapılacaktı ve hiçbir şey yapamayacağım için üzgündüm. Yapacak bir şey bulamadım, ya da başka şeylere fazla kafa yoruyordum.

Öylece oturup terasımda dışarı bakıyordum. Şarkı çalıyordu sadece, YASUHA - CHINATOWN. Bu dolu sokaklarda o kadar iyi gidiyordu ki. yanında da kitap okuyordum, "Güneşi Söndürmem Gerek." Şu anki mutluluğum her şeyi geride bırakmamı sağlamıştı.

Birkaç dakika sonra çalan zil ise tüm rahatımı mahvetmişti. Cumartesi'nin 7'siydi oysaki. Tüm rahatımı mahveden kişiyi dövmek istiyordum. Pijamalarımla kapıya doğru yürüdüm. Hiç düşünmeden tüm sinirimle kapıyı açtım...
Haruto...

Tam karşımda, şekilli pijamalarıma bakıyordu. Utançtan kızardığımı hissedebiliyordum. Yanaklarım yanıyordu. O sırıtmaya başladığı gibi kapıyı yüzüne kapattım. Çığlık atmak istiyordum!!

Zil tekrar çalınca kapıyı araladım. Hafif sırıttığım sırada Haruto'nun kolumdan tutup beni çekmesi bir oldu. Pijamalarımla sokaktaydım!! Herkesin içinde!!

Beni arabaya kadar götürdü. Çoktan herkese rezil olmuştum. Daha da sinirlendiğimde arabanın kapısını açtığı gibi beni fırlattı. Sürücü koltuğuna geçip kornaya basmaya başladı. "Çekilsenize be! Haftasonu işte oturun kıçınızın üstüne!" Kendi kendine söylenirken o kadar tatlıydı ki. NE DIYORDUM SU AN. Tüm olanlardan sonra delirmiş olmalıyım!!

Çok insanın olmadığı yerden geçince hızlandı. Bende ona sayıyordum. "Al işte! tüm komşularıma rezil oldum senin yüzünden!!" Şaka gibi gelebilir ama gülüyordu. Rezil olmamın neresi komikti?
Haruto: "Çok tatlısın."
Junkyu: "Benden gerçekten mi hoşlanıyorsun?"
Haruto: "Şakalardan nefret ederim."
Junkyu: "Babamla aranızda ne var?"
Haruto: "Seni götüreceğim yerde öğrenirsin."

Yaklaşık 10-15 dakika sessizlikten sonra bir depoya varmıştık. Duvarları çok yıpranmıştı ama içeri girdiğimizde o kadar güzel bir manzara vardı ki.

Haruto koltuğa oturduğu gibi oturmamı işaret etti.

okumayin abi sacmalayip cikicam rezil oluyorum QHSKDNDKDNKXXH

He Is An Psychopath?! // HaruKyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin