Yakından gerçekten yakışıklı gözükse de bu onun bir zorba olduğunu değiştirmiyordu. O kim olduğumu sorup dururken korkudan sıçıyordum. Bu gerçekten utanç verici olsa da yaptığı şeyi gördükten sonra ondan korkmam gerekiyor.
Çocuk: "Salak mısın oğlum, duymuyor musun?? Bu gördüklerini unutmazsan sana yapacaklarımın sınırını ayarlamam."
...
NE BIÇIM BIR TEHTID BU??!!
Junkyu: "N-ne? Sadece beni korkutuyorsun."
Çocuk: "Korkmalısın. Peşini bırakmayacağım."Hiçbir şey söyleyemeden arkasını döndü ve gitti. Tanrım, ne yapacağım. Umarım sadece bir rüyadır ya da korkutmak için söylemiştir.
Haftaya okul açıldığında sadece 10. sınıfa geçmiştim. Okula girer girmez o çocuğu gördüm. Hâlâ başkalarına zorbalık mı yapıyordu??! Psikopat olmalı!!
Çocuk: "Sana neler yapabileceğimden haberin yok, yeni olduğun için affedebilirim. Sende adımı 1 kilometre öteden bağırırsın. Haruto, Haruto, Haruto." o kadar alaycı bir tavırla söyleyip merdivenlere doğru yürüdü ki, bana attığı küçük bakış bile hayatımın en boktan ânı olabilirdi.
Sabahtan beri sınıfımı arıyorum, aptal mıyım neyim. Sonunda!
Ve o büyük sıçış. Onunla aynı sınıfta olmam ilahi bir güç tarafından yapılmış olamazdı. Gerçekten başıma bela olacaktı!! Psikopat Haruto. Nasıl bir hikayenin ortasındayım ben?
En öne oturdum, böylece sadece derslere odaklanıp başka şeyler düşünmeyecektim. Oturduğum gibi Haruto'nun yanıma oturduğunu gördüm. BU KORKUNÇ.
NE YAPACAKTIM??-
Haruto: "Sana karşı bir baldan daha tatlı olacağım."
Junkyu: "Neyden bahsediyorsun?!" sesimin titremesi iyi olmamıştı. Korktuğumu anladığı için kahkaha patlaması, tüm sınıfın bize bakmasına sebep olmuştu.
Haruto: "Sadece sözümü dinleyeceksin, bende sana rahat bir hayat için efendilik edeceğim."
Junkyu: "Bunu neden yapayım?"
Oh, olamaz.Biraz eğilip yüzüme yaklaştı,
Haruto: "Yoksa seni kölem yaparım, ah pardon, her türlü kölem olacaksın."
Gülüşü yaptığı tüm zorbalıklardan daha korkunçtu. Ne yapmalıyım??Öğle arasında da yanıma oturmuş ve benim yemeğimden de alıyordu. Ne? Hiçbir şey yapamıyorum. Tüm okul hayatın boyunca tatlı bir çocuk olup beladan uzak durmuştum. Belaya bulaştım ve tek yapabildiğim onu izlemek mi??
+Çıkışta+
Haruto: "Bana düzgün davranmalısın, yoksa annene dua ettiririm seni sikik."
ÇIKIŞTA BILE ZORBALIK YAPABILIYOR MU??! NASIL BIR GÜÇ BU.
Sıçış. Sanırım beni gördü.
Kendi kendime yaziyorum oyle ama cok eglenceli vsgsydbsgwkhm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Is An Psychopath?! // HaruKyu
Misterio / SuspensoKötü babası yüzünden tekin olmayan eski küçük kasabasına taşınan Junkyu, etrafa bakınırken sesler duyar. Bir olaya şahit olduktan sonra hayatı kabusa döner. Hikaye Şarkısı: Melanie Martinez - Mad Hatter