كانت مستلقيه على الفراش وهي تحاول كتم شهقاتها وهي تتذكر توبيخ والدتها لعدم روجعها الى المنزل
فلااااااااااااااااش باااااااااااااااااااك
دلفت الى المنزل بخوف وهي تحاول عدم اصدار اي صوت حتى لا توقض والدتها فهي تعلم انها ستكون غاضبه،واخيرا وصلت الى الغرفه وعندما ارادت فتحه سمعت صوت خلفها يردف بحده"ايه الانسه رجعت "
نور وهي تستدير وهي تبتلع ريقها فقط كان صوت والدتها وتردف بتوتر
"هااا اه رجعت بس قبل ماتقو......."
ولم تنهي كلامها بسبب حذاء والدتها المتجه اليها فتفادته بمهاردة واردفت بضجر
"ماما انتي بتعملي ايه انا معدتش ابتدأي عشان تعامليني كذا"
والدتها بصراخ
"بقى ياجزمه يابت الزباله انا بقولك ارجعي وتروحي تضربي بكلامي الحيطه ومترجعيش ولا وفوق كدا تتأخري"
نور وهي تحاول تهدأت والدتها فاردفت ببتسامه غبيه
"بس انا ماضربتوش بالحيطه انا بس مقدرتش ارجع لان المدير بن الزباله رفض مايسمحلي"
والدتها بنرفزة
"برق مش كدا"
نور ببتسامه مشجعه
"ايه ده ياماما دا انتي شويه وتدخلي مجموعة جنس بالتخمين "
والدتها بغضب من برودها
"يابت الايه ولسه لك مزاج تهزري وانتي النهارده ضيعتي من ايدنا عريس زي الفل "
نور وهي تفتح عينيها بصدمه مصطنعه وتولول بصراخ
"اعاااااا العريس ضاع اعااااا انتي لازم تبلغي الشرطه تدور عليه واحنا هنقولهم انه زي الفل علشان يعرفوه "
ثم اردفت بسخريه
"عريس ايه الي زي الفل ياست الكل ده تلاقيه واحد من الي بيسايرو انور "اخوها"يعني شيله فاسده"
والدتها بغضب من برودها لفقدان العريس الي زي الفل على كلامها
"فاسده في عينك يابت الجزمه ....... بُصي هو بكره جاي وانتي هتروحي بكره الشغل وتقدمي استقالتك وترجعي وتجهزي حالك خلص مش عايزه استاذ زفت ولا غيره انا عايزه استتك وخلص "
نور بنرفزه فهي تعلم العريس الذي سيجلبه اخيها وهو ابعد ان يكون عن الشخص الذي تريده الذي سوف يكون عون لها في تحقيق احلامها
"مش عايزه ماتفهمي بقى مش عايزه اتجوز وخلص وقولي لخويه يبطل يمليكي عليه ولو هو بجد راجل يروح يدور له شغله تنفعه وتصرف علينا علشان اقدر اتفرغ لهدفي بدال ماهو كدا جالس يشتغل شغل النسوان وداخل عليك كل يوم بعريس"
والدتها بحده فهي كأي ام ترأى الزواج هو الانسب لابنتها
"وربي وما اعبد لو مابطلتيش شغل الاحلام ده لوريك وجهي التاني واهو اقولك مافيش طلعه من البيت بكره وهتقابلي العريس ورجلك على رقبتك يا المفعوصه"
أنت تقرأ
شغف المالك "سلسلة انواع الحب حب من النظرة الاولى "
Romanceشغف المالك )سلسلو انواع الحب حب من النظرة الاولى( الاعلان والشخصيات احبها من النظرة الاولى فاصبحت حلمه في منامه وخياله في يقضته اصبحت لا تتركه ابدا في بادئ الامر لم يرد الاعتراف فكيف لمالك السيوفي الذي تتهافت عليه النساء ان يقع صريعا لفتاة رأها لمر...