1. Bun venit la Brian's Company
Îmi sună alarma la 6:30. Astăzi e prima mea zi de lucru. La propriu. Am terminat facultatea și acum am fost angajată la cea mai bună firmă din New York. Brian's Company. O firmă de afaceri. Nu numai că o să fiu bine pe plan financiar, dar asta îmi doresc să fac de când sunt mică. Am muncit mult ca să ajung la firma asta și merită. O simt. Mă dau jos din pat și mă duc spre baia din hol. Dau drumul la apa caldă, pentru a-mi face un duș. În programul meu scrie că încep la nouă, așa că am timp pentru a mă pregăti. Îmi dau pijamale jos și intru în duș. Apa caldă îmi învăluie spatele și tremur ușor. E plăcut. După douăzeci de minute, îmi pun prosopul pe mine și îmi usuc părul. Mă spăl pe dinți și mă machiez lejer, pentru o impresie frumoasă. Îmi ondulez două șuvițe din față și sunt gata.
E 07:38. Mă grăbesc în bucătărie și îmi iau o gustare din frigider. Mi-am luat acest apartament cu trei camere, de când am început facultatea. Acum un an mă simțeam prea singură, astfel încât mama și tata nu mă vizitau prea des din cauza distanței, mi-am luat un câine. Bruto, un husky siberian și chiar dacă încă e cald afară, acesta are o blană mare. Ce ador la el sunt ochii. Îi pun apă și mâncare, apoi îl mângâi pe cap, reușind să-l trezesc. Latră și se ridică. E morocănos. Chicotesc și mă las în jos pentru a fi la aceași înălțime cu el. Acesta mă linge pe obraz și începe să dea din coadă.- Mă duc la serviciu, Bruto! Ne vedem diseară, îl mângâi după ureche și mă ridic. Îmi iau cheile de la mașină, geanta, laptopul și cobor scările.
Întru în Porsche Macan, de un negru lucios și întorc spre stradă. O să fie o zi bună. Sper. Reușeșc să ajung la 08:27. Vreau să fiu mai matinală și să le induc că sunt serioasă și punctuală e puțin spus. Ies din mașină cu un zâmbet pe față și îmi iau geanta cu laptopul. Privesc în sus spre clădirea imensă și nu pot să-mi iau ochii de la ea. E superbă. La intrare sunt patru bodyguarzi, le arăt cartea de identitate a firmei pe care am făcut-o acum patru zile și îmi deschid ușa. Intru și mă minunez pentru a doua oară de locul ăsta. Am mai fost aici, acum o săptămână pentru a mă angaja. Dar nu mă satur de locul ăsta. Mă îndrept pe holul mare spre lift. Apăs pe butonul 13.
E prea târziu să spun că mi-e frică de înălțime? Probabil. Înghit în sec când ies din lift și în jurul meu e doar sticlă. Podeaua e neagră mat, iar geamurile din dreapta sunt pereții. Pe coridor se află administratorul firmei care mă întâmpină cu un zâmbet și mă salută.
- Bună dimineața! Îi răspund și zâmbesc. Îi analizez puțin trăsături. E trecut de vârsta a doua, are părul brunet în combinație cu firele albe care îi scot în evidență ochii căprui. Un corp solid, dar fără mușchi prea mulți. Din câte am auzit e tatăl celuilalt deținător al firmei, care e și șeful nostru.
- O să-ți arăt în detaliat firma, Lena! Atunci o să faci cunoștință și cu câțiva colegi de ai tăi, îmi spune ferm și eu aprob din cap. Îmi pune o mână pe omoplați și mă conduce spre a doua cameră din stânga. Acesta e biroul tău, vrem ca toți angajații noștri să aibă propriul lor birou și intimitatea fără a se simți suprasolicitați de ceilalți.
Deja îmi place, îmi arată mai multe birouri și de unde pot lua apă sau gustări. Firma are chiar și o cantină de unde servești mâncarea de două ori pe zi. Îmi arată băile și câțiva colegi. Ajungem la etajul 13 din nou și îmi arată colegii de muncă. Intrăm pe prima ușa și observ un băiat care era cuprins în foi. Ridică capul spre noi și își descoperă un zâmbet perfect sub buzele mari. Îi zâmbesc și eu. Se ridică, pentru al putea analiza. E înalt și are masă musculară. Culoarea pielii e bronzată, iar părul său negru e creț. Ochii sunt speciali, un verde crud. Ajunge la mine și îmi întinde mâna.
CITEȘTI
Your Broken Heart
RomanceLena Ston de abia a absolvit facultatea și a intrat la cea mai bună firmă din New York. Vrea să lucreze mult pe plan financiar, să își facă părinții mândri și să îi iau o căsuță mai confortabilă câinelui ei, Bruto. Scott Ferrington e cel care dețin...