3. Se vede în ochii tăi

226 15 5
                                    

3. Se vede în ochii tăi

- Bună ziua! Salut după ce bat la ușa șefului meu și intru. Îmi face semn din cap, prins între acte. Lasă pixul jos și ochii săi se plimbă pe picioarele mele, pe burtă, piept, apoi se uită la fața mea și asta mă face să mă intimidez.

- Nu te speria, spune serios. Te-am chemat să-ți spun că îmi plac ideile tale, dă din cap, am văzut ieri ce ați lucrat toți patru, vă descurcați împreună și cei trei nu au mai fost așa de mult timp. Vreau să vă ocupați toți patru de un proiect, care trebuie prezentat în două săptămâni. Până atunci o să aleg eu cine o să-l prezinte și celorlalte firme.

- Asta înseamnă că trebuie să-l prezentăm toți patru pe rând înainte de marea întâlnire? Sesizez eu și el dă afirmativ din cap. Mă conformez și mă aplec după fișa pe care mi-o înmânează. Mulțumesc! Mă întorc spre ușă și acesta mă strigă.

- Nu te stresa prea tare cu el, Lena! Nu deveni ca mine, spune răspicat și eu dau din cap. Poți pleca! Se întoarce în fișele lui, iar eu deschid ușa, dau nas în nas cu Kio și aproape ne lovim frunțile. Apuc să zic un scuze, înainte de a mă da afară Dl.Scott cel furios.

Mă duc la cantină, unde am zis că o să ne întâlnim cu toți după ce ieșim din biroul șefului. Mira și Liam sunt la masa noastră obișnuită și zâmbesc spre mine. Mi-au comandat un suc cu ananas, preferatul meu, iar eu apreciez gestul ăsta. Așteptăm câteva minute ca să vină Kio, apoi citim cele patru fișe despre ce este proiectul. Deci fiecare firmă trebuie să facă acest proiect, iar cea mai bună prezentare ajunge peste tot în New York ca fapt divers. Deci tot New York-ului va folosi această metodă. Mă resemnez. Nu s-o fiu eu cea care va prezenta asta e clar, dar îmi voi folosi toate ideile posibilitatea ca firma asta să câștige.

- Deci Kio este cel care le introduce cel mai bine, așa că el face începutul! Și fiecare vine cu ideii cât mai bune și apoi încercăm să le așezăm conform cerințelor, Liam ia inițiativa și noi aprobăm. Îmi iau telefonul, sucul și comand o cafea, apoi mă duc spre biroul meu.

°•°•°•°

E 17:25. Decid să las munca deoparte și să mă pregătesc ca să merg acasă. Astrâng, apoi ies afară din birou și mă duc spre lift. Mira sosește la timp pentru a veni cu mine și îi zâmbesc. Nu o cunosc de mult timp, dar aici chiar nu am prieteni și mă simt singură. Îl am pe Bruto, dar el adoarme devreme. Mă decid să o invit astăzi la mine.

- Dacă nu ai alte treburi, desigur! Spun și ea zâmbește spre mine. Dă negativ din cap și caută ceva pe telefon, apoi mi-l înmânează.

- Putem merge într-un club, dacă vrei! Propune și eu vreau să-i aduc aminte că mâine trebuie să fim la muncă. Mâine e sâmbătă, Lena! Râde și eu respir ușurată. Dau afirmativ din cap și ieșim din lift

- Bine, dar nu cred că am ceva potrivit pentru club, trecem pe lângă șeful nostru și eu îmi măresc ochii. Mira mă apucă de braț și mă grăbește. Kio și Luis ne apucă de braț și noi facem un atac de panică.

- Mergem și noi la club! Spun la unison, iar Mira le dă o palmă peste ceafă. Râd și deschid mașina, iar ei îmi urmează exemplul, punându-ne lucrurile.

- Vin la tine într-o oră, Mira mă anunță și eu aprob. Mergem cu toții la 21:30. Dacă întârziați, se uită, arătând cu degetul spre cei doi, intrăm fără voi! Spune și ei se conformează, apoi pornesc în aceași direcție. Pa! Veselia din vocea ei se citește și eu chicotesc.

- Ne vedem într-o oră, spun și intru în mașină. Pornesc spre casă și o sun pe vecina mea care iubește câinii, norocul meu, să aibă grijă de Bruto astă-seară. Ajung și mă întâmpină la ușă. Îl lingușesc puțin și îmi iau la revedere de la el, înainte să-l duc la vecina de lângă mine.

Your Broken Heart Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum