5. Adică să fim prieteni cu beneficii?

179 17 5
                                    

            5. Adică să fim prieteni cu beneficii?

             Am ajuns aici de douăzeci de minute și sunt doar eu și alte cinci persoane. Scott Ferrington se află în curtea sa luxoasă, iar eu mă uit în continuu la mâna iubitei lui care se află pe piciorul său. Sunt îmbrăcată cu o rochie scurta, strâmtă, albă, crăpată pe picior cu bretele subțiri. În picioare am sandale albe cu toc subțire lung. Țin în mână un pahar de vin și din când în când privirea șefului meu cade pe mine și eu îl privesc nervos.

        - Știi, ar fi mult mai bine dacă nu te-ai holba la el, exact așa cum o fac toate angajamentele lui! O voce feminină se aude în spatele meu și mă întorc spre ea. O fată vopsită blondă, plină de botox se uită de sus la mine și eu îmi strâng buzele.

         - Scuza-mă, dacă te deranjam! Dar nu eu sunt cea care are bale la gură când văd un bărbat oarecare! Spun și trec pe lângă ea, dar mă prinde de braț. Cât tupeu! Îmi îngustez ochii și ea rânjește.

          - Nu te ofensa, dacă te-a băgat o dată în seamă, nu însemnă că te vrea! Asta face cu toate, e un curvar ordi...

          - S-a întâmplat ceva? Un corp masiv se află lângă noi și eu îmi îndrept atenția spre el. Scott Ferrington. Blonda îmi dă drumul și zâmbește încolțită.

          - Nimic, aveam o discuție... Amicală! Spune ea și eu îmi dau ochii peste cap. Șeful meu dă din cap și îmi face semn să-l urmez. Înghit în sec. Pașii mei îi urmează pe ai săi până la ieșirea de afară și mă uit împrejur. Patru arbori imenșii sunt alineați pe lângă o alee mare care duce spre ieșirea din curtea vilei. E un loc de joacă în partea opusă a arborilor. Lux. Desigur!

          - Îți faci deja probleme? Mă întreabă și fața mea se încruntă.

           - Poftim? Îmi las greutate pe un picior.

           - Uite, Lena, nu vreau să ai probleme, pentru că am văzut cât de bună ești. Și am nevoie de persoane ca tine în firma mea! Așa că încercă să nu mai atâți ceilalți angajați! Îmi dă un sfat cam sfidător. Ca o poruncă și eu strâmb din nas.

            - Domnule Scott! Vreți să spuneți să îi las să mă modelez după cum vor ei și eu să nu am nimic de zis cu asta? Nu, mulțumesc! Prefer să îi sfidez decât să fiu călcată în picioare! Îl informez și el rânjește preț de câteva clipe.

            - Bine, atunci încearcă să nu dai apă la moară, spune și eu încuviințez. Mă întorc cu gândul că asta a fost discuția noastră, dar el mă oprește. Lena! Despre ce s-a întâmplat în seara aia....

            - Nu voi spune nimănui, dacă te referi la asta! Doar asta faci cu toate, așa-i? Zâmbesc și după îmi dau seama că l-am tutuit. Corpul său se apropie exagerat de al meu și eu mă dau doi pași în spate.

              - Nu știu cine ți-a zis lucrurile astea... Lena! Dar viața mea sexuală nu vă privește pe voi angajați! Și la fel, turuiala pe care mi-ai oferit-o sper să nu se mai repete! Spune și pleacă de lângă mine ca și când nu mi-ar fi implantat fiori prin tot corpul.

            

°°°

               Două ore mai târziu sunt așezată pe un scaun și beau un pahar de vin. Scott Ferrington și-a terminat discursul și sunt plictisită. Nu am voie să plec până la doisprezece când sunt artificiale pentru noii veniți. Pun mâna pe telefon și ies afară pentru o gură de aer. Mai rezist două ore. Dar ce se poate întâmpla în astea două ore... Mă pun pe un leagăn din locul de joacă și încep să tastez pe telefon. Intru pe camera pusă din living unde Bruto doarme și îl văd dormind.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 11, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Your Broken Heart Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum