Levi:
Evde misin?Yok
Yürüyüşe çıktım amkLevi:
Ters cevap vermesem olmuyor mu?Ters değildi
Levi
YürüyemiyorumLevi:
O zaman geliyorumNe?
Nereye?Levi:
Yanına aptal balıkBana öyle seslenme
Ve neden?Levi:
Gelmeyeyim mi?ONU DEMEDİM
Gel tabi
Görüldü✓✓Çevrimdışı oldu mesajı görüp. Ben de sakince beklemeye başladım. En son olan olaylardan sonra böyle bir isteği olabileceğini hiç düşünmemiştim. Fazlasıyla sert çıkışmış ve okulu öyle terketmişti.
Kapı zilinin melodik sesi alt katta yankılanırken yaslandığım yerde doğruldum. Kalbim bir anda hızlı atmaya başlamış ve göğsüme heyecan dolu bir ağırlık oturmuştu. Ne yapacağımı, ellerimi nereye koyacağımı bilmiyordum. Dışarıdan gelen seslere dikkat kesilmiş bir biçimde beklerken bir süreliğine sessizlikle oyalandı kulaklarım. Ardından odamın önündeki adım sesleri ve kapının iki kez çalışı.
"Gir," dedim titrek sesimle. "Siktir." Sessiz küfrümün ardından kapı açıldı. Annem bedeninin yarısını içeri soktu.
"Biz ziyaretçin var." Kurnazca kıvrıldı dudakları.
"İçeri gelsin." Sesimi sabit tumaya çalıştım olabildiğince. Annem çekildikten sonra kapıda beliren Levi ile kalbim boğazımda atmaya başlamıştı. Kapıyı yavaşça kapattı. Küçük adımlarla yatağın kenarına geldiğinde oturması için yanımı gösterdim. İleriye uzattığım ayağımın yanına oturdu.
Bir süre sessizlik hakim oldu ortama.
"Bileğin iyi mi?"
"Doktor üzerine basmanın tehlikeli olabileceğini söyledi. Tam iyileşmemiş ama eskiye göre daha iyi."
"Anladım." Diye mırıldandı.
"Sen neden buradasın?" Soruma karşılık yüzüme bile bakmayacak şekildeki oturuşuyla omuz silkti.
"Gelmem için bir sebep mi lazım? Gelmek istedim geldim işte."
"Yok mu yani bir sebep?" Yüzünü bana döndü. Bir sürekla onu izleyen gözlerime odaklandı. Sonra yüzünü tekrar benden yana çevirdi.
"Seni merak ettim." Daha fazla bir şey söyleyemeyecek haldeyken o da söylemedi.
"Levi." Dedim. Bir şeylerin çelişkisini yaşamamak adına konuşmayı ben seçtim. "Özür dilerim. Bu işe seni en başından ben soktum, sonra da istemediğin şeyler yaşadın."
"Saçmalama." Sözlerime sakince karşı çıktı. "Evet sen teklif ettin ama kendi iradem ve isteğimle oyunda bulundum. Asıl ben özür dilerim dün olanlar için. O an sinirle sana da patladım. Böyle olsun istememiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frog Prince- Levi Ackerman
FanfictionLevi ackerman hayran kurgudur. *** Levi: evet dersem yakamdan düşecek misin? Lilya: aslına bakarsak oyunumuz bitene kadar bunu yapmayacağım prensim. Levi: prensim mi? Lilya: evet. aramıza hoş geldin kurbağa prens.