Ertesi gün yatağımda öylece bakışıyordum sargılı ayağımla. Ara sıra annem gelip kontrol ediyordu, onun dışında herhangi bir farklılık yoktu. Çocuklar olayı okul müdürüne anlatıp bana bir haftalık izin kağıdı çıkarmışlardı. Müdür Petraya ceza verememişti çünkü prenses rolü için ondan başka kimse uygun ve müsait değildi.
Bu konuda en çok Levi'ye karşı mahçup hissediyordum. Petra ile yakındı, evet. Ama yine de Petranın ona olan hislerine sıcak bakmıyordu. Bu yüzden mesafesini hep korumaya çalışmıştı. Şimdiyse ben her şeyi batağa sürüyor gibiydim.
Telefonumdan yükselen bildirim sesiyle uzanıp telefonu aldım.
Mesaj Levi'den gelmişti.
Levi:
Nasılsın?İyi
Sen?Levi:
Buna inanmamı beklemiyorsun
Değil mi?Sanki görecekmiş gibi omuz silktim cevap yazmadan önce.
Hazırlıklar nasıl gidiyor?
Petra idare edebiliyor mu?Levi:
Konuyu değiştiriyorsunDeğiştirmiyorum
Sadece soru sordumLevi:
Hepimiz sabırlı davranmaya çalışıyoruz.
Rolü aldı diye saçma triplere girdi.
En başından bu işe bulaşmamam gerekirdi.Özür dilerim
Hepsi benim suçum
Seni zorla ikna ettim, buraya kadar sürükledim ve şimdi cezasını çekiyorum muhtemelen.Levi:
Saçmalamayı keser misin?Levi
Levi:
SöyleSaç malanmaz, taranır NAMSKSKDLDLXLXLX
Levi:
LilyaSöyle
Levi:
Yapacağın espriyi sikeyimO anın etkisinden midir bilmem canım aşırı saçmalamak istemişti. Parmaklarım tekrar ekranla buluştu ve tuşlars nazikce dokundu.
Espriyi boş ver burada daha iyi alternatifler de var😉
Levi:
Siktir git.
Bir Petra yetmiyordu şimdi sen de mi başladın?Şaka lan şaka
Gül diye
Hem sen ikide bir bana siktir, sikeceğim, sikeyim diye küfür ederken ne yapmamı bekliyorsun amk?Levi:
...Ne?
Levi:
hoşça kalCevap bile vermeden kapattım ekranı. Telefonu bir kenara bıraktım. Muhtemelen utandırmıştım ama bu hoşuma da gitmişti.
"Neye gülüyorsun sen?" Aniden odaya giren annemle irkilirken ne zaman yüzüme yayıldığını bilmediğim gülümsemem bir anda solmuştu.
"Hiç?"
"Öyle olsun madem." Şüpheli sesini duyurdu. "Ağlama da ne yaparsan yap. Gözyaşın kalmadı." Omuz silktim ve cevap vermeden komodinin üzerindeki kitaba uzandım. Kaldığım yerdeki ayracı aradan çekerek kitabımı okumaya devam ettim.
***
Kardeş o kadar bölüm gazıyoruz, atıyoruz ama bi yorumlasanız mı bea? Az da yazsam emek var lütfen. Motive olmak istiyorum, heveslenmek istiyorum. Yorumlarınızla yardım edin:)
Gelecek bölüm görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frog Prince- Levi Ackerman
Hayran KurguLevi ackerman hayran kurgudur. *** Levi: evet dersem yakamdan düşecek misin? Lilya: aslına bakarsak oyunumuz bitene kadar bunu yapmayacağım prensim. Levi: prensim mi? Lilya: evet. aramıza hoş geldin kurbağa prens.