6: bu kadar etkileneceğini düşünmemiştim

22.7K 3K 13.4K
                                    

bu ikilinin arasındaki cekim beni komalık yapacak slmlar 🤺

arkadaslar bir de cok uyumaya basladım son günlerde... hesapladım 16-17 saat uyumusum 24 saat icinde. telefon ekran süresi %50 düsüs göstermis...
barcelonaya bir seyler olmus bu barcelona benim tanıdıgım barcelona degil...

neyse kısacası
bölüm yazacak vakit bulamadım horul horul uyudugum icin 😔 uzgunum fazla beklettiysem gozumu bile acamıyorum...
bu bölüm böcürt olayı var bu arada lupin in izinden 😔👍


***


Şu anda ortam oldukça gergindi.

Taehyung ve Jungkook yasak ormandan Uçan Ford Anglia ile çığlıklar eşliğinde çıkarken Profesör Yu Junsang tarafından yakalanmışlardı. Profesör de doğal olarak onları yasakları çiğnedikleri için affetmemiş, direkt müdürün odasına getirmişti.

Şu an Taehyung odanın bir köşesinde, profesörün ona buraya gelmeden önce giymesi için getirdiği siyah bir kazakla duruyordu. Gömleği hâlâ Jungkook'un koluna sarılıydı. Profesör çocuğun kolunu büyüyle iyileştirmişti fakat Jungkook gömleği kolundan çıkarma zahmetine girmemişti.

Taehyung bir köşedeyken Jungkook da diğer köşedeydi. İkisinin de saçları dağılmıştı ve saç aralarında aralarında küçük küçük yapraklar vardı. Yüzlerinin de pek temiz olduğu söylenemezdi. Tıpkı bir savaştan çıkmış gibi duruyorlardı ve şu an birkaç profesörle bakışmak kesinlikle ortamı onlar için daha da gergin hale getiriyordu.

Müdür Lee Deokhwa iç çekip karşısındaki iki öğrenciye bakarken yanında da İksir derslerine giren Lee Dongwook duruyordu. Müdürün önündeki koltuktaysa Kehanet derslerine giren Profesör Kim Heesun vardı ve kınar şekilde öğrencilerinin bu dağınık hallerine bakıyordu. Taehyung ve Jungkook'un arasındaysa onları buraya getiren Yu Junsang vardı.

Ortam daha ne kadar gerilebilir diye düşünüyordu içinden Jungkook. Sonra da göz ucuyla Taehyung'a baktı. Hâlâ rahat görünüyordu. Elleri pantolonun cebindeydi ve sanki yasak ormana girdiği için hiç de pişman değildi. Onun aksine Jungkook kuralları çiğnediği için kötü hissediyordu. Profesör Lee Dongwook'un ona bakmasıysa iyice moralini bozuyordu. Bu adam niye her yerden çıkmak zorunda diye geçiriyordu içinden.

"Yasak ormana girme nedeninizi öğrenebilir miyim?" diye sordu Lee Deokhwa boğazını temizledikten sonra. İki çocuk da göz ucuyla birbirine bakıp konuşmamayı sürdürünce sorusunu tekrarladı. "Yalan söylememenizi öneriyorum çünkü büyüyle doğruları öğrenebileceğimi biliyorsunuz. Yalan söylerseniz sadece gözümden düşersiniz."

Jungkook yine Taehyung ile göz göze geldi. İlk konuşan taraf o olmak istemiyordu. Taehyung'un da konuşacak gibi bir hali yoktu ama o an Slytherin'li olan, Jungkook'un hiç beklemediği bir şey yapmıştı.

"Benim yüzümdendi."

Taehyung'un böyle dediğini duyunca kaşlarını şaşkınlıkla havalandırdı Jungkook. Sonra da çocuğun rahat rahat konuşmasını dinledi. "Biz... Öylesine bir iddiaya girmiştik ve ben onu iddia sonucunda yasak ormana gönderdim." Jungkook'un bakışları karşılarında duran müdüre kaydı. Eğer Taehyung asasını da aldığı söylerse işler daha da beter hale gelirdi ve Jungkook'un da Slytherin'li olan çocuğun bakışlarından anladığı kadarıyla tam da bunu söylemek üzereydi.

Bu yüzden ona engel oldu ve sözünü kesti. "On dakika sonra pişman olup geri geldi ama! Sonra da ormanda kaybolduk biraz." dediğinde Taehyung önce şaşırdı ama sonra hemen ona ayak uydurdu. "Aynen böyle oldu!" dedi. "Bir baktık Uçan Ford Anglia! Ona atladık ve o da çıkardı bizi yasak ormandan."

amortentia | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin