20: bu gece ikimiz de uyumayacağız

15.7K 1.4K 2.8K
                                    

ulan seme kim!!! napicaz!! kim sikecek!! hyr jkin/taenin gotten yemesine izin vermem!!!uke kim!! NOLUYORUZ mq!!!
konulu bolum sizlerle...

‼️‼️isteyen okumayablr direkt gecebilir bu bolumu diye uyarımı yapayım...
(evt 1 bolum boyunca sürüyo)

***

Jungkook, Slytherin'li oğlanın cevabını beklemeden yavaşça aşağı doğru eğildi. Taehyung ise gözlerini kırpıştırarak şaşkınlıkla ona bakmaya devam ediyordu. Ravenclaw'lı oğlanın elleri pantolonunun düğmesini çözüp fermuarını indirmeye başlayınca Taehyung aceleyle konuştu.

"Salak ne yapıyorsun? Ya annen duyarsa?"

"Sessiz olursak hiçbir şey duymaz." diye fısıldadı Jungkook, gri saçlı oğlanın pantolonunu aşağı doğru indirip çıkarırken.

"Jungkook, Jungkook dur..." dedi Taehyung hızlıca. Ravenclaw'lı oğlan başını kaldırıp ona baktığında gözlerini ondan kaçırdı ve utanarak konuştu. "Buraya bunun için gelmedim... Yani, tek isteğim seni görmekti. Aklımda böyle bir şey yoktu. Yanlış anlamanı istemiyorum." dediğinde Jungkook'un gözleri irileşti ve Taehyung bakışlarını yere indirdi. "Kendini buna zorundaymış gibi hissediyorsan böyle bir şeye hiç gerek yok."

Jungkook, Slytherin'li oğlanın cümleleri bitince ilk birkaç saniye tepkisiz şekilde ona baktı. Sonra da kendini tutamayıp gülmeye başladı. Taehyung da güldüğü için ona bakmak zorunda kaldı. "Ne gülüyorsun?" diye sorunca Jungkook kahkahasını durdurdu ve gülümseyerek gri saçlı oğlana baktı. "Bunun için gelmediğini biliyorum zaten." dedi. "Ayrıca bu kadar ince düşünmene şaşırdım."

"Niye? Normalde nasılım ki?" diye sordu Taehyung merak ettiğini belli eder bir ses tonuyla. Jungkook yavaşça ayağa kalktı. Ellerini yatakta oturan çocuğun dizlerine koydu ve yüzüne doğru eğildi. İkisi de gözlerini birbirinden ayırmıyordu. "Yani... Böyle tatlı tarafının da olması şaşırttı beni."

"Tatlı mıyım?" diye fısıldadı Taehyung. Çok yakın oldukları için sessiz konuşmalıymış gibi hissediyordu. Jungkook başını salladı. "Tatlısın Mr.Slytherin." dedi. Bakışlarını dudaklarına indirdi. "Çok tatlısın hem de."

Taehyung yutkundu. Böyle basit bir cümle yüzünden heyecanlanması normal değildi. Jungkook dikkatle ona bakarken "Daha ileriye gitmek istemiyor musun?" diye sordu. Onun da istediğinden emin olması gerekiyordu. Belki daha hazır olmayabilirdi. Küçük bir ihtimaldi ama olsun, her olasılığı düşünmesi lazımdı. Taehyung bu soruyu duyunca hızla başını iki yana salladı. "Hayır hayır! Öyle demek istemedim. Elbette istiyorum. Sadece beni yanlış anlamanı istemedim." dediğinde Jungkook güldü. Taehyung başını yana doğru yatırdı. "Neredeyse her gece rüyalarıma giriyorsun. Seni istememe gibi bir düşüncem nasıl olabilir Jeon?"

"Her gece mi?" diyerek daha fazla güldü Jungkook. Sonra yeniden yavaşça aşağı indi. Yerde dizlerinin üstüne oturdu ve eli Taehyung'un baksırına gitti. Slytherin'li oğlan bir ona, bir de baksırındaki ellere baktı. Sonra da başını salladı. "Her gece." dedi.

"Aşık olmuşsun bana sanırım."

"Sanırım."

Jungkook bunu duyunca daha fazla beklemek istemedi. Taehyung'un baksırını aşağı doğru indirdi. Slytherin'li oğlanın üzerinde sadece kazağı vardı artık. Gülümsedi ve dikkatle ona bakmaya devam ederken, göz temasını bir kez olsun kesmeden yavaşça gri saçlı çocuğun penisini eliyle kavradı.

amortentia | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin