"Hidup ini tidak selalu indah seperti yang kita harapkan atau kita impikan"
Itulah kata-kata yang sering Jamal ungkap dalam hati bilang mengenangkan musibah yang menimpa dirinya.Jamal merupakan seorang guru sekolah menengah yang berusia 45 dan mempunyai isteri yang berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki yang berusia 17 tahun dan seorang anak perempuan yang berusia 16 tahun.
Jamal adalah seorang guru dan bapa yang baik. Namun kehidupannya berubah apabila musibah yang tidak disangka menimpa dirinya serta keluarganya.
Di rumah Jamal dikenali sebagai seorang bapa yang penyayang dan tegas. Namun berbeza di sekolah Jamal dikenali sebagai seorang guru yang tegas dan garang. Disebabkan perwatakan Jamal yang tegas dan garang menjadikan Jamal guru yang disegani oleh rakan sekerja dikalangan warga sekolah dan termasuklah dikalangan pekerja pembersihan dan juga pengawal keselamatan sekolah, kerana Jamal sering menegur dengan lantang jika ada sesuatu yang tidak kena pada pandangan matanya. Jamal juga ditakuti oleh pelajar-pelajar kerana sikap nya yang dingin dan garang kepada pelajar membuatkan pelajar-pelajar tidak berani mendekatinya serta sering mengelak untuk bertembung di jalan dengan Jamal.
Namun demikian, hubungan jamal dengan rakan luar dari sekolah tetap baik kerana walaupun Jamal bersikap tegas semasa disekolah namun di luar waktu berkerja Jamal sangat profesional kerana dia tidak suka mengaitkan masalah kerja dengan masalah peribadi.
Jamal dan keluarganya tinggal di sebuah taman perumahan dua tingkat. Taman perumahan tersebut didiami oleh pelbagai bangsa dan agama & hubungan Jamal dengan jiran-jiran juga baik kerana diluar waktu sekolah jamal merupakan seorang yang peramah dan baik hati dan sering suka membantu jiran-jiran walaupun berlainan agama dan bangsa.
Setelah 7 tahun Jamal bersama keluarganya tinggal di taman perumahan tersebut, Jamal telah mempuyai beberapa sahabat rapat antara Malik khan seorang pemilik beberapa kedai runcit di sekitar kawasan perumahan tersebut, selain itu Mr Lee seorang yang berbangsa cina yang merupakan pemilik ladang sawit yang besar serta pak Abu yang merupakan ketua kampung bersebalahan dengan kawasan perumahan tempat Jamal dan keluarganya tinggal.
Pengenalan Watak
Malik Khan
Beliau merupakan seorang yang berbangsa Pakistan telah menetap di Malaysia hampir 30 tahun dan telah mendapat status pemastautin tetap. Berumur 53 tahun dan mempunyai isteri dan anak yang menetap di Pakistan dan Malik juga merupakan seorang yang bisexual yang gemar melakukan hubungan sex dengan wanita mahu pun lelaki. Malik gemar menundukkan lelaki straight tidak mengiran usia dan melakukan hubungan sex dengan mangsanya secara rela, dia juga sering menundukkan isteri-isteri orang agar dapat melakukan hubungan sex dengan nya secara rela hati tanpa paksaan.Mr Lee
Mr Lee merupakan seorang tokey sawit yang mempunyai beratus-ratus ekar tanah tanaman sawit. Berumur 45 tahun dan seumur dengan Jamal. Seorang duda kerana isterinya telah meninggal dunia. Mempunyai seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki dan anak lelakinya merupakan seorang yang gay dan gemar menggoda dan memerangkap suami orang dan lelaki straight. Manakala anak perempuannya pula ada pemuas nafsunya sendiri atas dasar nafsu dan rela.Pak Abu
Pak Abu adalah merupakan seorang ketua kampung di sebuah kampung yang terletak bersebelahan dengan kawasan perumahan yang didiami Jamal dan keluarganya. Pak Abu juga merupakan seorang yang pakar dalam mengurut terutama melibatkan tenaga batin dan nafsu syahwat lelaki dan perempuan, ilmu tersebut telah dipelajari oleh pak Abu dari negara seberang Indonesia dan pak Abu sering menggunakan ilmu urutan tersebut sehingga dia berjaya meniduri anak-anak gadis dan juga isteri-isteri orang, termasuklah kakak dan adik iparnya yang telah menjadi mangsa korban nafsunya sendiri.