Part 2 (Perangkap)

4.2K 31 1
                                    

Part 2 (Perangkap)
Di suatu petang Jamal berkunjung ke kedai runcit Malik untuk membeli sedikit barang keperluan rumah.
Semasa di kedai runcit Malik, Jamal terserempak dengan pak Abu.
Jamal: eh, pak Abu kebetulan plak jumpa dekat kedai ni.
Pak Abu : Apa khbar Mal, lama tak nampak.? sibuk sangat ke sampai tak sudi lepak malam-malam minum kopi dengan kita orang hujung minggu.?
Jamal : Banyak kerja sikit pak Abu tu sebab jarang dapat lepak hujung minggu.
Pak Abu: Kerja apa sibuk sangat tu? kerja kongkek bini jela kerja kau.
(Pak Abu sememang nya di kenali seorang yang suka cakap lepas dan sering bergurau lucah)
Pak Abu: Untung la ko ada bini tak macam aku ni dengan Malik, aku ni dah 3 tahun tak merasa sejak bini aku meninggal. Malik pun sama,ada bini tapi jauh. Ko ni tiap malam pun boleh kongkek bini kenapa la ko pilih hujung minggu juga, tu sebab kau tak dapat ikut kita orang lepak malam-malam minggu.
Jamal : Tak ada nak kongkek sangat Pak Abu kalau dah sibuk sangat dan penat nak kongkek pun tak sempat. Hahahaha (gurau Jamal pada pak Abu melayan gurauan pak Abu.)
Namun disebalik gurauan Jamal. Malik pun membalas gurauan Jamal.
Malik: Mal, kalau tak sempat Aku atau Pak Abu boleh tolong sempatkan. (sambil disambut dengan gelak tawa Pak Abu dan Malik)
Jamal: Banyak la cantik muka kau Malik, kau ingat bini aku apa..? kalau tak tahan sangat dan gatal sangat cari la pelacur atau pondan dekat bandar tu, lagi senang cuma guna duit je. Hahahah..
Malik: Ok la Mal, jangan la marah kita gurau-gurau saja..
Pak Abu: Iya la Mal, jangan la serius sangat.
Jamal : Takde la marah nya pak Abu, biasalah gurau-gurau dengan orang yang takde bini.. Hahahaha..
Pak Abu : Kalau tak marah boleh la share sikit Mal. Ringan-ringan pun jadi la. Hahahaha
Jamal : Ishk pak Abu ni mengarut je la.
Pak Abu & Malik : Hahahaha.. tau takut..
Jamal : Takde nak takut nya, bini saya tu seorang yang setia dan jujur dekat saya.
Malik : Iya ka Mal, macam mana u tau dia betul-betul setia..?
Pak Abu : Kalau mau tau dia betul setia dengan kau Mal, Kita mesti uji dulu baru tau betulkah dia setia dengan kau atau tidak. Macam mana?

Jamal terdiam dan berfikir sejenak terasa dirinya terperangkap dalam gurauan dengan pak Abu dan Malik.

Jamal : Baiklah pak Abu, Malik aku balik dulu nak cepat ni nak hantar bahan dapur ni sebab bini nak Masak.
Pak Abu : Jangan lupa hunjung minggu depan kita lepak rumah aku borak sambil minum kopi.
Jamal : Ok pak Abu.

Selapas Jamal beredar maka berlakulah perbincangan antara Malik dan Pak Abu.

Malik : Kalau dapat bontot Jamal ni, tak dapat bini dia pun takpe. Hahahaha
Pak Abu : Hebat la kau Malik, jantan betina semua kau nak sapu.
Malik : Benda sedap pak Abu. tak kisah la jantan atau betina yang penting, sedap, puas dan dapat pancut dalam. hahahaha
Pak Abu: Aku tak pernah lagi main botot lelaki ni. Sedap sangat ka Malik..?
Malik : Sedap pak Abu, pak Abu tau tak lelaki isap konek lagi sedap dari itu perempuan isap tau. Kalau pak Abu tak percaya sama saya nanti kita perangkap itu Jamal la biar kita dapat rasa bontot dia dan kita train dia isap konek. Mesti sedap punya, apa lagi kalau Jamal punya lubang bontot mesti sedap punya sebab masih virgin mesti ketat gila itu lubang bontot dia.

(Pak Abu berfikir sejenak)

Pak Abu: Betul ka sedap sangat Malik.
Malik : Mesti sedap punya la pak Abu. Pak Abu tau ka kenapa saya suka main sama lelaki straight yang suami orang saja. Sebab kalau itu suami orang yang straight bukan gay atau bisex mesti vrigin la pak Abu, selamat dan tidak dapat penyakit tau. Sebab ini lelaki straight atau suami orang kalau kita sudah main sama dia, dia mana berani mau repot sama polis sebab dia malu kalau bini atau family dia tau. Jadi kita boleh guna dia la bila-bila kita mau la.

Pak Abu : Betul juga tu Malik, Nanti la aku fikir-fikir dulu. Tapi, bila dengar cerita pengalaman kau ni teringin juga aku nak cuba. Aku ni pun dan lama tak pancut air aku ni. Hahahaha..
Malik: Ini macam la pak Abu esok hari rabu saya datang rumah pak Abu. kita plan baik punya. Macam mana mau dapat itu Jamal punya bontot. Hahahaha
Pak Abu : Ok Malik beres, janji dapat pancut. Hahahaha..

Kisah JamalWhere stories live. Discover now