Topik 4 (Sukan Sekolah)

2K 14 1
                                    

TOPIK 4
(Sukan Daerah)
Sepanjang bulan Mac guru-guru dan pelajar-pelajar mula sibuk dengan sukan sekolah sehingga pada minggu terakhir bulan Mac semua sekolah terlibat dengan sukan peringkat daerah, termasuklah sekolah di mana tempat Jamal bertugas.
Pada sukan peringkat daerah kali ini Jamal bertugas sebagai ketua bahagian fisioterapi dan kecemasan sepanjang sukan berlangsung dan sekolah tempat Jamal bertugas merupakan tuan rumah bagi sukan sekolah peringkat daerah kali ini dan pada sukan kali ini anak lelaki Mr Lee iaitu Peter adalah merupakan salah seorang atlit yang terlibat dalam sukan daerah kali ini dan Peter mewakili sekolahnya dalam acara lari berpagar.
Dalam kesibukan Jamal mengendalikan atlit-altit yang memerlukan bantuan pertolongan cemas, tanpa diduga Peter juga salah seorang atlit yang memerlukan pertolongan cemas. Kaki Peter terseliuh semasa acara saringan bagi acara lari berpagar, di mana sebelah kaki Peter tersangkut pada hardle dan sekali gus menyebabkan Peter terjatuh di permukaan balapan dan menyebabkan kaki sebelah kanannya terseliuh. Di sebabkan itu, Peter dibawa ke khemah bahagian pertolongan cemas, Jamal selaku ketua mengambil tanggungjawab dan melihat sekiranya  kaki sebelah kanan Peter mengalami kecederaan yang teruk dan sekiranya perlu dibawa ke hospital. Pada saat itulah buat pertama kalinya peter melihat Jamal dan Peter begitu tertarik dengan gaya dan penampilannya yang maskulin dan Nampak begitu menarik di mata Peter. Setelah Peter dibaringkan di satu sudut khemah kecemasan tersebut Jamal pun cuba untuk menyentuh dan memeriksa keadaan kecederaan kaki Peter. Peter hanya melihat wajah Jamal dan mula terbayang dan berfikir bagaimana nikmatnya jika dia dapat mencium bibir Jamal, dalam pada itu Peter juga melihat bonjolan yang jelas terbentuk pada bahagian seluar Jamal. Di sebabkan imaginasi Peter, ia membuatkan batang zakarnya yang berukuran Panjang 6.5 inchi menegak di dalam seluar ketat yang dipakainya. Pada awalnya Jamal tidak perasan kerana dia hanya menumpukan pemeriksaannya pada permukaan buku lali dan permukaan lutut Peter. Namun apabila Jamal beralih kebahagian lutut maka ternampaklah dengan jelas akan bentuk batang zakar Peter yang menegang di dalam seluarnya dalam keadaan melintang ke kanan dan Peter pada masa tersebut bukan saja tidak segan atau malu dengan keadaan tersebut akan tetapi seolah-oleh bangga dan sengaja mempamerkan dengan apa yang dimilikinya.
Jamal : Rasanya dekat sekitar buku lali awak yang terseliuh ni, dekat lutut ni ada rasa sakit tak? (Jamal memeriksa kaki Peter sambil bertanya)
Peter : Bahagian lutut ni tak sakit cikgu, tapi dekat bahagian ni sakit sangat nak gerak pun sakit. (Peter memberitahu Jamal kononnya bahagian celah pehanya juga sangat sakit, pada hal dia sengaja berpura-pura agar Jamal memeriksa bahagian celah pehanya dan dapat membuatkan Jamal dapat melihat dengan lebih dekat lagi batang zakarnya yang sedang keras menegang)
Jamal : Maaf ya, biar saya cuba periksa dahulu. Jika perlu saya akan bawa awak ke hospital untuk pemeriksaan serta rawatan.
Maka dengan atas dasar tanggungjawab Jamal pun memeriksa celah paha Peter yang dikatakan sakit. Jamal menyentuh celah peha Peter, pada masa tersebut secara tidak langsung Jamal terlihat zakar Peter yang sedang menegang dan membuatkan Jamal sedikit kagum kerana melihat zakar Peter yang agak panjang dengan usianya yang masih muda. Semasa Jamal menyentuh celah peha Peter, secara tidak sengaja Jamal juga tersentuh di bahagian biji zakar Peter dan Peter dengan sengaja menggerak-gerakkan zakarnya seolah sedang berdenyut-denyut untuk menarik lagi perhatian Jamal agar terus melihat zakarnya yang sedang tengang maksima.

Di saat Jamal menyentuh dan memeriksa celah peha Peter, Peter dengan sengaja membengkokkan lutut kakinya secara reflek dan menyebabkan tangan Jamal yang pada ketika itu sedang memegang dan memeriksa bahagian peha Peter tersepit dia antara peha dan perut Peter maka perkara ini secara tidak langsung menyebabkan tangan Jamal telah menyentuh sepenuhnya batang zakar Peter. Namun Jamal cuba berlagak professional dengan tidak menunjukkan reaksi terkejut.
Peter : Argh..! Sakitnya. (sambil Peter membengkokkan lutut kaki nya secara refleks (mengejut) )
Jamal : Sakit sangat ke? Nampaknya saya terpaksa bawa awak ke hospital untuk permeriksaan dan rawatan seterusnya. ( Bertanya sambil terus memeriksa cela peha Peter walapun pun tangannya tersepit di antara peha dan perut Peter, berlagak seolah tiada apa yang pelik berlaku walaupun dia dapat merasakan betapa keras dan panjangnya zakar Peter pada ketika itu)
Peter : Baiklah Cikgu.
Setelah itu, Jamal membawa Peter ke hospital berdekatan untuk rawatan seterusnya dan setelah selesai Peter pun diserahkan kepada guru sukan sekolahnya.
(Pada ketika ini Jamal belum tahu lagi Peter adalah anak kepada sahabatnya Mr Lee dan Peter juga tidak mengetahui bahawa Jamal bersahabat dengan bapanya)

Kisah JamalWhere stories live. Discover now