Setelah 3 bulan berlalu dan berulang alik ke hospital serta berusaha mencari alternatif tukang urut di sekitar kawasan berdekatan kediaman Jamal dan isterinya namun masih gagal, ada pun tukang-tukang urut di spa-spa namun itu bukan kemahiran yang dicari apa yang Jamal dan Isterinya inginkan tukang urut yang boleh merawat masalah isterinya yg kini semakin sukar menggerakkan kaki nya apatah lagi untuk berjalan. Pernah sekali Jamal berkunjung di sebuah spa dan meminta perkhidmatan urut tujuannya bukanlah untuk berurut semata-mata namun untuk mengetahui dan menilai sama ada di spa tersebut ada perkhidmatan mengurut yang berbentuk rawatan seperti masalah yang dialami oleh isterinya.
Jamal : Selamat pagi, ada khidmat mengurut tak?
Petugas Kaunter : Ada encik, encik nak tukang urut perempuan atau lelaki?
Jamal : Saya nak tukang urut lelaki, bayaran macam mana?
Petugas Kaunter : Untuk sejam RM150.
Jamal : Mahal juga ye, setengah jam takde ke?
Petugas Kaunter : Takde encik, macam mana? Encik nak ke?
Jamal : Boleh, saya ambil sejam.
Petugas Kaunter : masuk ruangan yang dipisahkan oleh tabir dan encik tunggu di ruangan nombor 5 iaitu dibahagian tengah.
Jamal : Baiklah terima kasih.
Setelah menunggu sekitar 3 minit di ruangan tersebut muncul seorang lelaki berbadan tegap dan berotot dengan dengan wajah yang tampan serta tinggi lampai seperti supermodel dan lelaki tersebut hanya memakai seluar pendek serta tidak memakai baju, maka semakin terserlah kejantanan lelaki tersebut dengan gaya penampilannya. Lalu lelaki tersebut memberikan Jamal tuala dan meminta Jamal menanggalkan semua pakaian dan hanya memakai tuala tersebut bagi memudahkan mengurut badan.Tukang Urut : Tanggalkan pakaian dan pakai tuala ni.
Jamal : Nak tanggal semua ke?
Tukan Urut : Iya encik, kalau tak macam mana nak urut badan encik jika masih berpakaian. (Sambi tersenyum manis penuh makna)
Jamal pun menanggalkan semua pakaiannya dan memakai tuala tersebut setelah itu baru Jamal sedar yang tuala itu hanya menutup dari paras pinggang hingga bawah punggungnya sahaja. Jamal yang sememangnya memiliki punggung yang besar dan montok menyebabkan tuala yang dipakai semakin singkat sehingga menampakkan bentuk bawah punggung Jamal dan jika dilihat dari belakang biji zakarnya juga terlihat.
Perkara ini membuatkan Jamal berasa sedikit tidak selesa dan agak malu dengan lelaki tersebut kerana ini baru pertama kali Jamal berkunjung dan berurut di tempat tersebut. Namun lelaki tersebut perasan dengan ketidakselesaan Jamal, lalu lelaki tersebut mendekati Jamal dan cuba membuatkan Jamal agar berasa tenang dan selesa.
Tukang Urut : Encik baru pertama kali ke datang berurut dekat sini ke..? (Soal lelaki tersebut pada Jamal sambil menyentuh bahu Jamal)
Jamal : Iye, takde ke tuala yang lg besar dari ni?
Tukang Urut : Takde encik, Takpe encik, biasanya kalau baru pertama kali memang ada perasaan segan atau malu sikit. Nanti akan biasa la tu. Biaklah encik silakan berbaring meniarap atas katil urut ni ye, saya nak mulakan urutan dari bahagian belakang encik dahulu.
Setelah itu, Jamal pun meniarap di atas katil urut tersebut dan lelaki tersebut itu pun mula menuangkan sedikit minyak zaitun ke seluruh badan Jamal kecuali bahagian belakang punggung yang tertutup oleh tuala.
Di saat lelaki tersebut mula mengurut bermula bahagian kaki maka Jamal pun mula bertanya beberapa perkara pada lelaki tersebut.
Jamal : Dah lama ke kerja jadi tukang urut?
Tukang urut : Tak lama juga la encik dalam 3 tahun macam tu.
Jamal : Lama juga tu, dekat sini biasanya urut jenis apa yang ada?
Tukang Urut : Kita takde pakej-pakej encik, sini semua full pakej je, yang membezakan bayarannya ada berapa lama masa yang ambil. Contohnya, macam yang encik ambil sekarang adalah satu jam bayarannya RM150 jika encik ambil dua jam bayarannya Rm290 kiranya ada kurang RM10 jika encik ambil lebih lama sikit (menjawab pertanyaan Jamal sambil mengurut bahagian telepak kaki hingga ke betis.)
Jamal : Full pakej tu macam mana tu..?Tukan Urut : Full pakej tu ialah urut seluruh badan termasuk urutan batin sehingga la encik mencapai kepuasan maksimum dalam tempoh masa urutan yang encik langgan. (Sambil tersenyum penuh makna)
Jamal : Urutan Batin? Saya tak minta urutan batin.
Tukang Urut : Tak perlu minta encik, semua tu dah termasuk dalam full pakej.
Jamal : Urutan batin tu macam mana ye?
Tukang Urut : Nanti encik akan tahu dan rasa sediri. Jangan risau encik, urutan tu tak sakit. Baiklah, encik rehatkan badan encik biarkan santai kurangkan bercakap nanti stress, rehat dan pejam mata agar urat-urat encik dapat rileks (sambil mengurut dan tersenyum penuh makna)
Setelah itu, lelaki tersebut pun mula beralih dari mengurut bahagian telepak kaki hingga ke betis kini beralih pula ke paha hingga ke punggung. Lelaki tersebut mula melumurkan minyak kebahagian paha dan punggung Jamal dan setelah itu lelaki tersebut mula beralih mengurut dari bahagian belakang badan hingga ke kawasan punggung Jamal. Badan Jamal mula merasa rileks dan selesa dan tanpa di sedar Jamal tertidur sehinggalah mula terjaga apabila lelaki tersebut mengurut punggung Jamal dan lelaki tersebut menguak pipi punggung Jamal sehingga terdedah lubang punggung (dubur/lubang pantat) Jamal dan apa yang lebih mengejutkan Jamal, lelaki tersebut menitiskan beberapa titis minyak zaitun tepat pada lubang punggung Jamal serta sekitarnya, lalu lelaki tersebut menyapu dan memutar-mutar ibu jarinya disekitar tempat tersebut seperti sedang mengurut-urut bahagian tersebut. Jamal yang sentiasa bersangka baik hanya membiarkan perkara tersebut kerana menganggap perkara tersebut sebahagian dari pada urutan biasa yang biasa dilakukan ditempat urut tersebut.
Namun demikian semasa lelaki tersebut mengurut kawasan bahagian lubang punggung Jamal, Jamal merasa ada suatu sensasi yang tidak pernah dia rasakan sebelum ini. Jamal merasa geli dan teransang sehingga membuatkan zakar Jamal menegang maksima ditambah lagi Jamal yang sudah 3 bulan tidak dapat melakukan hubungan sex dengan isterinya kerana keadaan isterinya yang sakit serta tidak mengizinkan. Dalam tempoh bulan tersebut juga Jamal belum lagi mengeluarkan air maninya kerana dia sendiri tidak gemar melancap akan tetapi di sudut lain Jamal sangat suka jika zakarnya dihisap hingga terpancut di dalam mulut isterinya. Namun dalam tempoh 3 bulan ini Jamal tidak sanggup meminta isterinya menghisap zakarnya kerana tidak mahu membebankan isterinya dengan keadaan isterinya yang tidak sihat serta semakin hari semakin sukar untuk melakukan pergerakan. Maka dengan itu Jamal cuba untuk menahan dan memendam nafsu sexnya sendirian. Akan tetap apabila lubang punggungnya di urut oleh lelaki tersebut nafsu sexnya seakan membuak-buak mungkin disebabkan Jamal sudah lama tidak mengeluarkan air maninya.
Setelah lelaki tersebut selesai mengurut bahagian belakang Jamal. Jamal pun diminta berbaring seperti biasa dan ketika Jamal berpusing membalikkan badannya dari meniarap maka terlihatlah batang zakar Jamal yang menegang keras di sebalik tuala yang digunakan itu dan tuala tersebut juga gagal menutupi sepenuhnya zakar Jamal lalu membuatkan kepala zakar Jamal tersembul keluar dari tuala tersebut.
Tukang Urut : Baring menghadap depan encik.
Jamal : Maaf la tiba-tiba naik pula “adik” (zakar) ni.? (Sambil cuba menutup dengan tuala, namun kepala zakarnya tetap tersembul keluar kerana tuala yang digunakan tidak cukup besar)
Tukang Urut : Takpe encik perkara ini perkara biasa, encik tak perlu rasa segan atau malu. Apa yang encik perlu buat rehatkan badan dan minda encik. Biar rasa rileks and enjoy your self. Ok.
Jamal pun mengangguk faham dan mula berbaring secara rileks sambil memejamkan matanya. Apa yang Jamal buat pada ketika tu adalah hanya menikmati khidmat urutan badan yang diberi. Seketika kemudian terdapat dua planggan yang masuk ke ruangan urut 4 dan 6 iaitu bersebelahan ruang Jamal iaitu di sebelah ruangan kiri dan kanan Jamal. Kedengaran pelanggan tersebut berbual dengan tukang urut mereka, namun Jamal tidak ambil kisah kerana Jamal hanya ingin rasa rileks semasa di urut.