S-au îmbrăcat,iar Jin Zixuan era cât pe ce să îl îmbrățișeze pe Wei Ying urmând ca apoi să își declare dragostea față de el, când a fost întrerupt de un strigăt.
Nu era nimeni altul decât lotusul problematic, Jiang Cheng care se înțepase în picior într-un ghimpe!
Oricât a încerc Wei Ying să se face nevăzut,tot a descoperit unde avea de gând să se ducă,i-a mai rămas de făcut să afle ce căuta în locul ăsta la o oră așa târzie.
JC: Ghimpe nenorocit! Asta îmi mai trebuie acum. Unde mama zmeilor a dispărut pramatia aia de Wei Wuxian, parcă a intrat în pământ!
Între timp Wei Wuxian și Jin Zixuan erau șocați nu se așteptau ca cineva să vină în locuri aceasta fix acum,mai ales când acel cineva era Jiang Cheng. Dacă i-ar fi găsit ar face un scandal monstru... Zixuan nu avea nevoie de asta,nu acum când era așa aproape să își mărturisească dragostea față de bobocul lui de floare!
JZ: Ce caută ăsta aici?
WW:Nu știu...dar nu trebuie să ne vadă împreună...spune Wei Wuxian cu inimă grea , nu dorea ca Jiang Cheng să afle și să-l despartă de nastema lui...
JZ: Acel Jiang Cheng...
WW:Haide! Spune tânărul lord apucândul de mână în timp ce o i-au amândoi la fugă
Au reușit să treacă nevăzuți de lotusul rurios ce îi pândea.
JZ: L-am pierdut. Spuse Zixuan ușurat
WW: Trebuie să ne despărțim, dacă este să ne găsească nu trebuie să fim împreună.
Zixuan oftează la auzul vorbelor, îi venea greu să își părăsească micul iepuraș.
JZ: În regulă...
Din momentul acela au luat-o fiecare pe un drum separat,Wei Wuxian era aproape de ieșirea din pădure și nici urmă de lotusul problematic a crescut că a scăpat însă nu a fost așa norocos, în urma lui a auzit o voce ce îi poruncea să se oprească. Putea recunoaște vocea aceea dintr-o mie!
JC: Stai pe loc Wei Wuxian,pramatie ce ești!
WW: Jiang Cheng,ce vrei?
JC:Ce vreau? Cum adică ce vreau?Tu ești ăla care s-a strecurat în creierii nopții să vină în locul ăla!
WW: Și care este treaba ta? Decât ce fac eu te privește pe tine?
JC:Din momentul în care ai ales să te întâlnești cu acel Jin Zixuan,ai uitat că i-a fost promis lui Yanli?
Wei Wuxian a înmărmurit, uitase complet de înțelegerea dintre părinți lor,sora lui urma să se căsătorească cu Zixuan... Unde i-a fost capul să creadă că pot fii împreună...
WW:Eu...nu am uitat...
JC: Și atunci ce cauți aici?
WW:Am ieșit să mă plimb puțin...
Nu îi putea spune adevărul, Jiang Cheng l-ar fi omorât și așa situația în care se afla era mult prea complicată...
JC: Haide acasă, și să nu te mai văd prin preajma lui!
Au trecut câteva luni iar Zixuan înnebunea din ce în ce mai tare deoarece nu putea să de-a de Wei Wuxian,a încercat să meargă de câteva ori în Yummeng pentru a vedea dacă este bine,dar prima numai respingere.
JZ: Unde e Wei Ying?
JC: E plecat. Murmură pe un ton iritat
JZ:Unde?
CITEȘTI
The Untamed🌈Oneshot🌈
RomanceToate detaliile despre asta carte le veți găsi în ✨Prezentare✨ Dacă nu vă place ce fac dați mai departe ,nu-mi săriți în cap!:)) Lectură plăcută!😍