Nie Minjue top
Jin Guangyao/MengYao bottom
- De astăzi MengYao va fi mâna mea dreaptă!
Din momentul în care liderul Nie Minjue i-a oferit acest titlu A-Yao a căpătat un loc onorabil în clanul Nie, acum nimeni numai îndrăznea să comenteze ceva despre el. Dacă cineva încerca Mingjue l-ar fi pus imediat la punct. A-Yao era un ajutor minunat, își făcea treaba cum trebuie ca de fiecare dată. Avea grijă de nătângul de Huaisang care era mai ceva ca o pisică speriată. Pe lângă toate acestea, A-Yao era singurul care putea să-l liniștească pe liderul clanului Nie. Chiar și atunci când se enerva pe Huaisang și pe prostiile pe care le făcea se calma imediat dacă MengYao intervenea.
În clanul Nie era liniște, Liderul Mingjue era plecat la vânătoare, A-Yao era în biroul său făcând ordine. Mingjue era un nobil onorabil cu o putere uriașă și o cultivare spirituală de invidiat însă nu era cel mai organizat om, noroc cu A-Yao ce-l ajuta cu ordinea. Terminase treaba când pe ușă intrase nimeni altul decât Huaisang.
MengYao: E totul bine Huaisang? Te pot ajuta cu ceva?
Huaisang: Ar fi ceva ce aș vrea să te rog...
MengYao: Spune, te ascult!
Huaisang: Ei bine... știi cât de mult îmi place arta și....am învățat un stil nou de a desena corpuri și... știi că fratele meu nu e de acord cu ceea ce fac ,iar tu ești singurul care mă susține așa că...A-Ai vrea să fii modelul meu?
MengYao: Mi-ar face plăcere! Spuse zâmbind.
Huaisang: Chiar?
Aprobă ușor de cap. Huaisang era așa încântat, avea noroc că A-Yao îl susținea, îl ajuta mereu atunci când fratele său mai mare se enerva că în loc să se antreneze el picta. Acum era și mai fericit că va putea avea un model, și încă unul foarte frumos. Ajunși în camera de lucru a lui Huaisang acesta își ia repede unstensilele necesare fiind foarte nerăbdător să înceapă.
MengYao: Ce ar trebui să fac acum?
Huaisang: Te-aș ruga să-ți dai hainele jos, lasă-ți doar pantalonii pe tine.
CITEȘTI
The Untamed🌈Oneshot🌈
RomanceToate detaliile despre asta carte le veți găsi în ✨Prezentare✨ Dacă nu vă place ce fac dați mai departe ,nu-mi săriți în cap!:)) Lectură plăcută!😍