Jiang Cheng top
Wei Wuxian bottom
Jiang Cheng: Wei Wuxian, întoarce-te acasă!Wuxian: Aici e casa mea acum... nu îi pot abandona,sunt familia...
Ochii puțin înlăcrimați al proaspătului lider al clanului Jiang îl privesc neputincioși pe Wuxian cum se îndepărtează, pierzându-se printre umbre.
Jiang Cheng: Familia ta....Și eu ce sunt...?
Șoptește ușor cu un glas tremurând,se abținea să urle. Ce s-a întâmplat cu Wei Wuxian al lui? Când se stricase totul între ei? De ce îl ignora așa? Parcă nici nu mai exista în viața lui... Toate acestea au început din momentul în care au ajuns în Gusu când erau adolescenți... Dacă nu era acel Lan...Wei Wuxian nu ar fi fost așa,de când s-au împrietenit și-a petrecut mai tot timpul cu Lan Zhan, uitând de el.
Jiang Cheng era îndrăgostit de Wei Wuxian încă de când tatăl său la adus în debarcaderul cu lotuși. Îi plăcea să se țină după el, însă fiind o fire impulsivă și orgolioasă prefera să ascundă tot ce a simțit. Îi era teamă să-și arate sentimentele, deoarece spune el că Wei Ying a fost mereu un copil uimitor,vorbea liber cu toată lumea, nu se temea de nimic cu excepția câinilor,era un talent înnăscut, reușea să iasă singur din orice încurcătură. Jiang Cheng s-a temut mereu că nu era destul de bun pentru Wei Wuxian, iar acum gândul că s-a răcit așa de el îl distrugea pe interior.
Epuizat din cauza sentimentelor de dispreț, gelozie, tristețe, ură,abandon, singurătate Jiang Cheng a căzut în genunchi cu mâinile sprijinite pe iarba ce-i servea ca un covor moale.
Jiang Cheng: De ce...de ce trebuie să fii mereu tu eroul?De ce te-ai îndepărtat așa de mine...DE CE ÎL IUBEȘTI PE LAN ZHAN ȘI NU PE MINE??
A strigat cât a putut de tare să-și verse amarul și furia necontrolată, nu a plâns așa nici când și-a pierdut părinții...Credea că Wei Ying îl iubea pe Lan Zhan și că de asta nu vrea să-l mai vadă..cine știe ce îi băgase acel Lan în cap.
CITEȘTI
The Untamed🌈Oneshot🌈
RomanceToate detaliile despre asta carte le veți găsi în ✨Prezentare✨ Dacă nu vă place ce fac dați mai departe ,nu-mi săriți în cap!:)) Lectură plăcută!😍