❤️Wei Wuxian x Lan Zhan❤️

38 5 16
                                    

Wei Wuxian top

Lan Zhan bottom

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lan Zhan bottom

Wei Wuxian a fost mereu un copil jovial care făcea întotdeauna doar ceea ce își dorea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Wei Wuxian a fost mereu un copil jovial care făcea întotdeauna doar ceea ce își dorea. Pentru unele persoane era o mică pramatie, în afară că era un mic iepuraș problematic,era totuși un tânăr cu mintea ascuțită, frumos din cale afară, drept, nu îi era teamă să intre într-o dispută pentru a apăra pe cineva care avea nevoie, știa cum să iasă mereu din orice încurcătură.

Păcat că gândirea lui complet diferită de a celorlalți cultivatori și calea pe care a ales să meargă i-au adus atâta ură, judecată din partea tuturor. Aproape toată lumea îl ura pentru că a les să practice cultivarea demonică. Dar ce știau ei? Dacă nu era nemernicul de Wen Chao să-l arunce în cimitirul din Yiling, Wei Wuxian a suferit și așa destul pe urma lipsei inimii de aur. Asta a fost doar o experiență neplăcută,care în urma întregii suferințe prin care a trecut ia oferit oportunitatea de a crea o cultivare nouă ce la făcut puternic. Chiar dacă după ce a devenit Patriarhul Yiling a fost privit cu ochi răi de mine toată lumea nu îi păsa ,era obișnuit să nu fie înțeles geniul.

Deși era urât exista totuși cineva care îl iubea de ceva vreme în taină. Al doilea jad al clanului Lan din Gusu, Lan Zhan. Nu ar fi crezut nimeni,nici chiar Wei Wuxian, că fix el se îndrăgostise. Mereu avea o atitudine sobră și părea că prezența acestui iepuraș buclucaș mai mult îl enerva, însă ăsta era modul său de a-și ascunde sentimentele. Lan Zhan nu era genul să arate cum se simțea,mai ales când era vorba de mărturisitul dragostei sale pentru Patriarhul Yiling. Chiar dacă îl iubea nu era întocmit de acord cu cultivarea demonică pe care Wei Wuxian o folosea ,era destul de îndoctrinat cu regulile despre calea cea dreaptă din Gusu, credea că Wuxian își face mai mult rău dacă va continua să o practice, așa că a încercat și a tot încercat să-l convingă să renunțe, să se întoarcă cu el în Gusu. Fără rezultat, Wuxian era un mic încăpățânat,se simțea și așa bine cu puterile sale.

Wei Wuxian se schimbase deja destule de mult după ce s-a întors în noua formă ca Patriarh al Yiling, devenise mai impunător, numai era acel copil glumeț, părea că nu îi păsa de nimic. Era din ce în ce mai distant , faptul că a început să evite să mai vorbească cu Lan Zhan, i-a adus numai suferință micului jad. Îi era și așa greu că nu i se putea confesa din cauza fricii să nu fie respins, acum nici să-l mai aibă prin preajmă nu putea. Situația avea să devină și mai nasoală în momentul când Wei Wuxian a decis să plece în Yiling ca să îi păzească că ultimii supraviețuitori ai clanului Wen de restul clanurilor. Până la urmă ei nici nu aveau treabă cu clanul Wen,erau vindecători nu criminali! Wuxian și-a luat responsabilitatea să le fie lider , să le ofere o nouă casă în Yiling și să le confere siguranță și protecție. Erau ca familia lui.

The Untamed🌈Oneshot🌈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum