Hi... Nama aku Muhammad Danish Aiman.. aku berusia 13 tahun... Aku ni bukan la macam org lain.. aku Masih tidak balir.. badan aku kecik.. kurus Dan tak sado... Kulit aku putih Dan aku tak lembut... Aku Ade seorang adik.. namanye Iman. Umur die 12 tahun... Aku ni tak kaya mana... Hanye serdehana..
Kisah ni bermula masa aku 12 tahun dulu... Aku tak pernah Ade rasa suka dekat lelaki atau perempuan.. aku tak de langsung feeling2 tu... Tapi time ni kawan aku ni ingin bersunat... Aku Dan die disunatkan bersama... Selepas kami bersunat aku suka melihat konek aku sendiri... Time ni la aku rasa nak tegok konek org lain... Aku pun curi2 tegok konek kawan2 aku.. atau pegang2 Dari luar seluar mereka..
Tapi bila masuk form 1.. aku dah rasa macam nak konek diorang.. sebab aku dah tegok porn2 gay di phone aku.. aku pun Cuba membuat dengan mereka.... Aku Ade seorang kawan aku ni... Nama die Irfan.. sebaya dengan aku... Die ni la ajar aku tegok porn semua tu... Satu hari aku akan buat sesuatu dengan die....
Awal tahun... Aku dah siap barang2 sekolah aku.. aku dah susun buku.. aku dah gosok baju sekolah aku... Dah ready semua... Kemudian adik aku datang...
Iman: ahh.. Abg.. bole tolong Iman tak?
Aku: ye Iman tolong ape?
Iman: tolong gosokkan baju Iman..
Aku: heish.. ye la.. bak..
Iman: tq Abg..(sambil peluk aku)
Kemudian Iman masuk ke bilik ye.. aku agak suka bila adik aku peluk aku... Tak Tau kenape konek aku terus tegak... Mungkin muka Iman comel kut... Aku pun jadi Abg yg baik buat sahaja..
Esok paginye aku bagun Dan kejutkan Iman untuk ke sekolah... Aku sekolah petang.. Iman sekolah pagi.. aku saja je bagun pagi2 macam ni... Selepas Iman ke sekolah aku pun sarapan Dan mandi... Dalam bilik air aku pun membelai konek aku... Aku bayangkan muka Iman... Tak lama selepas tu aku terpancut di shower... Agak bayak aku pancut... Selepas tu aku terus bersiap2 pergi ke sekolah...
Dalam perjalanan aku duduk di depan dalam kereta...
Ayah: Nish.. kamu takut tak?
Aku: takut la jugak sikit...
Ayah: alah jangan risau.. sekolah menegah ni Ade kawan2 kamu dah kenal...
Aku: ouh..
Aku pun Salam tangan ayah aku Dan turun.. sesudah masuk sekolah aku terus ke barisan tempat berkumpul... Minggu orientation dah abis... Aku duduk dalam kelas Dan berdiam diri sahaja... Kemudian Ade seseorang datang duduk sebelah aku...
Irfan: Nish ape kau termenung sorang ni?
Aku: eh Irfan.. aku ingat kau kelas lain...
Irfan: dah dapat satu sekolah dengan kau pun dah ok Tau...
Aku: tapi sekelas lagi bagus... Bole borak2
Irfan: hehe seronok do nak belajar...
Aku: umm Irfan.. suara kau kenape serak2?
Irfan: ouh aku tak sakit... Bapak aku kata suara aku pecah...
Aku: hah? Sirius la? Kau dah bahlir?
Irfan: jangan cakap kuat2.. malu la..
Aku: weh abis sekolah ni datang rumah aku nak?
Irfan: ha bole...
Kemudian kami belajar la... Dalam masa waktu rehat aku membawa Irfan ke tandas...
Irfan: kenape ke tandas ni?
Aku: aku nak tanye something..
Irfan: ape?
Aku: hmm.. kau dah Ade bulu ke?
Irfan: ape kau ni? Bulu ape?
Aku: ala kau ni.. bulu konek la...
Irfan: malu aku nak cakap...
Aku: haish.. kau ni... Takpe la.. jum la makan
Aku nak tegok kalau die Ade... Aku bersabar masa balik nanti.. die datang rumah aku... Selepas tamat sesi.. aku tunggu Irfan di luar... Kemudian kami naik kereta ayah aku...
Irfan: pakcik.. bole tolong hanta saye ke rumah kejap.. sye nak abik baju...
Ayah: ha.. kamu nak tido rumah pakcik ke?
Irfan: hehe.. kalau pakcik bagi la..
Ayah: la kamu ni macam tak biasa pulak...
Aku: sayang ayah.. terima Kasih...
Ayah: hmm sama2...
Selepas Irfan membawa baju die.. kami terus ke rumah....
(Part 1 dah siap... Kalau korang suka vote cerita ni... Aku sambong part 2 esok.. tq kerana membaca)
YOU ARE READING
Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |
Romancekisah Dari budak yg ada feeling songsang.. Mari kita lihat bagaimana hidup die.. (sebelum ni aku Ade buat tetapi di ban.. so kesah ni tak sama macam dulu)