Aku dah 2 hari tak berjumpa Irfan.. sebab latihan sukan die ni... Aku pun buat deal dengan die nak datang latihan die... Waktu malam la... Die kata nanti Abg zakwan datang ambik aku... Erh... Mamat ni lagi.. takpe la asalkan dapat jumpa Irfan... Selepas mandi aku tanye ayah aku nak pergi.. die bagi.. aku pun tunggu si zakwan ni.. bunyi moto di depan rumah...
Zakwan: aslm.. danish?
Aku: wlsm...
Zakwan: ouh sini danish duduk.. hehe..
Aku: haah..
Zakwan: naik la... Kalau danish nak peluk Abg pun bole...
Aku: heh.. sye tak pernah naik moto...
Zakwan: ouh.. takpe peluk je..
Aku pun peluk la die... Meyampah gila tegok die seyum2 macam kerang busuk... Aku pun terasa badan die.. berketul2.. sado mamat ni.. tapi still meyampah..
Zakwan: danish.. kalau Abg panggil Nish bole tak?
Aku: hmm. Bole je..
Zakwan: hehe.. tq..Nish
Aku: ok..
Zakwan: Nish.. dah makan?..
Aku: dah tadi..
Zakwan: ouh. Kalau tak makan lagi Abg bole belanja..
Aku: eh takpe susah2 je Abg...
Kami pun sampai di sekolah.. sekolah ni bukak time malam.. sebab nak belatih.. cikgu2 semua Ade.. cikgu sukan la.. aku pun duduk di kerusi aku tegok la diorang ni.. bapak bosan Nye.. tapi aku sanggup tunggu.. selepas dalam 2 jam duduk.. Irfan pun datang..
Irfan: weh Nish sorry.. kena belatih lama sikit...
Aku: hmm takpe.. at least jumpa kau..
Irfan: jum la teman aku pergi mandi kejap..
Aku: tak bole mandi kt rumah ke?
Irfan: weh tak selesa la.. jum2..
Kami pun ke bilik shower sekolah... Dalam tu hanye aku Dan Irfan... Die pun bogel Dan masuk ke kubical mandi.. aku duduk di depan jaga baju irfan... Tiba2 Ade org masuk...
Zakwan: eh Nish? Buat ape sini?
Aku: hi.. teman Irfan mandi...
Zakwan: ouh.. Abg pun nak mandi ni..
Aku: ouh (dalam hati: asal nak cakap kt aku?)
Zakwan: Nish pls teman abg sekali Tau..(keyit mata kt aku)
Die pun Mula membuka baju die.. aku curi2 pandang.. badan die kurus sado.. kulit itam Manis.. die tinggi.. aku agak terliur melihat six pack die..
Zakwan: hai.. curi2 pandang ke?
Aku terus pandang phone aku balik.. Irfan pun keluar..
Irfan: weh kejap Tau aku nak ambik bag aku..
Aku: weh nak ikut...
Zakwan: ala Nish teman abg...
Irfan: ha kau teman la Abg tu.. nanti die jugak hanta kau ke sini..
Aku: haih.. ye la..
Irfan pun pergi keluar... Aku tinggal dengan zakwan yg separuh bogel..
Zakwan: Nish tak Kesah kan Abg bogel depan Nish?
Aku: heh.. t..tak pun..
Aku sebenarnye nak tegok badan die.. haih nafsu aku ni tak bole kawal.. die pun menaggalkan selaur die hanye tinggal boxer je.. aku Masih curi2 pandang...
YOU ARE READING
Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |
Romancekisah Dari budak yg ada feeling songsang.. Mari kita lihat bagaimana hidup die.. (sebelum ni aku Ade buat tetapi di ban.. so kesah ni tak sama macam dulu)