part 7 : hari sukan.

3.8K 63 0
                                    

Minggu ni di sekolah aku Ade sukan... Aku ni tak minat sangat sukan2 ni... Aku datang minggu sukan ni pun sebab nak jumpa dengan Irfan je.. Irfan Ade masuk acara balapan.. aku pun tunngu je Irfan di tempat duduk.. selepas die abis die datang kepada aku...

Aku: kau dapat no 3 je?

Irfan: yg lain tu laju sangat... Asalkan dapat no 3...

Aku: kalau kau teruskan bersukan macam ni badan kau bole jadi sado..

Irfan: kau suka badan sado ke?

Aku: sikit la... Tapi aku dah happy dengan badan kau sekarang ni..

Irfan: heh.. kau ni.. sayang kau..

Aku: hehe dah la Jom makan.. aku lapar..

Kami pun pergi ke pondok makanan.. cikgu yang dah sediakan.. makanan ni semua percuma... Baik hati betul cikgu2 ni.. kami duduk di tempat tertutup.. Dan dating di Sana..

Aku: kau Ade ape2 acara lagi ke?

Irfan: takde... Tu je last harini...

Aku: ouh... So nak buat ape sekarang ni?

Irfan: tah.. duduk dewan je kut...

Irfan Mula membuka baju die kerana panas..

Aku: kau bukak apasal?

Irfan: panas ah... Kau tolong ambikan beg aku... Aku penat..

Aku: aik? Aku pulak?

Irfan: ala.. bole la baby... Pls..

Aku: haiih... Yela2..

Irfan: tq baby...

Aku pun turuti ape die cakap.. aku pergi ke datanran Dan ambik bag die.. Dan kami bergerak ke bilik air...

Aku: kau nak buat ape sini?

Irfan: aku nak kau teman aku Jap.. aku nak mandi..

Aku: ha pergi la...

Irfan pun masuk Dan membuka baju2 die.. Dan campak ke aku... Seluar die agak berbau.. tapi aku terus simpan dalam bag.. kemudian die campak boxer die kt aku... Aku pun ambik Dan aku tergelak hati nak bau boxer die.. fuh wangi Nye la... Bukan bau sabun tapi wangi bau badan die... Aku menghidu dengan sangap Nye.. konek aku dah tegak dalam seluar.. kemudian aku simpan boxer die dalam bag aku.. Irfan pun dah siap mandi Dan siap berpakaiyan.. kami pun keluar... Aku melihat Irfan tidak memakai boxer.. aku nampak kelibat konek die..

Irfan: ape yg kau tegok2?

Aku: kau tak pakai boxer ke?

Irfan: aku bawak 1 je tadi.. tiba2 hilang pulak..

Aku: la mana pulak hilang?(padahal aku yg ambik)

Selepas abis sesi tu kami pulang je rumah... Aku keluarkan semula boxer Irfan.. bau konek die Masih Ade.. aku menghidu sehingga konek aku tegak... Malam tu aku melancap sambil terbayang muka die... Dan menghidu boxer die..

Aku: fuh... Irfan... Huh..

Aku makin laju melancap.. aku hanye bayangkan muka die sahaja... Kemudian aku nak terpancut.. aku terus gulung boxer tu die konek aku Dan pancut..

Aku: hmmph.. Irfan...(Crottt Crottt)

Abis boxer die kena air mani aku.. kemudian aku simpan boxer die dalam almari Dan aku tido..

Pagitu aku bagun aku siap2 ke sekolah.. aku pakai boxer Irfan semalam Dan pakai seluar trek Dan baju sukan.. Dan terus ke sekolah...
Sampai2 sahaja aku terus duduk di datanran.. boxer Irfan ni agak tak selesa... Sebab aku dah pancut semalam.. boxer ni jadi keras sikit...

Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |Where stories live. Discover now