part 14 : Akil bahlir.

2.9K 58 1
                                    

Harini hari cuti... Aku duduk rumah je... Aku bagun pagi Dan kejutkan Iman.. kemudian aku turun bawah Dan sarapan... Harini hari sabtu.. Ayah Dan mak aku kerja.. so pagi ni je diorang Ade... Selepas parents aku keluar.. aku naik atas semula.. aku nak tegok Iman nk dah bagun ke tak... Mungkin die sambung tidur kut... Bila aku bukak pintu aku terkejut.. Iman sedang melancap atas Katil die... Die mendesah2.. aku yg sedang tegok pun sudah bernafsu... Konek aku tegak... Tak lama lepas tu die pun pancut... Kemudian die perasan aku di pintu...

Iman: ah Abg...

Die terus ke pintu... Aku pun terkejut Dan lari..
Die kejar aku ke bilik aku Dan die pegang tangan aku...

Iman: Abg tolong jangan marah Iman... Jangan bagi Tau mak.. pls Abg....

Tangan die Masih ade air Mani die tadi... Die terus pegang tangan Aku. Air Mani die di tangan aku..

Aku: takpe la Iman... Abg pun buat macam tu...

Iman: ye ke?

Aku: hehe ye.. bayak Iman pancut tadi..

Iman: heh.. eh!.. terkena tangan Abg pulak...

Aku: takpe... (Aku menjilat air Mani die..)

Iman: Abg makan?

Aku: hmm sedap air Mani Iman.. adik Abg ni dah besar la...

Iman: hehe Iman malu la Abg..

Aku: dah pergi mandi...

Iman: ok Abg... Uh lagi satu.. Iman nak tanye..

Aku: ape tu?

Iman: kenape Ade rambut kat sini?

Aku tegok Iman dah Ade bulu konek.. halus je.. dalam 3 atau 4 helai je...

Aku: ouh Iman kan dah besar.. tu sebab tumbuh bulu...

Iman: Abg pun Ade?

Aku: erh.. takde.. hehe... Tapi Iman ni cepat membesar la maksutnye...

Iman: tapi Iman tak nak... Bole Abg buangkan?

Aku: uh.. bende tu tak bole buang...

Iman: ala..

Aku: tapi bole cukur...

Iman: ha.. Abg tolong la buatkan...

Aku: erh.. Abg... Umm..

Iman: tolong la...

Aku sebenarnye tak Tau.. aku pun takde bulu lagi... Tapi aku tolong jugak die..

Aku: ye la nanti Abg buat...

Iman: Abg buat sekarang la...

Aku: haih yela2.. jum mandi...

Kemudian aku pun bogel Dan masuk bilik air... Die berdiri di bawah shower... Aku ambik pisau cukur ayah aku Dan bawah shaving cream...

Aku: Iman duduk je sini.. biar Abg buat..

Aku pun letak shaving cream Dan sapu di atas konek Iman... Sambil aku gosok tiba2 konek die tegak...

Iman: umm.. sorry Abg...

Aku: hehe takpe... Besar jugak konek Iman ye?

Iman: hehe...

Aku pun Mula mencukur.. konek die asik bergerak je.. aku pun dah Mula takut sebab muka aku betul2 depan konek die... Selepas selesai aku bilas dengan air...

Aku: ah.. dah siap..

Iman: terima Kasih Abg...

Aku: sama2..

Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |Where stories live. Discover now