part 3 : taruk belakang.

6.1K 100 5
                                    

Hari persekolahhan seperti biasa.. aku Dan Irfan naik ke kelas.. aku Masih rasa ingin melancap dengan Irfan.. kami pun berbual..

Aku: weh fan.. malam ni macam biasa.. jum rumah aku...

Irfan: kau tido rumah aku la pulak... Mak aku marah karang.. asik tido rumah org je...

Aku: bole jugak.. aku nak isap konek kau...

Irfan: bosan la isap... Aku Ade bende baru nak buat dekat kau...

Aku: huh? Bende baru? Sama ke macam melancap?

Irfan: lagi sedap... Sirius.. balik nanti terus naik dengan aku... Terus pergi rumah aku...

Aku: ok..

Harini adalah hari paling panjang.. lama Nye nak tunggu balik.. aku. Dah tak tahan nak balik.. loceng pun berbunyi... Aku terus turun Dan tunggu di bas stop..

Irfan: ai? Cepat kau turun...

Aku: hehe aku tak sabar...

Irfan: heh kau ni... Dah macam budak2 la...

Aku: aku kan muda 4 bulan dengan kau..

Irfan: ye2 kau adik aku... Adik manje ni(sambil peluk Dan cium dahi aku)

Kemudian ayah Irfan pun sampai... Sesudah sampai rumah die aku terus ke bilik die... Kemudian Irfan ajak aku..

Irfan: jum mandi sama2...

Aku: ush jum...

Kemudian aku Dan Irfan masuk ke bilik air.. aku terus menaggal towel Dan peluk Irfan..

Aku: kite buat sekarang ke?

Irfan: ala malam sikit la... Eh konek kau dah tegak?

Aku: hehe aku dah tak sabar..

Irfan: sabar ye sayang..

Irfan terus mencium aku... Konek aku menggesel ke konek die... Kami becium di bawah shower.. aku melayan Dan bertarung lidah dengan Irfan... Badan kami menjadi hangat... Aku dah ghairah... Kemudian Irfan menjilat badan aku.. setiap bahagia. Badan aku.. Dari pipi ke leher terus ke puting aku.. Irfan menghisap puting aku... Aku menahan mulut aku Dari keluarkan ape2 bunyi... Puting aku kini dah merah menyala.... Irfan tak berhenti.. kemudian die sambung ke puting aku lagi satu... Aku dah rasa sedap tak terhigga.. kemudian Irfan menjilat ketiak aku

Aku: hehe.. geli.. ahh..ahhh...

Irfan: diam sikit...

Aku: hmhmhmh.. ok..

Die sambung menjilat dengan lidah hangat die... Aku menahan ketawa sehingga terkencing...

Irfan: aku ingat kau pancut tadi..

Aku: geli sangat la...

Irfan pun sambung menjilat aku.. die menjilat perut aku.. sehingga ke pusat aku.... Makin lama makin ke bawah.. sampai lah ke konek aku..

Aku: ouh.. nak buat sekarang ke?

Irfan: tak lagi.. aku nak tegok bontot kau kejap...

Aku pun memusingkan badan aku Dan menunggeng depan Irfan.. die Mula membuka bontot aku Dan terserlah la lubang aku yg Masih ketat... Irfan Mula menjilat lubang aku...

Aku: hu.. fan sedap la.. kau jilat...

Irfan: ni baru sikit...

Kemudian die memasukan jari die... Aku terus menjerit sedikit..

Aku: EHH!!..

Irfan: bodo diam la...

Ayah Irfan: apasal lama2 dalam bilik air ni.. keluar cepat..

Irfan: kau la ni..(berbisik)

Kami pun keluar Dari bilik air...

Ayah Irfan: ni kenape pulak mandi sama2 ni?

Aku: hehe sorry pakcik sye takut mandi sorang2

Ayah Irfan: kau lelaki ke perempuan?

Aku hanye tersengih dan masuk ke bilik Irfan semula.. kami pakai baju Dan pergi makan... Selapas selesai makan kamj masuk dalam bilik semula...

Aku: weh jum sambung...

Irfan: ha jum(sambil mengunci pintu)

Kami berbogel Dan terus baring atas Katil..

Irfan: aku nak kau baring lepastu bukak kangkang kau..

Aku: macam ni?

Irfan: ha lepastu kau pegang kaki kau macam ni..

Aku: ouh macam ni eh?

Irfan: ha betull... Ok aku nak sambung...

Irfan Mula menjilat bontot aku semula.. kalini die masukan lidahnye ke dalam...

Aku: ouh.. sedap ah..

Irfan: tak sakit ke?

Aku: Ade sikit.. tapi kebayakkan Nye rasa sedap..

Irfan: ouh kalau macam tu aku taruk terus la...

Irfan meludah di lubang aku Dan masukan konek die kedalam...

Irfan: ok sedia Nish.. aku masuk...

Kemudian aku merasakan konek die masuk.. tetapi rasa sakit tiba2 datang.. aku menjerit..

Aku: AHH!!!..

Irfan: ok tak?

Aku: hmm ok.. masuk je..

Irfan masukan dengan perlahan2 sehingga ke panggal konek die...

Irfan: Huf.. dah masuk semua...

Aku: tu je ke?

Irfan: Jap aku buat...

Irfan Mula megoyankan badan Nye kedepan Dan ke belakang.. makin lama makin laju...

Aku: huh.. wahh.. ahh.... Haa.. ha..

Irfan: hmm ketat.. huuuhh.. Erhh...

Aku: sedap Nye.. hmm.. laju lagi Irfan...

Irfan lagi laju.. Katil die bergoyang2 aku mendesah tak ingat dunia... Irfan makin sangap..  kemudian aku dilancap oleh Irfan...

Aku: huuuhh.. sedapnye... Fan.. aku nak pancut...

Irfan: aku baru lancapkan kau.. takkan nak pancut dah?..

Aku: hmmrrm tak tahan... Hmpph(Crottt Crottt)

Air Mani aku bersepah2 di atas badan aku... Irfan menjilat semua.. aku dah penat.. Irfan masih menjolok aku dengan kuat...

Irfan: Erhh.. Nish aku nak pancut... (Crottt)

Penuh air Mani dalam bontot aku... Kami baring bersebelahan..

Aku: weh.. aku nak tanye kau something..

Irfan: ape?

Aku: kau nak kau jadi boyfriend aku bole?

Irfan: boyfriend?

Aku: kita pun dah lama kawan... Aku sayang kau fan.. (sambil memberi ciuman di mulut Irfan)

Irfan: betul ke ni?

Aku: aku sayang kau fan..

Irfan: baby.. I love you to..

Kami bercium mulut... Konek kami pun Mula tegak semula.. ni bukan sebab nafsu dah.. ni sebab sayang.. aku sayang Irfan.. aku nak die... Aku cinta die.. kami sambung menjolok... Aku sanggup bagi ape sahaja kepadanye...

(Ni part 3.. memang agak rushing sebab cerita ni aku dah pernah buat... Ni Cuma buat semula... Tq kerana membaca vote cerita ni kalau nak aku sambung)

Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |Where stories live. Discover now