part 16 : iman Dan Danial.

2.7K 44 5
                                    

𝙄𝙢𝙖𝙣 𝙋𝙊𝙑 :

Aku dikejutkan oleh Abg aku... Harini cuti... Memang agak ngantuk.. semalam aku tido kul 2 pagi.. rasa penat.. aku pun mandi Dan turun.. selepas makan aku baring semula di dalam bilik... Aku tak Tau nak buat ape.. aku bukak phone aku Dan tegok gamba2 Abg aku...

Kalau nak Tau setiap malam kalau Abg aku tido aku akan masuk dalam bilik die.. Dan bukak selaur die.. aku suka menghidu konek die.. sebab bau die wangi.. memang setiap malam aku buat... Aku akan tangkap gamba Abg aku tegah tido... Kadang2 die terjaga tapi aku meyorok bawah Katil die.. selepas die tido aku sambung tangkap balik... Kembali kepada cerita..

Aku tegok la gamba2 Abg aku yg separuh bogel.. nafsu aku terus mencanak.. konek aku pun tegak.. aku meraba konek aku sendiri.. sambil melihat gamba Abg aku... Muka die comel... Aku sayang Abg aku... Tiba2 ayah aku datang... Aku sempat cover.

Ayah: Iman ayah kelaur dengan mak ye.. kamu duduk dengan Abg...

Aku: ok ayah.. bye..

Aku pun kembali melihat gamba Abg aku.. konek aku pun dah tegak aku Cuba nak melancap.. tiba2 Abg aku datang..

Danish: Iman.. turun kejap kawan abg nak jumpa

Aku pun cepat2 pakai seluar.. konek aku masih
Tegak.. aku pun tutup dengan bantal Dan datang ke Abg aku... Dah sampai je aku tegok Ade Abg hensem sebelah Abg aku.

Danish: ha Danial.. ni Iman..

Danial: ouh... Hi Iman...

Aku: hi Abg... (Muka muka menjadi merah)

Danish: kau nak borak2 dengan die bole je kan Iman?

Aku: hmp..(seyum)

Aku suka Abg aku.. Abg aku comel.. tapi Abg Danial ni... Hensem... Aku tak bole tutup rasa malu aku.. konek aku Masih keras di belakang bantal ni.. kami pun tegok tv.. Abg aku pergi buat kerja rumah.. Danial pun becakap dengan aku..

Danial: Iman kan?

Aku: haah..

Danial: ouh Iman comel la..

Aku: ye ke?... Hmm Abg hensem...

Danial: eh ye ke?

Aku: hehe haah..

Seluar Pendek aku dah basah dengan air mazi aku Dari tadi mengalir melihat muka Danial...

Aku: Abg Iman nak naik ye.. bye..

Danial: hmm nak ikut.. Abg Nish buat kerje la pulak...

Aku: hehe jum..

Danial: kenape Iman letak bantal kt situ?

Aku: hehe saje...

Kami pun sampai dalam bilik aku... Aku kunci pintu.. Danial pun main phone die.. aku nak melancap sangat ni.. aku dah tak tahan tapi danial asik meikut aku je.. kemudian aku bukak phone aku lepastu main tangkap2 gamba.. aku nak tangkap gamba Abg Danial ni.. hehe bole buat projet nanti.. time aku tangkap tiab2 Ade flash..

Danial: ouh Iman suka tangkap gamba ye.. Jom kite main filter nak?

Aku: ahh.. bole jum...

Kami pun main tangkap2 gamba.. senang kerje aku.. takyah sorok2 die sendiri yg selfie dalam phone aku.. sambil2 tu Danial tegok balik gamba2 tu kt gelery phone aku.. tiba2 die ternampak gamba Abg aku bogel...

Danial: umm.. ni bukan danish ke?

Aku: ah... Tak...

Danial: Iman tangkap time Abg tido ke?

Cinta budak sekolah Gay | COMPLETE |Where stories live. Discover now