İyi okumalar.
*********
Sertçe bir küfür ederek hızla ormana geri girdim. Sese doğru koştuğumda Umayı çalılıkların arasında her tarafı yara içinde baygın şekilde gördüm.
Yılanı gördüğümde ondan korktuğunu anladım. Hızla giderek yılanın başını sertçe ezdim.
Dikkatli bir şekilde topraktan aşağı kayarak çalılıkların oraya indim. Umayın koluna girerek onu çalılıklardan kaldırıp sürükledim. Toprağa yatırdığımda yılan ıssırığı var mı diye hızla kontrol ettim neyse ki yoktu.
Onu büyü yardımıyla kaldırıp tekrardan yukarı çıktık. Her ihtimale karşı kollarından tutarak onu kendi evime sürükledim.
Kapıyı sertçe açtığımda baygın bedeni yatağa bıraktım. Ayakkabılarını çıkarıp kapının oraya fırlattım. Yüzündeki çamuru silmek için kumaş parçasını ıslatıp geri döndüm.
Yavaşça yüzündeki çamuru sildikten sonra ortaya çıkan yaralarına ilaç sürmek için dolaba doğru ilerledim oradan ilaçları alıp tekrardan Umayın yanına geri döndüm.
Yaralarını yavaşça temizledim. Onu orada bırakıp evden çıktım ve ormanda kalan torbaları almak için geri döndüm. Bunu yapmaya bilirdim fakat o torbalar olmazsa başı derde girerdi , yanında kaldığı ailesi ona kıza bilirdi. Ailesi bir kurt adamlardan oluşuyordu acaba gerçek ailesi olmadığını biliyor muydu? Ne de olsa anne dediği kadın insandı.
O aileye nasıl verilmişti? Çok merak ediyordum her şey gizemli bir haldeydi. Sadece onun tahtın asıl varisi olduğunu biliyordum bunu duyduğum ana döndüm.
6 ay önce
Elimdeki fotoğrafa baktım. Uzun siyah saçları kahverengi gözleriyle kocaman gülümseyen kıza " onu takip edeceksin ve bize her hafta rapor göndereceksin." Varisin sağ kolu konuşurken merakla sordum.
" Kim bu kız özelliği ne ? Neden onu izlememi istiyorsunuz."
" Bunlar seni ilgilendirmeyen şeyler Asena krallıkta yaşamak istemiyordun bu da sana bir fırsat." Gerçekten istemiyordum fakat yeni yaşayacağım yer krallıktan daha kötüydü en azından özgürüm diye düşündüm.
Onu onayladım. " Tamam görevimi yerime getireceğim" bana aferin dercesine baktı. O an onun o aptal yüzünü yakmak istedim.
"Çıkabilirsin." Salondan ayrıldığımda kapının orda durdum aralıktan görünen muhafız ve varisi izledim. " O kızın ortaya çıkmaması gerekiyor ortaya çıkarsa yerimi alır! "
" Buna izin vermeyeceğim efendim, o taht sizin hakkınız. "
" Tahta geçtiğimde istediğin mevkiye ulaşacak ve sevmediğin kişilerden intikam almana izin vereceğim." Dedi varis
Duyduklarımla ağzım açık kalmıştı. Tahtın gerçek varisi bulunmuş muydu?! Bu inanılmazdı onun tahta çıkması gerekiyordu böylece taç parlar ve krallık eski muhteşem gücüne tekrar kavuşurdu.
**********
Ormanda ilerlerken duyduğum adım sesleriyle hızla ağaca tırmandım. Belli bir mesafe bıraktıktan sonra sağlam görünen bir dala oturdum. Gelenler kurt krallığı'nın muhafızlarıydı burada ne işleri vardı? Hemen üzerinde bulunduğum ağacın dibinde durdular ve konuşmaya başladılar.
Dikkatle onları dinledim.
" Bugün ormanda bir yanmış bir ceset buldular , halk korkuyor bunun bir cadının yaptığını düşünüyorlar. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlenmiş Cadı
Werewolf"Demek eyaletin korktuğu cadılardan biri sensin ha?" Dedi alaycıl şekilde. "Varlığımız krallığınızın en büyük korkusu olduğunu bilmek beni gururlandırdı. Ne o yoksa sen benden korkmuyor musun?" dedi giydiği pelerinden görünen tek yer olan kırmızı...