2 глава

125 6 1
                                    

7:40 ранок
- Україно, прокидайся тобі ще до школи потрібно.
- я не піду сьогодні..
- чому?
- я не хочу вставати..
- сьогодні ти ідеш тому що мене до школи визвали, але завтра може не підеш. Добре?
- Добре, тоді піду.
- я тебе чекаю на кухні.
УПА сказав це та вийшов з кімнати оставив Україну в своїх думках. Одівшись Україна пішов на кухню до УПА.
- на тобі гроші, у школі поїш чи у магазині щось купиш бо поїсти ти не встигаєш.
Чоловік протягнув малому 500грн.
- а чого так багато?
- а тобі не подобається? Можу забрати якщо хочеш. - з насмішкою сказав старший.
- ага ще чого. Так я тобі і віддам.
Україна з УПА вийшли з дому та сіли у машину.
- даш мені машину покататись?
- звісно, зараз вже даю.
- я не розіб'ю її.
- ти знаєш при якому условії я тобі її дам.
- не буду я трахатись з тобою.
- Чому зразу трахатись? Прибереш весь дім ще щось зробиш тоді дам.
- ні дякую, не треба мені твоя машина
- ну от вали до школи.
- а ти куди?
- як куди? У секс-шоп.
- а якщо серйозно?
- я серйозно.
- все я у школу! До побачення!
-Люблю тебе пока, пока💕! - УПА крикнув це услід до розлюченого України. На що Україна покрив матом та показав середній палець.
Коли незалежній зайшов до школи вже був урок.
- добрий день, вибачте за запізнення.
- хлопче привіт, іди до вчителя який тебе визвав з батьком.
- як з батьком? Зараз?
- так, іди. Не затримуй мені урок.
Україна взяв до рук телефон та почав дзвонити "батьку"
- чого тобі? В тебе зараз урок наче?
- тебе хочуть побачити зараз.
- я теж багато чого хочу.
- ти прийдеш чи мені казати що мій батько спився?
- буду через хвилину.
- ось і добре.
Поки Україна розмовляв по телефону він вже дійшов до кабінета.
- добрий ранок, можно зайти?
- заходь. Де батько?
В кабінеті його вже чекали вчитель та хлопець якого вдарив Україна.
- зараз буде.
Коли Україна зайшов до кабінету на його плече поклали руку, коли він обернувся він побачив злегка розлюченого УПА.
- добрий ранок, ви батько цього юнака?
- так я, чого визвали?
- ваш син вдарив мого сина не за що! Якщо не вмієте виховувати дітей то нащо народжували його?
- по перше, я не його рідний батько. По друге це хто ще дітей виховувати не вміє? Ваш урод докопався до мого ось він йому і влупив.
- не називайте мого сина так! Він хороший хлопець!
- я не хочу з вами спорити, але я скажу одне. Якщо ваш синок ще раз троне мого то він буде лежати присмерті. У вас є докази того що мій син вунуватий?
- ні але..
Вона успіла договорити як УПА її перебив. Та почав говорити до її сина з дуже серйозним та розлюченим поглядом.
- слухай мене,ти розбалуваний малолітній дебіл. В наступний раз якщо це повториться будеш без зубів лежати. Ти реально думаєш що це смішно приставати до інших людей? Ти думаєш що це смішно?!
- ні.. - майже чутно сказав хлопець.
- я теж так думаю. Якщо ще раз зробиш щось подібне думай мозгами, бо не всі будуть мовчати. А тепер ви мамаша. Ви дітей виховувати вмієте чи ні? Ваш син фізичний та моральний тиран якщо ви не займетеся їм то ви знаєте, що з нього виросте.
Вони нічого не сказали як Україна з УПА вже були у машині та їхали додому.
- Україна, якщо щось станеться говори мені. Я все зроблю щоб ти почував себе добре.
- спасибі.. за все.
----------.         -----------.        ----------.      ---------
Ось і другу главу я написала вечором може буде друга.
До зустрічі 💕

Я завжди буду з тобоюМесто, где живут истории. Откройте их для себя