5 глава

131 5 0
                                    

Повстанець підняв Україну на руки та поніс до своєї кімнати.
- УПА! Відпусти мене! - Україна почав лупити УПА у груди та живіт.
- хахахах годі барахтатися.
- ну так від..
Україна не договорив та полетів у низ на ліжко.
- ти дурний?!
- дякуй, що не на підлогу.
Їхню розмову перервав телефонний дзвінок.
- УПА, тобі дзвонять іди відповідь.
- іду вже.
Дзвонив знайомий повстанця, він спросив не хоче УПА сходити у бар випити. УПА не п'є, але алкоголь його не бере та і пити він вміє.
Після дзвінка
- Україно, підійди до мене!
- що таке?
- я піду сьогодні в бар.
- ого, дід кістки розім'яти вирішив?
- ну а що мені з тобою тут сидіти постійно?
- ти ж не п'єш.
- іноді можна.
- слухай, можна я з тобою піду?
- ще чого? Ти одразу ж і на п'єшся.
- все добре буде.
- добре, можеш піти зі мною, але будеш постійно поруч.
Поки Україна був у шоці з того, що УПА так легко дозволив піти з ним. повстанець якщо так можна сказати погладив кучеряве руде волосся України, та пішов одягатися.
Через 20 хвилин
УПА виглядав не свої роки а на студента те що він був неймовірно красивий заперечувати було не можна. Одяг був повністю чорний крім сріблястої цепі на шиї, водолазка,піджак, брюки-кльош та у берцях а довге густе чорне волосся було зібране в неохайну гульку, все це доповнювала бліда шкіра та янтарного кольору очі.
Коли Україна прийшов до кухні в нього дар речі пропав скільки він знає УПА, але таким він його ще не бачив.
- зібрався Україна? Ти завжди дуже красивий та сексуальний. - трохи сміясь сказав УПА.
Україна був одягнений у сіру мішкувату футболку, труби( вид джинс ) та у чорні конверси це виглядало дуже красиво до кучерявого рудого волосся.
- і ти вже не такий дід, але як був педофілом їм і остався.
У барі
- УПА ти привів із собою друга?
- це мій "син".
- коли у тебе син з'явитися успів?!
- він не мій рідний син.
- УПА давай підемо до барної стойки. - тихо сказав Україна. Він не часто буває у таких місцях по-перше УПА не відпускає по-друге не любе п'яних людей. А з УПА пішов бо було нудно тим паче він знає, що у сраку УПА не п'є, з ним спокійно.
- звісно, пішли. - він говорив це тепло та люблячи. Не дивлячись на дуже тяжке минуле, руку на Україну не піднімав ніколи і завжди говорив з ним спокійно будто він не чує як міг кричати Україна. Повстанець показував йому яка має бути справжня людина.
За барною стойкою
- мені будь ласка віскі. чому ти нічого не п'єш УПА?
- не хочу. Ти сильно не пий мені тебе ще додому волокти.
- звісно. - Україна, не послухав опікуна та пив вже другий бокал.
Поки Україна займався своїми справами, повстанцю вже махала якась молода дівчина.
- Привіт, ви такий красивий і без пари. Мені 19, а вам? - спитала дівчина.
- привіт, у мене є пара це по-перше а по-друге мені 35.
- хто ваша пара?
УПА повернув голову на вже п'яного Україну.
- ти скільки випив?! - УПА не кричав просто був незадоволений.
- трішки. - з задоволеною либою на лиці говорив Україна.
УПА підійшов сказав що вони їдуть додому, взяв Україну на руки та поніс у машину.
- слухай, я раніше не говорив, що ти такий красивий, сильний та високий?
Було дуже приємно почути це він України який рідко говорив щось подібне у сторону УПА. Пам'ятаєте дівчину якій сподобався УПА? Вона просто у шоці та незадоволена дивилася на це. УПА поклав Україну заднє сидіння а сам сів за руль.
Вже дома
Коли УПА присів щоб розутися Україна підняв голову УПА та поцілував. І так вийшло що він вже був у нього на руках та вони були у спальні повстанця.
УПА знав що це не правильно він можна сказати зґвалтує Україну, бо Україна п'яний а УПА ні.
- ні Україно не в цей раз, лягай краще спати, добре?
Як УПА не хотілося тут і зараз виїбати наглого Україну, але він всеж розумів, що він не тварина з інстинктами хоч його кам'яний стояк говорив про інше, але повстанець зупинився.
- чому? Я не хочу спати.
- Україно я не можу це зробити розумієш? Хоча що я тобі пояснюю тиж всеодно п'яний.
Україна лише поклав руку на пах повстанця.
- Але ти хочеш. Я бачу, що тобі боляче від нього.
- боляче, але я краще потерплю чим вранці буду слухати як ти кричиш на мене. Я зараз прийду.
УПА прийшов зі снотворним він знав, що Україна просто так його не вип'є тому поклав його в рот та поцілував Україну а Україна випив снотворне.
- вранці поговоримо, добре? На добраніч.
Україна заснув а УПА пішов у гостинну займатися своїм членом бо з ним він не засне.
Вранці
Україна прокинувся з похміллям спочатку його не смутило що він у кімнаті УПА це до нього дійшло пізніше.
- де вода.. вона повинна бути поруч. Стоп. Я що у кімнаті УПА?
Україна швидко піднявся зайшов у свою кімнату випив води та пішов у гостинну там на дивані нікого не було.
- Що вчора в біса було?!
- не ори. Я в кухні кофе п'ю я тобі ще чай зробив іди сюди.
- тепер поясни, що в вчора було.
- нічого такого.
- я тобі не вірю. Чому тоді був у тебе в кімнаті з ЗАСОСОМ на шиї!
- добре, тільки на мене не кричи потім. Ми були у барі ти напився ми поїхали додому там коли я присів ти підняв мою голову та поцілував я відніс тебе у свою кімнату, але нічого не було. Хотілось витрахати тебе але цього я зробити не міг. І я ще хотів з тобою поговорити.
- про що?
- перше ти більше не п'єш коли ти п'яний то я різко стаю не педофілом та дебілом а дуже красивим короче на ізвращенца вже походиш ти. Друге я тобі клянусь у нас нічого не було без твоєї згоди я нічого не зроблю хоч ти і був згоден, але ти був п'яний, звісно язика тобі добре алкоголь розв'язав.
Україна нічого не говорив, йому дійсно хотілось би зайнятися сексом з повстанцем, але сказати це йому напряму було дуже соромно. УПА помітив, що Україна сидить червоний нічого не говоре.
- Україна, що таке? Чого ти весь червоний?
Але бажання зробити це було сильніше ніж сором тому вирішив сказати УПА на пряму про те що він хоче.
- УПА, я хочу зайнятися сексом з тобою.
Україна сказав це на повному серйозі. УПА спочатку не повірив, але дивлячись на серйозне лице України зрозумів, що це не жарт.
- Україно, це було так не очікувано..
- так і скажи, що ні.
- добре, якщо ти хочеш то ми можемо цим зайнятись.
Україна все ще сидів червоний. Він не знав як реагувати на це.
Армія встав підійшов до України присів на коліна засунув голову йому під футболку та почав цілувати гаряче тіло свого вихованця. Україна не чінив опір проти УПА. Повстанець втягнув голову, взяв Україну на руки та поніс на ліжко України. Поклав його на ліжко він зняв футболку з України та ставив червоні засоси. Зняв з себе та України все, що було Україна засумнівався що хоче цього бо в УПА були зовсім не малі розміри а член стояв колом. УПА надів презерватив та змазав член смаскою та увійшов одразу на половину. Україна вчепився в руку УПА та покривало від болю а на очах з'явилися сльози.
- Україно сонечко заспокойся якщо хочеш ми можемо перестати.
- ні, ні все добре..
- відкрий очі подивися на мене.
Україна через силу відкрив очі.
- що таке?
- тобі сильно боляче?
- так, ти повністю увійшов?
- ні, тільки на половину.
- лярво..
- ми можемо припинити якщо хочеш.
- ні, вже не так боляче..
Щоб облегшити біль України УПА ніжно цілував Україну по всьому тілу та говорив йому ласкаві слова.
- скоро не буде так боляче потерпи трохи любий.
Через деякий час
- можеш повністю увійти.
- ти впевнений?
- так.
УПА увійшов повністю та почав трохи рухатися насолоджуючись стонами України. Він любив його аж до обіду.
--------
Я писала цю главу довго бо я декілька разів міняла її зараз мені все подобається.
1284 слова.

Я завжди буду з тобоюМесто, где живут истории. Откройте их для себя