8 глава

102 5 4
                                    

Через 2 дні
За ці дні УПА захворів, хоча сам про це Україні він не говорив, але Україна сам здогадався це було не складно.
За ці два дні УПА шмигав носом, кашляв та його голос було не впізнати, він сильно сів та охрип.
- УПА, ти захворів?
- ні, з чого ти це взяв?
- не бреши. Одразу видно що ти захворів, мішки під очами, темніє в очах  та сівший і охрипший голос я впевнений що у тебе і температура.
- звідки ти знаєш що у мене в очах темніє?
- ти коли встаєш робиш два шага ти різко опираєшся об стіну та хапаєшся руками за голову. В тебе низький гемоглобін.
Україна підійшов та поклав руку йому на лоб.
- ти весь гориш! Чому ти мовчиш?!
Україна побіг за градусником та за ліками. Коли він прийшов він дав його УПА.
- іди у кімнату!
- все нормально, я в порядку.
- що ти верзеш?!
Україна був дуже розлючений на УПА, всеж таки він змусив його піти у кімнату та зміряти температуру. Там Україна не відходячи сидів з ним.
На градуснику було 37,6
- УПА, ну ти і баран..
- ну 37 і шо? Не помру.
- помреш ти, якщо будеш так відноситися до цього.
Україна пішов на пару хвилин до кухні, одразу коли він вийшов УПА встав та пішов до ванної кімнати коли він зайшов до неї йому було вже дуже погано. Там він умив лице холодною водою, в цей час у його очах різко потемніло голова заболіла різко та сильно.
Він опперся руками об раковину. Він думав що зараз впаде тут, але через силу він вийшов, тут у кімнату зайшов Україна та кинувся до нього.
- я викличу лікаря!
Бліде обличчя повстанця було замітно червоне та мов п'яними очима він дивився на Україну.
- прийди у себе. Я розумію тобі погано, але намагайся прийти до тями, якщо ти впадеш тут я тебе не дотягну.
Кивнув головою повстанець не зважаючи на свій стан усміхнувся
Україна обізвав його телепнем та допоміг йому дійти до ліжка.
Вечір
Стан УПА став краще, але вид не змінився, здавалось і так бліде обличчя повстанця стало ще біліше ніж було.
- боже ти як привид.
- а що ти хотів?
- як ти себе почуваєш?
- таке собі, я вийду покурити.
- ти так себе ще швидше похорониш.
Ця дуже погана звичка курити у майже любий ситуаціях, дуже не подобалась УПА бо Україна постійно з ним а куре він достатньо часто тому приходиться стримуватися від цього.
- УПА, я хочу у тебе дещо спитати.
- я тебе слухаю.
- що мені робити якщо я сильно люблю одну дуже рідну мені людину, але я не впевнений що вона теж розділяє мої почуття?
- не знаю, що й сказати.. якщо ти дійсно кохаєш цю людину тобто ти впевнений у цьому то прояви до неї увагу, поцікався що саме їй подобається у людині та й таке інше гадаю ти зрозумів що я маю на увазі.
- дякую тобі.
Україна та УПА дуже близькі. Україна розповідає абсолютно все, він не боїться сказати щось або спитати щось особисте, бо знає що УПА підтримає його у любій ситуації та що на нього можна покластися.
Україна зрозумів що не може без повстанця. Він найрідніша йому людина, яка ніколи його не зрадить, він дорожить їм та не хоче втратити його довіру та такі відносини з ним.
Він не знав як доречно сказати йому що він відчуває до нього, що він кохає його.
Повстанець часто кидає у адрес України двозначні жарти, які частіше за всього бісять Україну, незалежній чудово знає що УПА спеціально його бісить але не звертати уваги він не міг, тому постійно бурчить на нього що він його дістав.
УПА ще у підлітковому віці собі сказав що у нього не буде дітей він їх не нелюбив просто розумів що це не його тим паче діти це велика відповідальність, але у його житті з'явився маленький рудий хлопчик Україна. Саме Україна змусив бросити його пити, УПА дав собі обіцянку, що ніколи не підніме руку на маленьку країну, та він стримав свою обіцянку він ніколи його не бив за те що він щось зробив чи накоїв.
За Україну він готовий надерти сраку кому завгодно, але завжди говорив Україні щоб він не зловживав цим.
Тепер до УПА. Він точно зі стальними нервами, Україна був із складним характером УПА міг просто не терпіти це та відмовитись від опікунства, але коли Україна міг кричати на нього він завжди реагував спокійно. Він не один раз ризикував життям заради життя малого України за це незалежній повинен був йому подякувати. У складну хвилину завжди був поруч підтримував як міг.
Так навіщо він взагалі взяв Україну до себе? Чому не відрікся? Чому ризикує ради нього? Може це остання воля його покійного друга а може просто жалість.. УПА сам не може собі це пояснити, чому так любе Україну? Чому готовий віддати своє життя ради нього.
УПА став "татом" у 19 років, тому матусі на дитячих майданчиках завжди приймали його як "молодого татуся",
Звичайно Україна бісився на дитячому майданчику а УПА сидів на лавці та курив а коли Україну ображали чи вдаряли  він з либою на лиці дивився як Україна бив задирам єбало а матусі у повному шоці дивилися на це.
Момент з того часу
Україна рився у піску і вже хотів взяти щось у ріт, але УПА вчасно його зупинив.
- Україна ради бога, не бери це у ріт. Глисти нам точно не потрібні.
- Глисти? А шо це таке?
- це такі довгі черв'яки які ростуть у тебе в животі, паразити короче.
Україна зі страхом в очах подивився на дівчинку поруч яка вже за обидві щоки їла пісок.
- Аа вона?..
- ну це вже не наші проблеми.
УПА взяв Україну за руку та вони пішли додому.
- а звідки глисти у піску?
- у пісок собаки чи кішки в туалет ходять, отак і з'являються.
- дядьку УПА, там собаки..
- підеш на руки?
- так.
Україна встав та витягнув руки до УПА, а він взяв його на руки. Україна всім тілом прижався до УПА, він дуже боявся собак після того як одна його вкусила.
- не називай мене "дядько" називай просто УПА.
- УПА, а де мій тато?
- сонечко, у тебе його нема. Я замість нього.
- а хто це такий "тато"?
- це людина яка виховує та любе тебе більше всього на світі.
- старші діті сміялись на ді мною.. бо в мене нема тата та мами..
- сонечко моє, так у тебе нема тата та мами, але у тебе є я.
УПА сказав це дуже лагідно, йому було боляче чути таке від маленького хлопчика який не винуват у тому що в нього немає батьків.
В України були дуже пухлі щоки та і взагалі він був невеликий, тихий, спокійний та дуже милий із-за цього дівчини з компанії приятелів УПА з якими він спілкувався постійно його брали на руки та приділяли йому багато уваги. УПА брав Україну із собою бо він був тихий та спокійний як я вже писала та і ще ніхто не був проти.
Уваги у дитинстві Україні вистачало, було ще багато історій із дитинства України які пізніше я теж розповім.
Тепер до головних героїв
Через декілька нудних днів УПА переболів.
А що буде у ці дні буде далі у наступних главах.
-----
я дуже вибачаюсь за те що довго не було глав. Я буду випускати одну чи дві глави тут та одну чи дві у іншому фф у неділю.
Глави будуть частіше виходити
Мирного вам неба та ночі
До зустрічі 💕
1195 слів

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Nov 18, 2022 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Я завжди буду з тобоюМесто, где живут истории. Откройте их для себя