Вранці
- ти у школу не ідеш, зрозуміло? - не повертаючись до України сказав повстанець який був зайнятий готовкою.
- я можу поцікавитись чому?
- а тобі щось не подобається?
- та ні мені все подобається..
- ну от і добре.
- ти сам мені говорив що характер в мене не цукор, чому тоді у дит. Будинок не здав?
- Україно, любий ти знаєш мою відповідь.
- дааа ну, може скажеш вже?
- не хочу говорити про це.
- від тебе ніякої інформації не дізнаєшся. Тоді в мене є план Б це Польща може він щось знає ти же з ним війну водив.
УПА коли почув це різко зупинився та сказав грубим голосом.
- ні. Ніякого Польщі. З ним не можна водитися.
- Тоді розкажи. Нащо я тобі? Ти що закохався в мене?
- навіть якщо і закохався, але я тобі нічого не скажу і Польща не скаже бо він і сам про це нічого не знає.
Україна був ображен на УПА за це. Йому дійсно цікаво нащо він йому бо відповідь яку він сказав вночі йому не подобається. Від УПА дійсно не багато чого можна дізнатися про минуле, бо УПА відказується говорити о ньому "не хоче чіпати минуле" воно у нього було дійсно тяжким його можна зрозуміти. Він тримає все у собі нікому про це не говоре навіть Україні.
- Слухай, ти навіть мені нічого не говориш. Я хочу почути хоч щось про тебе те що ти не говориш, ми ж не чужі люди.
- мабуть ти і правий, але все одно не хочу говорити про це. Якщо я не говорю про це то на це є свої причини.
УПА сказав це та підійшов до України та обійняв його за талію.
- ти правий.. - Україна сразу перевів тему на іншу.
- чому ти постійно одягаєш ободок а не родзинку?
- мені так комфортніше а що таке?
- у тебе таке густе волосся я теж таке хочу.
- нащо воно тобі? В тебе своє є ти жеж не лисий ходиш.
- Але у тебе воно красивіше, густіше та м'якіше.
- в тебе теж красиве просто в 13 років ти вирішив зробити собі ежика та відрізав все нахер от воно у тебе більше особо і не росте.
- нахуй ти мені напам'ятав про це?
- я тобі ще довго про це напам'ятовувати буду яким ти у дитинстві дебілом був хоча і зараз і невиріс. В кого ж ти такий?
- явно не в тебе.. на нас коли подивишся сразу видно що я не твій син. Ти взагалі чому дітей так не любиш?
- вони занадто шумні мені це не подобається. Не можу сказати точно чому вони мені не подобаються.
- а мене ти як виростив?
- через крики та біль. Ти кричав постійно коли мене поруч не було а попросити з тобою посидіти було нікого, от я був з тобою 24 на 7.
- я уявляю який це був жах..
- хах, ти і зараз кричиш постійно твій батько не був таким.
- ого ти сказав мені щось про батька?
- ебать, як так я міг таке зробити..
- все ти офіційно педофіл та лох.
- а чому це я педофіл?
- тобі напам'ятати що ти мені говориш постійно?
- тобі не стидно батьку таке говорити..
- коли це ти мені батьком став? Ніколи їм не був а тут бац і все батько.
- ну тебе.
УПА пішов від України знову до плити.
- в мене тут все згоріло із-за тебе!
- це ти перший підійшов!
- малюку слово не давали!
- титану слово теж не давали а ще в пряму смислу не давали! Тим паче я не винуват що в мене 178 а ти титан 196.
УПА нічого йому не відповів бо не хотів вести далі цю безглузду розмову а ще бо йому не було чого відповісти.
- УПА, ти коли курити перестанеш? Від тебе за кілометр тхне куривом.
УПА у цей момент як раз почав курити він підійшов до України та видохнув дим йому в лице.
- кхе, кхе ти ахуїв? Кхе кончений!
- базар фільтруй Україно. Матів поменше.
- на правду не ображаються!
УПА у цей раз поцілував Україну в губи. Україна відповів не сразу, але швидко зрозумів що к чому та з чмоком відстронився від армії.
- в тебе тільки від поцілуя вже встав?
- все відпусти я сам розберуся!
- впевнений?
- вже не дуже..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Я завжди буду з тобою
AcakУПА по проханню покійного УССР забрав його сина до себе. Він поклявся, що буде захищати його ціною власного життя, буде для нього найріднішою людиною. Сам Україна не знає нічого про батька, УПА не хоче говорити про покійного друга максимум, що він с...